Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6901 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Ja jeg bor i by, men moren min vokste opp i ei lita bygd på vestlandet, og vi bruker hennes barndomshjem som feriehus. Og du kan si mye om folk på landet, men du kan ikke si at de ikke kan feste. To av mine beste kamerater er som deg. De sier: Det har ikke skjedd noe. Ingen ting å fortelle, men når jeg starter skravlekanonen, har de alltid noe å bidra med. Jeg mener ikke at du behøver å dele, men jeg tror ikke på at du er kjedelig. Jeg vet ikke hvor gammel du er, eller om du har sett nok oprah til å vite at alle har en historie, men alle har en historie. Jeg tenker av og til: er det jeg som leter etter galskap, eller er det galskap som finner meg. Jeg tror svaret på det er ja. Enige i det. Festing kan vi 👍🥳 Haha, jeg er kanskje litt forsiktig, er ikke den styrer mest på fest. Danse kan jeg ikke feks. Jeg er 35 Har en historie, men den er ganske rolig. Sånn helt på ekte 🤣
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6902 Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Åh nå savnet jeg akutt mine 2016-pupper uuups.. drakk to glass vin til middag Alle blir penere når de drikker (ikke ironisk, jeg får høre det ofte), så dette går veien 👍
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #6903 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (8 timer siden): hvorfor er det sånn at når man er hos legen så kommer man inn ikke tidligere enn 20 minutter etter at man skulle ha time? bortsett fra den ene gangen man selv er ti minutter for sen... Kunne like greit bedt oss om å møte opp 13:20 istedenfor 13:00 liksom Agent smith skrev (8 timer siden): Er det sorte hull der Bare på nummer to Entern skrev (7 timer siden): Vet hva du mener, ting har blitt litt rart liksom, veldig tilpasset strømming og sånn. Sånn har det vært i ganske mange år, min forrige smart tv fra 2015 hadde masse strømmetjenester allerede da. Bra at TV-er er blitt så smarte 😃 kan se det jeg vil når jeg vil uten å måtte hente fram DVD-er eller vente til et spesifikt tidspunkt TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): det var hun som valgte meg. true story! dog, jeg lå ikke på gulvet og sparket og gråt for det altså. jeg var med på det. Kom du ridende på en hvit hest? Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, ikke deg altså, men generelt...veldig skummelt. Enig, hadde aldri ville vært med på, liker å skille mellom privatliv og nettet Agent smith skrev (1 time siden): Du mener vel sånn push up Balle H Eller penispumpe?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6904 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Det er noe med usympatiske familier som jeg tror folk liker, jeg vet ikke. Jeg er ferdig med brudeprogram og alt annet på TLC, bortsett fra "seeking sisterwife" det er bare for rart. Som når man kjører sakte forbi en bilulykke … Jeg klarer ikke se det. Og jeg skal gifte meg neste år så burde kanskje se litt 🤣 Jaja. Hm, det har jeg ikke sett før. Sikkert fordi jeg ikke orker å plutselig se brudekjoler og gale damer 😠
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6906 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Kunne like greit bedt oss om å møte opp 13:20 istedenfor 13:00 liksom Bare på nummer to Sånn har det vært i ganske mange år, min forrige smart tv fra 2015 hadde masse strømmetjenester allerede da. Bra at TV-er er blitt så smarte 😃 kan se det jeg vil når jeg vil uten å måtte hente fram DVD-er eller vente til et spesifikt tidspunkt Kom du ridende på en hvit hest? Enig, hadde aldri ville vært med på, liker å skille mellom privatliv og nettet Eller penispumpe? Jeg kom med Norwegian og Flytoget ingen pumper som er store nok
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6907 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Enige i det. Festing kan vi 👍🥳 Haha, jeg er kanskje litt forsiktig, er ikke den styrer mest på fest. Danse kan jeg ikke feks. Jeg er 35 Har en historie, men den er ganske rolig. Sånn helt på ekte 🤣 Husker du før da TV2 hadde vignetten som hvisket: se hva som skjer? (ikke min ide´) men den er genial. Folk lytter når man ikke prater høyt og mye. Det er en god egenskap.
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6908 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg skal aldri gifte meg det sa jeg også, skjønt jeg har vært forlovet to ganger før. var ulykkelig gift med forsvaret, og happy (uh) med det
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #6909 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg kom med Norwegian og Flytoget ingen pumper som er store nok Måtte du lånt Hulken sin i så fall?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6910 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Måtte du lånt Hulken sin i så fall? måtte lånt Hulken
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #6911 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): det sa jeg også, skjønt jeg har vært forlovet to ganger før. var ulykkelig gift med forsvaret, og happy (uh) med det Jeg trives så godt i eget selskap at tanken på å bo fast med noen gir meg frysninger
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #6912 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): måtte lånt Hulken Liker du Marvel filmer?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6913 Skrevet 16. september 2022 hjärterdam skrev (11 minutter siden): Er det noe nytt du har begynt med? 😘 Hvert skuddår!
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6914 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Liker du Marvel filmer? Nei, jeg er ikke noe særlig fan av superhelt filmer. Likte Deadpool
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6915 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Husker du før da TV2 hadde vignetten som hvisket: se hva som skjer? (ikke min ide´) men den er genial. Folk lytter når man ikke prater høyt og mye. Det er en god egenskap. Jepp! Den husker jeg godt Ikke så lenge siden den forsvant vel? Eller husker jeg for godt 🤣 Det er sant. Blir litt vanskeligere å lytte når man må konsentrere seg alt for mye. Men jeg liker de som er pratsomme også altså 😄 I forhold til min samboer er jeg den pratsomme. Helt sprøtt altså.
hjärterdam Skrevet 16. september 2022 #6916 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Hvert skuddår! Du er en av to. 1) to år for tidlig ute eller 2) to år for sent ute 🤔
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6917 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Jeg klarer ikke se det. Og jeg skal gifte meg neste år så burde kanskje se litt 🤣 Jaja. Hm, det har jeg ikke sett før. Sikkert fordi jeg ikke orker å plutselig se brudekjoler og gale damer 😠 Gratulerer med forlovelse! Jeg forstår at brudeprogrammer da kan bli litt koko.
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6918 Skrevet 16. september 2022 hjärterdam skrev (1 minutt siden): Du er en av to. 1) to år for tidlig ute eller 2) to år for sent ute 🤔 Pleier jeg å komme for sent eller for tidlig?
hjärterdam Skrevet 16. september 2022 #6919 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Pleier jeg å komme for sent eller for tidlig? Jeg tenker noen ting er best ubesvart. 🙃🫶 1
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6920 Skrevet 16. september 2022 hjärterdam skrev (1 minutt siden): Jeg tenker noen ting er best ubesvart. 🙃🫶 håhå, nå tenkte ikke jeg nødvendigvis koffert og hattstativ
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå