Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Kom, så banker vi dem. Jeg har med håndjern.

To av de er damer så hadde blitt lange fengselsstraffer på oss 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to røde silkeputer, de var faktisk utrolig lune og gode 

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

To av de er damer så hadde blitt lange fengselsstraffer på oss 😅

Da må det finnes vitner

Skrevet (endret)
Entern skrev (1 minutt siden):

Jeg gikk bare på en men masse mobbing

Ditto ungdomsskolen

Fælt å høre om sånt😢 klem begge to!♥️

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Jeg mind fucker dem!!

Trekant?

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Jeg mind fucker dem!!

Jeg «går igjennom» dokumentene deres 😉

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Fælt å høre om sånt😢 klem begge to!♥️

Takk 😊

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg «går igjennom» dokumentene deres 😉

Ja du tar mappene deres!

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Da må det finnes vitner

Tause vitner?

Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Ja du tar mappene deres!

Spikermappe

Skrevet (endret)
Frøkenfryden skrev (12 minutter siden):

Ja du tar mappene deres!

«Be polite to archivists. They can erase you from existence.»

Så morsomt, og så korrekt 😀😀😀😀

Da får jeg noen år i buret da 😫

Endret av Entern
Skrevet

Takk 😊

Jeg var veldig glad i skole selv så syns det er trist at noen har hatt det slik der.

Og så er det tilfeldig og urettferdig. Det ville vært lett å mobbe meg, men jeg slapp unna det. Men det kunne jo vært annerledes. livet er litt lumpent tilfeldig.. Trist dere opplevde det💙

• Hjerte 1
Skrevet

Natta gutta boys🙂

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Entern skrev (15 minutter siden):

Jeg gikk bare på en men masse mobbing

Ditto ungdomsskolen

:hug:

Den første skolen fra 1-2 klasse så var det en 1 år eldre gutt som mobbet meg, men det gikk dårlig med han etterhvert, han hadde visstnok endt opp med å havne på barnehjem etter å ha banka opp moren sin 😲

Og så startet jeg på steinerskole i Ålesund fra 3-4 klasse hvor det var 2 jenter som mobbet og frøs meg ut de neste 2 årene, det er egentlig de to årene med de som mobbere som satte spor i meg og som jeg aldri kommer til å glemme. Husker spesielt en hendelsen hvor hun ene hadde med leker fra kinderegg og hun ga alle en utenom meg

Når jeg skiftet skole så gikk det greit egentlig de siste 3 årene men han som mobbet meg på den første skolen gikk tilfeldigvis på den nye skolen og når jeg startet i sjuende og han var vekke da så skjedde det utrolige og hun ene som mobbet meg på den forrige skolen startet i samme klasse som meg 😣

På ungdomsskolen så ble jeg og en kompis mobbet det første halvåret, døypet i snøen og sånt men så fikk han kjeft av ene ansatte på skolen og da sluttet han

Endret av Cid
Skrevet (endret)
Cid skrev (6 minutter siden):

:hug:

Den første skolen fra 1-2 klasse så var det en 1 år eldre gutt som mobbet meg, men det gikk dårlig med han etterhvert, han hadde visstnok endt opp med å havne på barnehjem etter å ha banka opp moren sin 😲

Og så startet jeg på steinerskole i Ålesund fra 3-4 klasse hvor det var 2 jenter som mobbet og frøs meg ut de neste 2 årene, det er egentlig de to årene med de som mobbere som satte spor i meg og som jeg aldri kommer til å glemme. Husker spesielt en hendelsen hvor hun ene hadde med leker fra kinderegg og hun ga alle en utenom meg

Når jeg skiftet skole så gikk det greit egentlig de siste 3 årene men han som mobbet meg på den første skolen gikk tilfeldigvis på den nye skolen og når jeg startet i sjuende og han var vekke da så skjedde det utrolige og hun ene som mobbet meg på den forrige skolen startet i samme klasse som meg 😣

På ungdomsskolen så ble jeg og en kompis mobbet det første halvåret, døypet i snøen og sånt men så fikk han kjeft av ene ansatte på skolen og da sluttet han. 

:klem:

Endret av Entern
Skrevet
Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

Natta gutta boys🙂

Natta😊

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Takk men kan du fjerne den siste delen? Tenkte det ble for igjenkjennende

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Takk men kan du fjerne den siste delen? Tenkte det ble for igjenkjennende

Done and done 😀

Skrevet

Done and done 😀

Takk :) gikk heldigvis greit på resten av skoleårene mine men så begynte sosialangsten min å blusse opp på videregående og spesielt på det siste året så gruet jeg meg hver dag til å gå på skolen siden det var fullt av fremmede. Jeg har fortsatt mareritt om at jeg går på videregående igjen 😣

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Takk :) gikk heldigvis greit på resten av skoleårene mine men så begynte sosialangsten min å blusse opp på videregående og spesielt på det siste året så gruet jeg meg hver dag til å gå på skolen siden det var fullt av fremmede. Jeg har fortsatt mareritt om at jeg går på videregående igjen 😣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...