Frøkenfryden Skrevet 19. september 2022 #7541 Skrevet 19. september 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Gikk en del på ski da bare for å ha noe å gjøre. Jeg dro lommebok😂 sånn med snor. Herregud så 80 år jeg høres ut nå😂
Gjest Agent smith Skrevet 19. september 2022 #7542 Skrevet 19. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg dro lommebok😂 sånn med snor. Herregud så 80 år jeg høres ut nå😂 Hihi. Practial joke fra 50 tallet jo😄
Frøkenfryden Skrevet 19. september 2022 #7543 Skrevet 19. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Hihi. Practial joke fra 50 tallet jo😄 🙈 jupp, det lekte vi!
Gjest Agent smith Skrevet 19. september 2022 #7544 Skrevet 19. september 2022 Episode 187 Alle her har et motto, ordspråk eller valgspråk om du vil kalle det det @Hoppetaujenta ikke hopp inn i ting du ikke kan hoppe ut av @Kvakkekyllingen livet er en fest, både med og uten skinnvest @Cid 69 får damene på gli @Entern ikke glem ølbrillene hjemme når du drar på byen @Athena Catalina man kan godt være myk inni, bare man er hard utenpå @Frøkenfryden er man liten må man være stor i kjeften @AliceNextDoor ikke vent for lenge på svar @DundreMilfin seks er ikke bare et tall @Kate Upton det er lov å sole seg naken når ingen ser @Ciaran & Ciara to er bedre enn en @TheHairyToothfairy på livets landevei trenger man et komfortabelt kjøretøy @Villfisker ikke alt som er ulovlig er farlig @CAPS LOCK skal man bli hørt må man si ting HØYT @tånegla det som er nederst har også en viktig funksjon @Boetica Godtesnop er ikke noe å le av @Zenobia livet kan programmeres, men husk å fjerne bugs Fortsetter snart....
Gjest Cid Skrevet 19. september 2022 #7545 Skrevet 19. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 187 Alle her har et motto, ordspråk eller valgspråk om du vil kalle det det @Hoppetaujenta ikke hopp inn i ting du ikke kan hoppe ut av @Kvakkekyllingen livet er en fest, både med og uten skinnvest @Cid 69 får damene på gli @Entern ikke glem ølbrillene hjemme når du drar på byen @Athena Catalina man kan godt være myk inni, bare man er hard utenpå @Frøkenfryden er man liten må man være stor i kjeften @AliceNextDoor ikke vent for lenge på svar @DundreMilfin seks er ikke bare et tall @Kate Upton det er lov å sole seg naken når ingen ser @Ciaran & Ciara to er bedre enn en @TheHairyToothfairy på livets landevei trenger man et komfortabelt kjøretøy @Villfisker ikke alt som er ulovlig er farlig @CAPS LOCK skal man bli hørt må man si ting HØYT @tånegla det som er nederst har også en viktig funksjon @Boetica Godtesnop er ikke noe å le av @Zenobia livet kan programmeres, men husk å fjerne bugs Fortsetter snart.... Jeg er jammen med blitt typecastet 😆
Gjest Agent smith Skrevet 19. september 2022 #7546 Skrevet 19. september 2022 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): 🙈 jupp, det lekte vi! 😄
Gjest Agent smith Skrevet 19. september 2022 #7547 Skrevet 19. september 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Jeg er jammen med blitt typecastet 😆 Ja det er den rollen du har fått nå
Frøkenfryden Skrevet 19. september 2022 #7548 Skrevet 19. september 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Episode 187 Alle her har et motto, ordspråk eller valgspråk om du vil kalle det det @Hoppetaujenta ikke hopp inn i ting du ikke kan hoppe ut av @Kvakkekyllingen livet er en fest, både med og uten skinnvest @Cid 69 får damene på gli @Entern ikke glem ølbrillene hjemme når du drar på byen @Athena Catalina man kan godt være myk inni, bare man er hard utenpå @Frøkenfryden er man liten må man være stor i kjeften @AliceNextDoor ikke vent for lenge på svar @DundreMilfin seks er ikke bare et tall @Kate Upton det er lov å sole seg naken når ingen ser @Ciaran & Ciara to er bedre enn en @TheHairyToothfairy på livets landevei trenger man et komfortabelt kjøretøy @Villfisker ikke alt som er ulovlig er farlig @CAPS LOCK skal man bli hørt må man si ting HØYT @tånegla det som er nederst har også en viktig funksjon @Boetica Godtesnop er ikke noe å le av @Zenobia livet kan programmeres, men husk å fjerne bugs Fortsetter snart.... Så bra!! Du ass, på ballen en mandag og jaaaa!! Man må det for å bli hørt!!
Gjest Cid Skrevet 19. september 2022 #7549 Skrevet 19. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja det er den rollen du har fått nå Synd det bare er i fantasien 😢
Gjest Cid Skrevet 19. september 2022 #7550 Skrevet 19. september 2022 Farmen episode kommer en annen gang blir en laaang episode for å dekke 11 uker så må være mentalt forberedt 🤪
Gjest Cid Skrevet 19. september 2022 #7551 Skrevet 19. september 2022 Eller kanskje jeg bare starter min egen tråd her og poster episoder når jeg føler for 😃 tenker da at hver episode tar for seg en uke på kg farmen og i tillegg kg torpet hvor 3 tidligere brukere som ble utestengt får en sjanse til å komme tilbake 😂
Gjest Agent smith Skrevet 19. september 2022 #7552 Skrevet 19. september 2022 Fortsettelsen av episode 187 @Sommer2464 Gud kan være din kompis @Helene1982 store fordeler kan av og til være store ulemper @Ford3000 alle burde ha en traktor i livet sitt @Titania man trenger ikke alltid ta telefonen om sjefen ringer @Sola de en måne kan lyse opp om den bare får litt solskinn @ChiLee chili får deg ikke til å chille @TinaEmilie98 100 røyk om dagen er bra for magen @Sjokoladepenge sjokoladepenger har også verdi @hjärterdam det er ikke alltid de høyeste kortene vinner @Embla Othea man kan legge på seg av å se på sjokolade
Embla Othea Skrevet 19. september 2022 #7553 Skrevet 19. september 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Fortsettelsen av episode 187 @Sommer2464 Gud kan være din kompis @Helene1982 store fordeler kan av og til være store ulemper @Ford3000 alle burde ha en traktor i livet sitt @Titania man trenger ikke alltid ta telefonen om sjefen ringer @Sola de en måne kan lyse opp om den bare får litt solskinn @ChiLee chili får deg ikke til å chille @TinaEmilie98 100 røyk om dagen er bra for magen @Sjokoladepenge sjokoladepenger har også verdi @hjärterdam det er ikke alltid de høyeste kortene vinner @Embla Othea man kan legge på seg av å se på sjokolade Haha 😂😅
Gjest Agent smith Skrevet 19. september 2022 #7554 Skrevet 19. september 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Så bra!! Du ass, på ballen en mandag og jaaaa!! Man må det for å bli hørt!! Ja på vei til jobb så da må jeg ha noe å gjøre på. Jeg er nok motsatt av deg, stor og stille
Gjest Agent smith Skrevet 19. september 2022 #7555 Skrevet 19. september 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Synd det bare er i fantasien 😢 69 er vel ikke noe de fleste driver med daglig tror jeg
Gjest Agent smith Skrevet 19. september 2022 #7556 Skrevet 19. september 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Farmen episode kommer en annen gang blir en laaang episode for å dekke 11 uker så må være mentalt forberedt 🤪 Du kan jo dele opp, eller lage flere episoder
Gjest Agent smith Skrevet 19. september 2022 #7557 Skrevet 19. september 2022 Cid skrev (13 minutter siden): Eller kanskje jeg bare starter min egen tråd her og poster episoder når jeg føler for 😃 tenker da at hver episode tar for seg en uke på kg farmen og i tillegg kg torpet hvor 3 tidligere brukere som ble utestengt får en sjanse til å komme tilbake 😂 God ide🥳
Gjest Cid Skrevet 19. september 2022 #7558 Skrevet 19. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 69 er vel ikke noe de fleste driver med daglig tror jeg Ikke jeg Agent smith skrev (Akkurat nå): God ide🥳 Bare å vente spent nå Kommer til høsten
Gjest Agent smith Skrevet 19. september 2022 #7559 Skrevet 19. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ikke jeg Bare å vente spent nå Kommer til høsten Ikke jeg heller, kan si at jeg har gjort det færre enn 69 ganger
Frøkenfryden Skrevet 19. september 2022 #7560 Skrevet 19. september 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Ja på vei til jobb så da må jeg ha noe å gjøre på. Jeg er nok motsatt av deg, stor og stille Å er du mer stille egentlig!? Så jeg ikke for meg. jeg har ferie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå