TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6801 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Så du var sånn neandertaler som bare sto der å så stor og tøff ut. Og @hjärterdam sa bare: du skal bli min. Og du bare gryntet og det tok hun som et ja njæææææøøh. hun har vel egentlig aldri sett meg på jobb? ble usikker. driver du og lager nytt kapittel nå?
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6802 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): det gjør de alle i blant. Derfor vi ikke skal ha noe av den tråden du nevnte, det får holde med en såpeopera eller femten om mine eskapader. hun kan jo komme på den der ræcerbilen forkledd som stasjonsvogn som jeg kjøpte i fjor. som havarerte FØR den kom hjem... ...som er så ræcerbil at man ikke får deler til den... Oh my gawd! Du er han mannen som Øystein Sunde synger om i kjekt å ha
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6803 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Oh my gawd! Du er han mannen som Øystein Sunde synger om i kjekt å ha HAHAHA, HYSJ PÅ SEG! 1
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6804 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): njæææææøøh. hun har vel egentlig aldri sett meg på jobb? ble usikker. driver du og lager nytt kapittel nå? Ikke akkurat nå, men nå har jeg fått nye ideer. Kanskje det blir en spesialepisode om hvordan folka her møtte sine utkårede.. Men lurer på om jeg allerde har laget en sånn episode? Noen som husker?
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6805 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): 👍👍😀 De tomlene betyr vel at jeg har helt rett😁
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6806 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ikke akkurat nå, men nå har jeg fått nye ideer. Kanskje det blir en spesialepisode om hvordan folka her møtte sine utkårede.. Men lurer på om jeg allerde har laget en sånn episode? Noen som husker? er det da jeg kan avsløre at første gang jeg ble med henne hjem var fra et KG-treff på Aker Brygge? ikke noen stor hemlighet siden det var en del andre KGere der. tror ikke du har det.
hjärterdam Skrevet 16. september 2022 #6807 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): Oh my gawd! Du er han mannen som Øystein Sunde synger om i kjekt å ha Ja! Sjelden har jeg sett en bedre beskrivelse! 1
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6808 Skrevet 16. september 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): er det da jeg kan avsløre at første gang jeg ble med henne hjem var fra et KG-treff på Aker Brygge? ikke noen stor hemlighet siden det var en del andre KGere der. tror ikke du har det. Kult, mener du har nevnt det en gang at du traff henne på kg treff. Er faktisk en del par som har møtt hverandre på kg opp gjennom tiden, men ikke alle som har vært langvarige da. Jeg har selv vært på kg treff på Aker brygge og hatt kg kjæreste, men det er veeeeldig lenge siden altså. Endret 16. september 2022 av Agent smith
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6809 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): er det da jeg kan avsløre at første gang jeg ble med henne hjem var fra et KG-treff på Aker Brygge? ikke noen stor hemlighet siden det var en del andre KGere der. tror ikke du har det. Da lager jeg en episode, men må nok overdrive litt da
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6810 Skrevet 16. september 2022 hjärterdam skrev (Akkurat nå): Ja! Sjelden har jeg sett en bedre beskrivelse! 😆 Men tror du det er han Øystein Sunde faktisk synger om eller har han bare tatt den rollen
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6811 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Kult, mener du har nevnt det en gang at du traff henne på kg treff. Er faktisk en del par som har møtt hverandre på kg opp gjennom tiden, men ikke alle som har vært langvarige da. Jeg har selv vært på kg treff på Aker brygge og hatt kjæreste, men det er veeeeldig konge siden altså. kjente hverandre fra før, men det var der hun tok meg med hjem og forbarmet seg over meg. som egentlig var på veg hjem til b-town ti år siden. Snart vært gift i ti år også. begynner ane meg at det ikke er en av de der kjappe affærene mine
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6812 Skrevet 16. september 2022 hjärterdam skrev (4 minutter siden): Ja! Sjelden har jeg sett en bedre beskrivelse! Pfffffffffffffffffffffffft! tøv og fanteri! 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6813 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): De tomlene betyr vel at jeg har helt rett😁 Ja det er jo fredda! Jippi, hurra hei og hopp. Gled deg Valdemar 🥳🥳
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6814 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): kjente hverandre fra før, men det var der hun tok meg med hjem og forbarmet seg over meg. som egentlig var på veg hjem til b-town ti år siden. Snart vært gift i ti år også. begynner ane meg at det ikke er en av de der kjappe affærene mine Det er jo bra da, hun er din reddende engel. Jeg har vært sammen med min i 17 år og gift i 16 år så har også en følelse av at dette ikke er nok et one night stand
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6815 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Ja det er jo fredda! Jippi, hurra hei og hopp. Gled deg Valdemar 🥳🥳 🥳🥳 det blir full galopp. Yiiii haaaa
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #6816 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (31 minutter siden): Kult, mener du har nevnt det en gang at du traff henne på kg treff. Er faktisk en del par som har møtt hverandre på kg opp gjennom tiden, men ikke alle som har vært langvarige da. Jeg har selv vært på kg treff på Aker brygge og hatt kg kjæreste, men det er veeeeldig lenge siden altså. Ved nytt treff må vi ikke gå på Asia på aker brygge. Tapt seg ass. 1
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #6818 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (26 minutter siden): Det er jo bra da, hun er din reddende engel. Jeg har vært sammen med min i 17 år og gift i 16 år så har også en følelse av at dette ikke er nok et one night stand Bra jobba! 👍
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #6819 Skrevet 16. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (28 minutter siden): Ja det er jo fredda! Jippi, hurra hei og hopp. Gled deg Valdemar 🥳🥳 Fredaaaag🤩 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2022 #6820 Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Hadde vært gøy med KG treff Skrekk & Gru! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå