Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #7501 Skrevet 18. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Kom, så banker vi dem. Jeg har med håndjern. To av de er damer så hadde blitt lange fengselsstraffer på oss 😅
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2022 #7502 Skrevet 18. september 2022 Jeg har to røde silkeputer, de var faktisk utrolig lune og gode
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2022 #7503 Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): To av de er damer så hadde blitt lange fengselsstraffer på oss 😅 Da må det finnes vitner
Frøkenfryden Skrevet 18. september 2022 #7504 Skrevet 18. september 2022 (endret) Entern skrev (1 minutt siden): Jeg gikk bare på en men masse mobbing Ditto ungdomsskolen Fælt å høre om sånt😢 klem begge to!♥️ Endret 18. september 2022 av Frøkenfryden 1
TheHairyToothfairy Skrevet 18. september 2022 #7505 Skrevet 18. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg mind fucker dem!! Trekant?
Entern Skrevet 18. september 2022 #7506 Skrevet 18. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg mind fucker dem!! Jeg «går igjennom» dokumentene deres 😉
Entern Skrevet 18. september 2022 #7507 Skrevet 18. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Fælt å høre om sånt😢 klem begge to!♥️ Takk 😊
Frøkenfryden Skrevet 18. september 2022 #7508 Skrevet 18. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg «går igjennom» dokumentene deres 😉 Ja du tar mappene deres!
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #7509 Skrevet 18. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Da må det finnes vitner Tause vitner?
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #7510 Skrevet 18. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja du tar mappene deres! Spikermappe
Entern Skrevet 18. september 2022 #7511 Skrevet 18. september 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Ja du tar mappene deres! «Be polite to archivists. They can erase you from existence.» Så morsomt, og så korrekt 😀😀😀😀 Da får jeg noen år i buret da 😫 Endret 18. september 2022 av Entern
Frøkenfryden Skrevet 18. september 2022 #7512 Skrevet 18. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Takk 😊 Jeg var veldig glad i skole selv så syns det er trist at noen har hatt det slik der. Og så er det tilfeldig og urettferdig. Det ville vært lett å mobbe meg, men jeg slapp unna det. Men det kunne jo vært annerledes. livet er litt lumpent tilfeldig.. Trist dere opplevde det💙 1
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #7514 Skrevet 18. september 2022 (endret) Entern skrev (15 minutter siden): Jeg gikk bare på en men masse mobbing Ditto ungdomsskolen Den første skolen fra 1-2 klasse så var det en 1 år eldre gutt som mobbet meg, men det gikk dårlig med han etterhvert, han hadde visstnok endt opp med å havne på barnehjem etter å ha banka opp moren sin 😲 Og så startet jeg på steinerskole i Ålesund fra 3-4 klasse hvor det var 2 jenter som mobbet og frøs meg ut de neste 2 årene, det er egentlig de to årene med de som mobbere som satte spor i meg og som jeg aldri kommer til å glemme. Husker spesielt en hendelsen hvor hun ene hadde med leker fra kinderegg og hun ga alle en utenom meg Når jeg skiftet skole så gikk det greit egentlig de siste 3 årene men han som mobbet meg på den første skolen gikk tilfeldigvis på den nye skolen og når jeg startet i sjuende og han var vekke da så skjedde det utrolige og hun ene som mobbet meg på den forrige skolen startet i samme klasse som meg 😣 På ungdomsskolen så ble jeg og en kompis mobbet det første halvåret, døypet i snøen og sånt men så fikk han kjeft av ene ansatte på skolen og da sluttet han Endret 18. september 2022 av Cid
Entern Skrevet 18. september 2022 #7515 Skrevet 18. september 2022 (endret) Cid skrev (6 minutter siden): Den første skolen fra 1-2 klasse så var det en 1 år eldre gutt som mobbet meg, men det gikk dårlig med han etterhvert, han hadde visstnok endt opp med å havne på barnehjem etter å ha banka opp moren sin 😲 Og så startet jeg på steinerskole i Ålesund fra 3-4 klasse hvor det var 2 jenter som mobbet og frøs meg ut de neste 2 årene, det er egentlig de to årene med de som mobbere som satte spor i meg og som jeg aldri kommer til å glemme. Husker spesielt en hendelsen hvor hun ene hadde med leker fra kinderegg og hun ga alle en utenom meg Når jeg skiftet skole så gikk det greit egentlig de siste 3 årene men han som mobbet meg på den første skolen gikk tilfeldigvis på den nye skolen og når jeg startet i sjuende og han var vekke da så skjedde det utrolige og hun ene som mobbet meg på den forrige skolen startet i samme klasse som meg 😣 På ungdomsskolen så ble jeg og en kompis mobbet det første halvåret, døypet i snøen og sånt men så fikk han kjeft av ene ansatte på skolen og da sluttet han. Endret 18. september 2022 av Entern
Entern Skrevet 18. september 2022 #7516 Skrevet 18. september 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Natta gutta boys🙂 Natta😊
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #7517 Skrevet 18. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Takk men kan du fjerne den siste delen? Tenkte det ble for igjenkjennende
Entern Skrevet 18. september 2022 #7518 Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Takk men kan du fjerne den siste delen? Tenkte det ble for igjenkjennende Done and done 😀
Gjest Cid Skrevet 18. september 2022 #7519 Skrevet 18. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Done and done 😀 Takk gikk heldigvis greit på resten av skoleårene mine men så begynte sosialangsten min å blusse opp på videregående og spesielt på det siste året så gruet jeg meg hver dag til å gå på skolen siden det var fullt av fremmede. Jeg har fortsatt mareritt om at jeg går på videregående igjen 😣
Entern Skrevet 18. september 2022 #7520 Skrevet 18. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Takk gikk heldigvis greit på resten av skoleårene mine men så begynte sosialangsten min å blusse opp på videregående og spesielt på det siste året så gruet jeg meg hver dag til å gå på skolen siden det var fullt av fremmede. Jeg har fortsatt mareritt om at jeg går på videregående igjen 😣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå