Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6861 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nei, ikke deg altså, men generelt...veldig skummelt. Tror ikke jeg hadde turt nå, hadde sittet der rød som en tomat og vært flau over alt jeg har skrevet her.
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6862 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Du mener vel sånn push up Balle H Jeg er ikke negativ til det. Spesielt for eldre menn i trange bukser. 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6863 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Da kan du være hesten Nei vettu hva!!! Der går grensa. Neida 🥳 Valdemar gjør skolearbeid så han hakke tid til å leke hest. Nå hørtes det bare ekkelt ut 😮 Han er 35!!!
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6864 Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Ikke laget! Da kommer det kanskje i dag da, hjernecellen min har allerede kommet på noe
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6865 Skrevet 16. september 2022 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Jeg tror det kan bli litt sterk kost for mange. Spesielt han selv. Hvem vet, plutselig oppdager han at han er en av de med mer moral og omtanke i dømmekraften sin enn han liker ta ære for? Eplekjekk og cocky, sier han selv, men med en utrettelig vilje til å stille opp for andre sier nå jeg. Og en elendig smak i biler, forfattere og musikksjanger. Ja han er nok ikke så fæl som han tror selv
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6866 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Takker! Jeg har ikke jobbet så hardt da. Spiste blåskjell og kamskjell på jobb 👼 Eller jo, jeg har jobbet hardt. Og fortjent digg mat! Jøsses? Jobber du på slottet?
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6867 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (1 time siden): Er det allsang, eller kun grove vitser her i rorbua? Det er allseng
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6868 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Det er allseng sa brura?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6869 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jøsses? Jobber du på slottet? Sykehjem. De fikk masse god mat fra havet i dag. Heldige beboere. Og heldige meg som jobbet i dag 👍 Jeg jobber i pleien, ikke som kokk.
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6870 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Sykehjem. De fikk masse god mat fra havet i dag. Heldige beboere. Og heldige meg som jobbet i dag 👍 Jeg jobber i pleien, ikke som kokk. Skulle bare mangle at de eldre får kose seg litt til helgen de også. De er nok mer heldige som har flinke folk som er dyktige i jobben sin, slik at de blir tatt vare på slik de fortjener, da jeg ikke har inntrykk av at dette er normen. Det er du som fortjener skryt, ikke jeg, men det er vel sånn du er, og det som gjør at du er dyktig i jobben din …
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6871 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (25 minutter siden): Se for deg et seminar i Gøteborg … Avdelingene for Norge, Sverige og Danmark var samlet på Stordalens hotell. Etter middag og pliktig faglig innhold, hygget vi oss i baren i 1. etg. Men baren stengte alt for tidlig. Jeg vedder ikke penger på det, men tror det var 01.30, og det var ca 8-10 mennesker igjen som hadde glemt at vi var på jobb, og skulle opp tidlig dagen etter. Jeg hadde hørt rykter om et svømmebasseng på taket, og om jeg burde være berømt for noe, er det å snikbade. (Det startet da jeg og 2 venninner på barneskolen, tok med en blender og 2 liter is og badet i svømmebassenget til en random familie) Vi ble tatt, og fikk kjeft, men det var verdt det … Over til Gøteborg. Vi tok heisen opp til øverste etasje, og jeg sjekket døren – som var åpen 🙌🏻 Deretter rullet vi vekk trekket over bassenget. Ingen hadde badetøy, så vi badet i undertøyet. Vi var tross alt sammen med kollegaer … Alle gikk ned på rommene sine og tømte minibarene, og vi festet til klokken whatever. Jeg angret veldig på dette, da vekkeklokken ringte. Jeg skulle holde en presentasjon for hundre mennesker, var semifull, hadde vått hår, og hadde glemt ekstra BH. Den våte jeg hadde fra nattens moro var en push-up BH. De bruker i gjennomsnitt 48 timer på å tørke, og min lå i en skamfull krøll på gulvet. Det var da jeg måtte ta avgjørelsen: foredrag med våt BH, eller uten BH. Det var sommer så jeg hadde ikke frakk eller boblevest, som jeg kunne ta på, så da jeg har ganske store fordeler, som føltes som ulemper, akkurat da, gikk jeg for våt BH. Jeg burde sikkert gått for puppe-trikset, da jeg var rimelig sliten og bakfull, men ja. BH'en var klissvåt og det gjorde selvsagt at t-skjorten min fikk et vått, mørkt avtrykk av skam, dårlig impulskontroll og dårlige avgjørelser, selv om det var gøy underveis 😅 🥳😆
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6872 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (21 minutter siden): Ja, du skal høre mye … Hore mye
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6873 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Skulle bare mangle at de eldre får kose seg litt til helgen de også. De er nok mer heldige som har flinke folk som er dyktige i jobben sin, slik at de blir tatt vare på slik de fortjener, da jeg ikke har inntrykk av at dette er normen. Det er du som fortjener skryt, ikke jeg, men det er vel sånn du er, og det som gjør at du er dyktig i jobben din … Det er veldig sant! Det er jo hjemmet deres Vi er livsglede-sykehjem og har veldig fokus på å skape gode opplevelser for de som bor her. Tusen takk for skryt! Hva jobber du med?
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6874 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (19 minutter siden): Jeg er ikke negativ til det. Spesielt for eldre menn i trange bukser. Ja hengeballer er fælt
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6875 Skrevet 16. september 2022 (endret) Helene1982 skrev (14 minutter siden): sa brura? Ja det kan hun nok ha sagt Endret 16. september 2022 av Agent smith
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6876 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (28 minutter siden): Se for deg et seminar i Gøteborg … Avdelingene for Norge, Sverige og Danmark var samlet på Stordalens hotell. Etter middag og pliktig faglig innhold, hygget vi oss i baren i 1. etg. Men baren stengte alt for tidlig. Jeg vedder ikke penger på det, men tror det var 01.30, og det var ca 8-10 mennesker igjen som hadde glemt at vi var på jobb, og skulle opp tidlig dagen etter. Jeg hadde hørt rykter om et svømmebasseng på taket, og om jeg burde være berømt for noe, er det å snikbade. (Det startet da jeg og 2 venninner på barneskolen, tok med en blender og 2 liter is og badet i svømmebassenget til en random familie) Vi ble tatt, og fikk kjeft, men det var verdt det … Over til Gøteborg. Vi tok heisen opp til øverste etasje, og jeg sjekket døren – som var åpen 🙌🏻 Deretter rullet vi vekk trekket over bassenget. Ingen hadde badetøy, så vi badet i undertøyet. Vi var tross alt sammen med kollegaer … Alle gikk ned på rommene sine og tømte minibarene, og vi festet til klokken whatever. Jeg angret veldig på dette, da vekkeklokken ringte. Jeg skulle holde en presentasjon for hundre mennesker, var semifull, hadde vått hår, og hadde glemt ekstra BH. Den våte jeg hadde fra nattens moro var en push-up BH. De bruker i gjennomsnitt 48 timer på å tørke, og min lå i en skamfull krøll på gulvet. Det var da jeg måtte ta avgjørelsen: foredrag med våt BH, eller uten BH. Det var sommer så jeg hadde ikke frakk eller boblevest, som jeg kunne ta på, så da jeg har ganske store fordeler, som føltes som ulemper, akkurat da, gikk jeg for våt BH. Jeg burde sikkert gått for puppe-trikset, da jeg var rimelig sliten og bakfull, men ja. BH'en var klissvåt og det gjorde selvsagt at t-skjorten min fikk et vått, mørkt avtrykk av skam, dårlig impulskontroll og dårlige avgjørelser, selv om det var gøy underveis 😅 Å herre! 🤣🤣 morsomt 🤣 Og sikkert litt småflaut 🥳
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6877 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Hore mye SA BRUUURA!
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6878 Skrevet 16. september 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): SA BRUUURA! Jaaaaa🥳
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6879 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (23 minutter siden): Nei vettu hva!!! Der går grensa. Neida 🥳 Valdemar gjør skolearbeid så han hakke tid til å leke hest. Nå hørtes det bare ekkelt ut 😮 Han er 35!!! 😲
Helene1982 Skrevet 16. september 2022 #6880 Skrevet 16. september 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Det er veldig sant! Det er jo hjemmet deres Vi er livsglede-sykehjem og har veldig fokus på å skape gode opplevelser for de som bor her. Tusen takk for skryt! Hva jobber du med? Jeg Jobber med reklame og design. Jeg har litt ulike kunder, men jeg jobber mest med legemidler mot sykehus og helsepersonell. Endret 16. september 2022 av Helene1982
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå