Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6961 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (13 minutter siden): Takk! Du og Helene kan dele på oppgaven om å finne drømmekjolen 🥳 Jeg er såååå med! Step 1 er å finne ut av hva du har i budsjett, og begynne å se på stiler du liker. @Frøkenfryden og jeg kan ikke hjelpe deg om vi ikke har en idé om hva du liker. Ser du for deg en enkel, stilren kjole? liker du blonder, men hater tyll? Er du Diana eller Kate?
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6962 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): nei, han er bare sint. akkurat som jeg var 20 år gammel Han har jo god grunn til å være sint, likte godt den serien med Jon Bertrand i hovedrollen. Han hadde riktignok ikke superkrefter men tålte veldig mye juling da. Hvorfor var du så sint før?
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #6963 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Episode 183 Historien om hvordan folkene møtte sin store kjærlighet. @TheHairyToothfairy dette hendte på et Kg treff på gamle Aker verft for noen år siden. Tannfeen var selvutnevnt dørvakt og så stor og farlig ut som han pleide. @hjärterdam la merke til han og hjertet til dama smeltet med en gang. Hun gikk bort til han og følgende samtale fant sted HD: Hæææi Toothy: grynt HD: Vil du bli min Toothy gjorde en grimase og fikk frem noe som lignet et smil. HD: det tar jeg som et ja, bli med hjem til meg og spill klespoker. Toothy: Grynt @Frøkenfryden var på date på fin restaurant med Frantzen for noen år siden, hun la ikke merke til hans store sjarm til å begynne med, men etterhvert begynte hun å savne han, sa hun møtte på han tilfeldig ved flere anledninger skjønte hun at det var skjebnen eller kanskje et tegn fra selveste GUD Følgende samtale fant sted: FF: hei fine gut F: Å hei fine fryden FF: Eg har sakna deg så F: vil du ha pølse i vaffel FF: er det ein metafor F:ja FF: Bli med meg heim, eg har lakserosa @Kvakkekyllingen traff sin utkårede på byggefest på samfunnshuset for noen år siden, de danset til DDE og Terje tysland og drakk karsk. Følgende samtale fant sted: KK: Ska du værra med heim å sjå på høna mi V: ja de vill æ schøøø Og mer prat ble det ikke den kvelden for å si det sånn. Neste år skal de faktisk gifte seg, og det er Berit glad for, for hu pleier å si med litt streng stemme: æ vijjl itj at æggan dine ska bli befrukta før du err godt gift schøø @Entern cowgirl Dette er jo såklart ikke en person, men likevel hans store kjærlighet og noe han benytter seg av stadig vekk @Athena Catalina Barcelona er hennes store kjærlighet, hun hadde et lite crush på Odd en stund men de er for dårlige @Peanut butter Butter er hennes store kjærlighet, hun møtte han på en diskusjonsforum for kvinner, men hvor også noen menn henger. Følgende samtale fant sted: P:hei B:hei P: Skal vi smøre oss sammen? B: ja la oss kombinere hverandre og se hva det blir. @Hoppetaujenta @Cid her er det snakk om moderlig kjærlighet, hun passer på at han har det bra på et kvinneforum. @AliceNextDoor nabogutten Hun har vært ulykkelig forelsket i nabogutten i 24 år, helt siden den dagen de skjærte ut initialene sine i et tre. Men ingen samtale har funnet sted for ingen av de turte å si hva de følte. Fortsettelse følger.... Hahaha nydelig!! Og du husket..🙂 meeen.. du er noe nær! Mann har veeeldig ofte utebukse på! Så sånn to minutter etter at vi møttes sa han. «Skal bare ta av meg buksa». Hvorpå jeg sa; «Det var tidlig!» 😂
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6964 Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Hahaha nydelig!! Og du husket..🙂 meeen.. du er noe nær! Mann har veeeldig ofte utebukse på! Så sånn to minutter etter at vi møttes sa han. «Skal bare ta av meg buksa». Hvorpå jeg sa; «Det var tidlig!» 😂 🥳 like greit å få det unnagjort
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #6965 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): 🥳 like greit å få det unnagjort 😃😂🥳
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #6966 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (14 minutter siden): Jeg er såååå med! Step 1 er å finne ut av hva du har i budsjett, og begynne å se på stiler du liker. @Frøkenfryden og jeg kan ikke hjelpe deg om vi ikke har en idé om hva du liker. Ser du for deg en enkel, stilren kjole? liker du blonder, men hater tyll? Er du Diana eller Kate? Jeg har syk kleshukommelse. Husker hva folk har på seg og eier av klær så hadde jeg kjent deg ville jeg nok gjort gode valg!
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #6967 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (1 time siden): Vi er vel mer her? Vurderer litt dette som nytt kontorskilt. 😂 1 1
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6968 Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg har syk kleshukommelse. Husker hva folk har på seg og eier av klær så hadde jeg kjent deg ville jeg nok gjort gode valg! Jeg tror vi er rett team til jobben🙏. Om ikke annet, høres du ut som et veldig nyttig vitne 😁 Jeg husker ikke en dritt, men har en kick-ass formsans. 💁♀️🙅🏼♀️🙆♀️
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6969 Skrevet 16. september 2022 Fortsettelsen kommer nu @LiseTV hennes store kjærlighet er kjoler @Ford3000 hennes store kjærlighet er traktorer @Sola de man vet ikke så mye om hennes store kjærlighet bortsett fra at han har måne, og han var ganske tørr og livløs helt til @Sola de begynte å skinne på han. @TinaEmilie98 hennes love er peterøes 3 som hun suger på hele dagen. @Cid hans store kjærlighet er 69 For han er 69 alt, ja det er selve meningen med livet, essensen av alt som eksisterer.
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6970 Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Vurderer litt dette som nytt kontorskilt. 😂 Jeg tenker … ja
Sola de Skrevet 16. september 2022 #6971 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Fortsettelsen kommer nu @LiseTV hennes store kjærlighet er kjoler @Ford3000 hennes store kjærlighet er traktorer @Sola de man vet ikke så mye om hennes store kjærlighet bortsett fra at han har måne, og han var ganske tørr og livløs helt til @Sola de begynte å skinne på han. @TinaEmilie98 hennes love er peterøes 3 som hun suger på hele dagen. @Cid hans store kjærlighet er 69 For han er 69 alt, ja det er selve meningen med livet, essensen av alt som eksisterer. Nemlig
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6972 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (17 minutter siden): Han har jo god grunn til å være sint, likte godt den serien med Jon Bertrand i hovedrollen. Han hadde riktignok ikke superkrefter men tålte veldig mye juling da. Hvorfor var du så sint før? lang historie. psykologene her i blant oss ville nok snakket om oppvekst og det vanlige der. er selvfølgelig mer til det hele, men det egner seg ikke her.
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6973 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (36 minutter siden): Episode 183 Historien om hvordan folkene møtte sin store kjærlighet. @TheHairyToothfairy dette hendte på et Kg treff på gamle Aker verft for noen år siden. Tannfeen var selvutnevnt dørvakt og så stor og farlig ut som han pleide. @hjärterdam la merke til han og hjertet til dama smeltet med en gang. Hun gikk bort til han og følgende samtale fant sted HD: Hæææi Toothy: grynt HD: Vil du bli min Toothy gjorde en grimase og fikk frem noe som lignet et smil. HD: det tar jeg som et ja, bli med hjem til meg og spill klespoker. Toothy: Grynt @Frøkenfryden var på date på fin restaurant med Frantzen for noen år siden, hun la ikke merke til hans store sjarm til å begynne med, men etterhvert begynte hun å savne han, sa hun møtte på han tilfeldig ved flere anledninger skjønte hun at det var skjebnen eller kanskje et tegn fra selveste GUD Følgende samtale fant sted: FF: hei fine gut F: Å hei fine fryden FF: Eg har sakna deg så F: vil du ha pølse i vaffel FF: er det ein metafor F:ja FF: Bli med meg heim, eg har lakserosa @Kvakkekyllingen traff sin utkårede på byggefest på samfunnshuset for noen år siden, de danset til DDE og Terje tysland og drakk karsk. Følgende samtale fant sted: KK: Ska du værra med heim å sjå på høna mi V: ja de vill æ schøøø Og mer prat ble det ikke den kvelden for å si det sånn. Neste år skal de faktisk gifte seg, og det er Berit glad for, for hu pleier å si med litt streng stemme: æ vijjl itj at æggan dine ska bli befrukta før du err godt gift schøø @Entern cowgirl Dette er jo såklart ikke en person, men likevel hans store kjærlighet og noe han benytter seg av stadig vekk @Athena Catalina Barcelona er hennes store kjærlighet, hun hadde et lite crush på Odd en stund men de er for dårlige @Peanut butter Butter er hennes store kjærlighet, hun møtte han på en diskusjonsforum for kvinner, men hvor også noen menn henger. Følgende samtale fant sted: P:hei B:hei P: Skal vi smøre oss sammen? B: ja la oss kombinere hverandre og se hva det blir. @Hoppetaujenta @Cid her er det snakk om moderlig kjærlighet, hun passer på at han har det bra på et kvinneforum. @AliceNextDoor nabogutten Hun har vært ulykkelig forelsket i nabogutten i 24 år, helt siden den dagen de skjærte ut initialene sine i et tre. Men ingen samtale har funnet sted for ingen av de turte å si hva de følte. Fortsettelse følger.... Faen, var du der Mr Smith? 1
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6974 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (36 minutter siden): Faen, var du der Mr Smith? Ja beundret dere på avstand
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6975 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (47 minutter siden): Fortsettelsen kommer nu @LiseTV hennes store kjærlighet er kjoler @Ford3000 hennes store kjærlighet er traktorer @Sola de man vet ikke så mye om hennes store kjærlighet bortsett fra at han har måne, og han var ganske tørr og livløs helt til @Sola de begynte å skinne på han. @TinaEmilie98 hennes love er peterøes 3 som hun suger på hele dagen. @Cid hans store kjærlighet er 69 For han er 69 alt, ja det er selve meningen med livet, essensen av alt som eksisterer. Hva med Helene1982? Jeg burde skaffe meg en anonym bruker, slik at jeg ikke virker så desperat hele tiden. Blir dere ikke slitne av maset mitt?
TinaEmilie98 Skrevet 16. september 2022 #6976 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (50 minutter siden): Fortsettelsen kommer nu @LiseTV hennes store kjærlighet er kjoler @Ford3000 hennes store kjærlighet er traktorer @Sola de man vet ikke så mye om hennes store kjærlighet bortsett fra at han har måne, og han var ganske tørr og livløs helt til @Sola de begynte å skinne på han. @TinaEmilie98 hennes love er peterøes 3 som hun suger på hele dagen. @Cid hans store kjærlighet er 69 For han er 69 alt, ja det er selve meningen med livet, essensen av alt som eksisterer. Nei nei! Ikke Petterøes 3! Det er Tiedemanns Rød3 (Rødmix) ❤️
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6977 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Hva med Helene1982? Jeg burde skaffe meg en anonym bruker, slik at jeg ikke virker så desperat hele tiden. Blir dere ikke slitne av maset mitt? Vi tenner på mas
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6978 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Vi tenner på mas Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke fortjener en massiv kjærlighet? Jeg kunne i det minste fått: Hennes store kjærlighet er henne selv, og hennes fremtidige 9 katter?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6979 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (3 minutter siden): Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke fortjener en massiv kjærlighet? Jeg kunne i det minste fått: Hennes store kjærlighet er henne selv, og hennes fremtidige 9 katter? 9 katter er for mye! Du må klare deg med 5, og en skal være oppkalt etter meg. For det er så glad du er i den
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6980 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): 9 katter er for mye! Du må klare deg med 5, og en skal være oppkalt etter meg. For det er så glad du er i den Mener du hairy potter? eller fairy tales? Kanske lille rufsete patriot-fairy?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå