Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6881 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Å herre! 🤣🤣 morsomt 🤣 Og sikkert litt småflaut 🥳 Jeg var (nesten) for sliten til å være flau, men jeg er god på å lære og ikke angre … HAHAHA, neida. Jeg har lært at fylleangst varer i 3 dager, og folk er stort sett mest opptatt av seg selv.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6882 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg Jobber med reklame og design. Jeg har litt ulike kunder, men jeg jobber mest med legemidler mor sykehus og helsepersonell. Det er jo også en viktig jobb Kanskje du har designet noe jeg har sett 👍 Masse legemidler der jeg jobber 😛
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6883 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg var (nesten) for sliten til å være flau, men jeg er god på å lære og ikke angre … HAHAHA, neida. Jeg har lært at fylleangst varer i 3 dager, og folk er stort sett mest opptatt av seg selv. Haha 🤣 Jeg tror jeg aldri har hatt fylleangst 😮
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6884 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det er jo også en viktig jobb Kanskje du har designet noe jeg har sett 👍 Masse legemidler der jeg jobber 😛 Pakningene på legemidler lages stort sett internasjonalt, men jeg har laget drøssevis av brosjyrer, presentasjoner, kampanjer og nyhetsbrev. Det må være vanskelig for dere som jobber så tett på, å finne ut av hva som er relevant av det som blir "dyttet" på dere. ajeg har laget pakningen på en del matvarer som finnes i dagligvarebutikken, for å ikke snakke om irriterende reklamesnutter og post dere umiddelbart kaster i søpla 😅
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6885 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Haha 🤣 Jeg tror jeg aldri har hatt fylleangst 😮 Da har du ikke vært full nok 🏄♀️
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6886 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (4 minutter siden): Da har du ikke vært full nok 🏄♀️ Njaaa. Det tror jeg nok jeg har 🤣 Men veldig sjelden da.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6887 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Pakningene på legemidler lages stort sett internasjonalt, men jeg har laget drøssevis av brosjyrer, presentasjoner, kampanjer og nyhetsbrev. Det må være vanskelig for dere som jobber så tett på, å finne ut av hva som er relevant av det som blir "dyttet" på dere. ajeg har laget pakningen på en del matvarer som finnes i dagligvarebutikken, for å ikke snakke om irriterende reklamesnutter og post dere umiddelbart kaster i søpla 😅 Skjønner Ja vi blir jo bombardert med reklame både på jobb og i hjemmet men det er jo helt greit. Som du sier så havner jo en del i søpla. (alt :p) Synes det er verre med reklame på TV. Fy søren 🤣
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6888 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Njaaa. Det tror jeg nok jeg har 🤣 Men veldig sjelden da. Hva er det dummeste du har gjort i fylla da?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6889 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Hva er det dummeste du har gjort i fylla da? Jeg gjør ikke så mye dumt tror jeg. Har ingen ville historier 🥳 Drikker og koser meg, havner litt i en grøft i noen sekunder kanskje 😛
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6890 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Skjønner Ja vi blir jo bombardert med reklame både på jobb og i hjemmet men det er jo helt greit. Som du sier så havner jo en del i søpla. (alt :p) Synes det er verre med reklame på TV. Fy søren 🤣 Jeg har selv klistremerker på postkassen om at jeg ikke ønsker uadressert reklame, og før, da jeg bodde på et mer rufsete sted, bleide jeg å legge reklamen min i naboens postkasse. Og jeg ser overhodet ikke på lineær-TV, da jeg ikke orker. Spesielt irriterende synes jeg det er med korte snutter på si 30 sekunder på f-eks nettsiden til VG eller youtube, med 2 x 15 sekunders reklamesnutter først. Det er for mye.
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6891 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (51 minutter siden): Du mener vel sånn push up Balle H De duver så pent avgårde uansett
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6892 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg gjør ikke så mye dumt tror jeg. Har ingen ville historier 🥳 Drikker og koser meg, havner litt i en grøft i noen sekunder kanskje 😛 Du har sikkert ville historier. Du prater bare kanskje ikke like mye om deg selv, slik som jeg gjør, og det er en god egenskap 😅
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6893 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Jeg har selv klistremerker på postkassen om at jeg ikke ønsker uadressert reklame, og før, da jeg bodde på et mer rufsete sted, bleide jeg å legge reklamen min i naboens postkasse. Og jeg ser overhodet ikke på lineær-TV, da jeg ikke orker. Spesielt irriterende synes jeg det er med korte snutter på si 30 sekunder på f-eks nettsiden til VG eller youtube, med 2 x 15 sekunders reklamesnutter først. Det er for mye. Haha. Lurt. Skal prøve det selv 😛 Ser lite tv her også. Ja! Det er så frustrerende. Jeg mister lysten til å se snutten jeg hadde tenkt med all reklamen. Se en film tar jo en time ekstra på TV. Fy altså, orker ikke!!
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6894 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Du har sikkert ville historier. Du prater bare kanskje ikke like mye om deg selv, slik som jeg gjør, og det er en god egenskap 😅 Hm, jeg må tenke hardt isåfalll 🤣 Men er kanskje litt annerledes med fest her på landet og i by. (Regner med du bor i by ) Kan ikke si at det er noe jeg skammer meg over at jeg har gjort eller noe sånn. Jeg er for kjedelig 😞😭 🤣
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6895 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Haha. Lurt. Skal prøve det selv 😛 Ser lite tv her også. Ja! Det er så frustrerende. Jeg mister lysten til å se snutten jeg hadde tenkt med all reklamen. Se en film tar jo en time ekstra på TV. Fy altså, orker ikke!! Av og til savner jeg lineær-TV, da alle så alt samtidig. Jeg husker da man løp på kjøkkenet og hentet snaks eller pilte på do i reklamepausene. Nå har vi så dårlig tid, og om noe ikke fenger umiddelbart, går vi videre. Litt trist egentlig, selv om jeg sliter ut knappene på TV'n og tastaturet selv.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6896 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (6 minutter siden): Av og til savner jeg lineær-TV, da alle så alt samtidig. Jeg husker da man løp på kjøkkenet og hentet snaks eller pilte på do i reklamepausene. Nå har vi så dårlig tid, og om noe ikke fenger umiddelbart, går vi videre. Litt trist egentlig, selv om jeg sliter ut knappene på TV'n og tastaturet selv. Det var tider ja 👍 Men akk så lenge siden 😮 Ser jo fortsatt litt på skjermen men det er mest for å trykke gjennom alle kanalene før jeg gir opp å finne noe gøy. Hvorfor er det så mange brudekjole-program?? Jeg hater det så intenst 😠 Annenhver kanal har jo noe sånn.
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6897 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Hm, jeg må tenke hardt isåfalll 🤣 Men er kanskje litt annerledes med fest her på landet og i by. (Regner med du bor i by ) Kan ikke si at det er noe jeg skammer meg over at jeg har gjort eller noe sånn. Jeg er for kjedelig 😞😭 🤣 Ja jeg bor i by, men moren min vokste opp i ei lita bygd på vestlandet, og vi bruker hennes barndomshjem som feriehus. Og du kan si mye om folk på landet, men du kan ikke si at de ikke kan feste. To av mine beste kamerater er som deg. De sier: Det har ikke skjedd noe. Ingen ting å fortelle, men når jeg starter skravlekanonen, har de alltid noe å bidra med. Jeg mener ikke at du behøver å dele, men jeg tror ikke på at du er kjedelig. Jeg vet ikke hvor gammel du er, eller om du har sett nok oprah til å vite at alle har en historie, men alle har en historie. Jeg tenker av og til: er det jeg som leter etter galskap, eller er det galskap som finner meg. Jeg tror svaret på det er ja.
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #6898 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (18 minutter siden): De duver så pent avgårde uansett Åh nå savnet jeg akutt mine 2016-pupper uuups.. drakk to glass vin til middag
hjärterdam Skrevet 16. september 2022 #6899 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 timer siden): Jeg skulle til å linke til brukeren "brura", men kom på at jeg kan oppføre meg Er det noe nytt du har begynt med? 😘
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6900 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Det var tider ja 👍 Men akk så lenge siden 😮 Ser jo fortsatt litt på skjermen men det er mest for å trykke gjennom alle kanalene før jeg gir opp å finne noe gøy. Hvorfor er det så mange brudekjole-program?? Jeg hater det så intenst 😠 Annenhver kanal har jo noe sånn. Det er noe med usympatiske familier som jeg tror folk liker, jeg vet ikke. Jeg er ferdig med brudeprogram og alt annet på TLC, bortsett fra "seeking sisterwife" det er bare for rart. Som når man kjører sakte forbi en bilulykke …
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå