Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

håhå, nå tenkte ikke jeg nødvendigvis koffert og hattstativ

Mer skohylle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden):

Jepp! Den husker jeg godt :) Ikke så lenge siden den forsvant vel? Eller husker jeg for godt 🤣

Det er sant. Blir litt vanskeligere å lytte når man må konsentrere seg alt for mye. Men jeg liker de som er pratsomme også altså 😄 I forhold til min samboer er jeg den pratsomme. Helt sprøtt altså. 

Jeg er egentlig litt omvendt av deg. Jeg trives kjempegodt alene og selv om jeg snakker med folk i heisen, holder foredrag, og hoyer på fest, liker jeg best å være alene. Ikke hele tiden, men ofte. Har du kjøpt kjole enda?

Skrevet
Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Jeg er egentlig litt omvendt av deg. Jeg trives kjempegodt alene og selv om jeg snakker med folk i heisen, holder foredrag, og hoyer på fest, liker jeg best å være alene. Ikke hele tiden, men ofte. Har du kjøpt kjole enda?

Deilig å være usosial 😄 

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Deilig å være usosial 😄 

Helt enig. Når jeg sier til folk: "Korona var den beste tiden i mitt liv", sier de, ja haha, ikke sant! Jeg mener ikke at det at mange mistet inntekten sin og at mange ble syke og døde, på noen måte er topp, men jeg følte en enorm frihet i å ha mindre sosial kontakt enn samfunnet forventer av meg.

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (34 minutter siden):

Åh nå savnet jeg akutt mine 2016-pupper

uuups.. drakk to glass vin til middag :danser:

Hva skjedde med de

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Helene1982 skrev (20 minutter siden):

Gratulerer med forlovelse! Jeg forstår at brudeprogrammer da kan bli litt koko.

Takk takk :) Ja! 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Helene1982 skrev (8 minutter siden):

Jeg liker ikke å være alene. Men kan godt være stille sammen med noen 😛

Ikke kjole enda, huff. Gruer meg 🤣 

Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (24 minutter siden):

Nei, jeg er ikke noe særlig fan av superhelt filmer. Likte Deadpool

Deadpool er den beste superhelten

Skrevet
Agent smith skrev (6 minutter siden):

Hva skjedde med de

Nei du vet.. man kan ikke være både veldig slank og barmfager. Eller.. hvis man ikke er influencer da😂👍🥳

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Jeg kan hjelpe! God på sånt🤩

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Nei du vet.. man kan ikke være både veldig slank og barmfager. Eller.. hvis man ikke er influencer da😂👍🥳

Du må jo slanke deg på riktige steder😄

Skrevet
Helene1982 skrev (38 minutter siden):

Alle blir penere når de drikker (ikke ironisk, jeg får høre det ofte), så dette går veien  👍

Haha drakk kun to, tåler bare to. Ble edru før desserten🙂 så er middels pen ennå😂

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Jeg har en plan B (evt c etter privatetterforsker) om å bli bryllupsplanlegger, så det er bare å ta kontakt om du ønsker innspill.

Skrevet
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Du må jo slanke deg på riktige steder😄

Jeg vet. Jævlig dårlig jobba! Savner de sjelden. Man kan kommer unna med utrolig mye mer horete klær med lite pupp! Mye mindre vulgært

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Haha drakk kun to, tåler bare to. Ble edru før desserten🙂 så er middels pen ennå😂

Det høres lurt ut😂 Da man kan bli shtøgg etter for mye vin – spesielt rødvin og blå tenner.

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Jeg vet. Jævlig dårlig jobba! Savner de sjelden. Man kan kommer unna med utrolig mye mer horete klær med lite pupp! Mye mindre vulgært

Ja det er jo en fordel da

Skrevet
Helene1982 skrev (3 minutter siden):

Jeg har en plan B (evt c etter privatetterforsker) om å bli bryllupsplanlegger, så det er bare å ta kontakt om du ønsker innspill.

Jeg kan stå for humoren 

Skrevet
Agent smith skrev (2 minutter siden):

Ja det er jo en fordel da

Fordel.. høhø:nigo:

Skrevet

Det høres lurt ut😂 Da man kan bli shtøgg etter for mye vin – spesielt rødvin og blå tenner.

Drikker jeg tre glass vin våkner jeg på slaget 02 med svetterier😂 kødder ikke. Men er veldig liten. 

Skrevet

Drakk bare rosa bobler:rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...