Hoppetaujenta Skrevet 25. september 2022 #8181 Skrevet 25. september 2022 (endret) Takker så meget. Da jeg var barn la jeg en plan om at når jeg ble voksen, så skulle jeg ha et valnøttre i hagen min...fordi det fantes et slikt tre som jeg klatret i og plukket nøtter i når de nesten var modne. Unger klarer jo ikke å vente til ting blir modent, men veldig spesielt og artig var det. Fikk jeg plantet et slikt tre? Nei. Får ta det i neste liv. Endret 25. september 2022 av Hoppetaujenta 1
Entern Skrevet 25. september 2022 #8182 Skrevet 25. september 2022 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Takker så meget. Da jeg var barn la jeg en plan om at når jeg ble voksen, så skulle jeg ha et valnøttre i hagen min...fordi det fantes et slikt tre som jeg klatret i og plukket nøtter i når de nesten var modne. Unger klarer jo ikke å vente til ting blir modent, men veldig spesielt og artig var det. Fikk jeg plantet et slikt tre? Nei. Får ta det i neste liv. Har du hage? Aldri for sent 🌳💚😊
Hoppetaujenta Skrevet 25. september 2022 #8183 Skrevet 25. september 2022 (endret) Entern skrev (9 minutter siden): Har du hage? Aldri for sent 🌳💚😊 Har ikke det. Drømt om det hele livet, men det ble ikke slik. Ingen gevinst i lotto heller, så... Jo, det er nok for sent, for de trærne trenger lang tid på å gro og bli skikkelige nøttebærertrær. Endret 25. september 2022 av Hoppetaujenta 1
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #8184 Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Mmm.. lever for kjøleskapsgrøt med det for tiden🥰 🥳🥳
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #8185 Skrevet 25. september 2022 Entern skrev (34 minutter siden): Men @Agent smith, vi er jo alle sammen nuts allerede 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪 😁 ja det stemmer😆
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #8186 Skrevet 25. september 2022 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Takker så meget. Da jeg var barn la jeg en plan om at når jeg ble voksen, så skulle jeg ha et valnøttre i hagen min...fordi det fantes et slikt tre som jeg klatret i og plukket nøtter i når de nesten var modne. Unger klarer jo ikke å vente til ting blir modent, men veldig spesielt og artig var det. Fikk jeg plantet et slikt tre? Nei. Får ta det i neste liv. Det er ikke for seint
Hoppetaujenta Skrevet 25. september 2022 #8187 Skrevet 25. september 2022 Hmm....mitt forum-almetre er plutselig i endring mens vi snakker og jeg tror...fordundre meg at... det transformerer seg til et...et...et....VALNØTTRE! O, jubel og fryd i dette livet!!! 1
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #8188 Skrevet 25. september 2022 Ace Hood: «new bugatti « var det jeg tenkte på. Da trener vi magen til den i dag! 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. september 2022 #8189 Skrevet 25. september 2022 *jeg setter meg her og ser på praktutførelsen jeg* Bravvo!
Gjest Villfisker Skrevet 25. september 2022 #8190 Skrevet 25. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 200 @Peanut sitt Testament @TheHairyToothfairy arver huset og de gærne naboene fordi han er den eneste som kan takle det. Resten av gjengen arver nøttesamlingen hennes @Entern får wasabi fordi han er glad i sterke ting @ChiLee får chilinøttene @jukkapalme får kokosnøtter @Cid får paranøtter,selv om han allerede har et par nøtter @Frøkenfryden får mandlene @Kvakkekyllingen får pistasjenøtter @Athena Catalina får kastanjenøttene @Hoppetaujenta får valnøttene @AliceNextDoor får hasselnøtter @tånegla får macadamia nøtter @Villfisker får peanøtter Resten går til frelsesarmeen Siden jeg blir dårlig i magen av det, går peanøttene til frelsesarmeen også, men jeg tar meg en kaffe der da 😎
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #8191 Skrevet 25. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): *jeg setter meg her og ser på praktutførelsen jeg* Bravvo! Min? Haha😃 trente styrke. Så dusj og tur i sola en time der vi observerte minst 5 søte hunder🥰
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #8192 Skrevet 25. september 2022 Episode 201 Nå var turen kommet til @Titania sitt testamentet Hun hadde både satt skapet på plass og ryddet i det, der var det 12 kjoler. @Frøkenfryden skulle få den med leopardprikker @Athena Catalina skulle få skinnkjole @Hoppetaujenta får jumpsuiten @Kvakkekyllingen får kyllingdrakten @Kate Upton får den gjennomsiktige @Helene1982 får den utringa @LiseTV får den gule @Sola de får den brune @DundreMilfin får den hullete Resten går til frelsesarmeen
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #8193 Skrevet 25. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Episode 201 Nå var turen kommet til @Titania sitt testamentet Hun hadde både satt skapet på plass og ryddet i det, der var det 12 kjoler. @Frøkenfryden skulle få den med leopardprikker @Athena Catalina skulle få skinnkjole @Hoppetaujenta får jumpsuiten @Kvakkekyllingen får kyllingdrakten @Kate Upton får den gjennomsiktige @Helene1982 får den utringa @LiseTV får den gule @Sola de får den brune @DundreMilfin får den hullete Resten går til frelsesarmeen Leopaaard😃 har en, tar gjerne en til!😃
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #8194 Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Leopaaard😃 har en, tar gjerne en til!😃 Meeeowwgrrr
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #8195 Skrevet 25. september 2022 Agent smith skrev (28 minutter siden): Meeeowwgrrr Og har slangeskinnskjole. Og sebrabukse. Og leopardskjørt. Og leopardbukse. Og giraffcardigan. Dere kjenner jo meg! 1
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #8196 Skrevet 25. september 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Episode 200 @Peanut sitt Testament @TheHairyToothfairy arver huset og de gærne naboene fordi han er den eneste som kan takle det. Resten av gjengen arver nøttesamlingen hennes @Entern får wasabi fordi han er glad i sterke ting @ChiLee får chilinøttene @jukkapalme får kokosnøtter @Cid får paranøtter,selv om han allerede har et par nøtter @Frøkenfryden får mandlene @Kvakkekyllingen får pistasjenøtter @Athena Catalina får kastanjenøttene @Hoppetaujenta får valnøttene @AliceNextDoor får hasselnøtter @tånegla får macadamia nøtter @Villfisker får peanøtter Resten går til frelsesarmeen 🤨 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Cid har nøtter😂😂😅 Det kan du bekrefte 😁 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Takker så meget. Da jeg var barn la jeg en plan om at når jeg ble voksen, så skulle jeg ha et valnøttre i hagen min...fordi det fantes et slikt tre som jeg klatret i og plukket nøtter i når de nesten var modne. Unger klarer jo ikke å vente til ting blir modent, men veldig spesielt og artig var det. Fikk jeg plantet et slikt tre? Nei. Får ta det i neste liv. Var dette på 80 tallet?
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #8197 Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Og har slangeskinnskjole. Og sebrabukse. Og leopardskjørt. Og leopardbukse. Og giraffcardigan. Dere kjenner jo meg! Du er dyrisk
Entern Skrevet 25. september 2022 #8198 Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Og har slangeskinnskjole. Og sebrabukse. Og leopardskjørt. Og leopardbukse. Og giraffcardigan. Dere kjenner jo meg! PantertanteFryden
Titania Skrevet 25. september 2022 #8199 Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Leopaaard😃 har en, tar gjerne en til!😃 Jeg tror kanskje den må legges opp og syes inn litt - så kanskje du får to kjoler ut av den? 😁 Siden er ganske sikker på at jeg er vesentlig høyere enn deg 🙈😅 Og en god del rundere 😝 1
Titania Skrevet 25. september 2022 #8200 Skrevet 25. september 2022 Og @Agent smith - hvor fant du ut om kyllingdrakten? 🙈 Jeg trodde det var en stor hemmelighet jeg hadde for meg selv som skulle få bli med i graven 🙈😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå