Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Ja juling skulle de hatt alle sammen. Men da risikerer man jo å få dødelige sykdommer, best å holde 69 meters avstand

la oss piske dem med en KG-tråd om mens og lumbago

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (21 minutter siden):

Entern: Det forstår jeg at han likte. Nok en gang så må jeg ordne med noe å avspille dem på, for jeg har dem...og mange andre liggende i ute-av-syne-hyllene mine, men jeg vet at de er der. Jeg har med andre ord mye å se frem til, bare jeg får kjøpt meg noe. Tror fordundre meg at jeg må kjøpe en ny tv også, for den jeg har har kun sånn inngang som der jeg lader telefoner i pc`n. Har forsøkt å kjøpe dvd-spiller før, men den lot seg ikke koble til. Jeg trenger en handyperson. Helst en menneskerobot som kan alt. 

Vet hva du mener, ting har blitt litt rart liksom, veldig tilpasset strømming og sånn.

• Liker 1
Skrevet

Ja det er pga legen du har det vel...?

nei, det var noen andre bajaser, rett skal være rett etc. han ene var visst meg selv. 

Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Det kan vi godt gjøre, men jeg har lyst til å ligge langt unna å bare snikskyte dem

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Neida, jeg er interessert i kunst/kultur og veldig interessert i sånne eventyrserier som foregår "oppi der". :jepp: 

Sånn er jeg og :) 

• Liker 1
Skrevet

Det kan vi godt gjøre, men jeg har lyst til å ligge langt unna å bare snikskyte dem

var noe sånn jeg fikk den der allerede nevnte ptsd'en. la oss heller piske

Skrevet
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Er det sorte hull der

Javisst...massevis og swusch!...så er en et helt annet sted og man oppdager parallele rom og magasug-ferder som tar fullstendig knekken på en, men gøy er det. Ingen kan si noe annet....helt til en blir knust midt i sorte-hull-knipetaket. Da er det ikke fullt så gøy, men alt kan ikke være bare gøy her i livet heller. :hoppe:  

Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden):

nei, det var noen andre bajaser, rett skal være rett etc. han ene var visst meg selv. 

😲😲

Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden):

var noe sånn jeg fikk den der allerede nevnte ptsd'en. la oss heller piske

Ok. Stoler på din dømmekraft i denne saken 

Gjest Agent smith
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Javisst...massevis og swusch!...så er en et helt annet sted og man oppdager parallele rom og magasug-ferder som tar fullstendig knekken på en, men gøy er det. Ingen kan si noe annet....helt til en blir knust midt i sorte-hull-knipetaket. Da er det ikke fullt så gøy, men alt kan ikke være bare gøy her i livet heller. :hoppe:  

Jeg liker sorte hull😁

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden):

"la oss stresse han der tullingen med ptsd. mouhaha."

😟

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (11 minutter siden):

Lumbago har jeg hatt :( 

Skrevet
Agent smith skrev (3 minutter siden):

Jeg liker sorte hull😁

Det sier`em alle sammen, men ikke sånne knusende hull. Veldig få liker dem. :sukk:
Bortsett fra noen spesielle mennesker i spesialmiljø som liker det veldig godt. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det sier`em alle sammen, men ikke sånne knusende hull. Veldig få liker dem. :sukk:

Ja sorte hull er skumle 🖤

Skrevet
Agent smith skrev (8 minutter siden):

Ok. Stoler på din dømmekraft i denne saken 

Hah, det må du aldri gjøre, dømmekraften min er beryktet! Bare spør @Giacomo_P og @hjärterdam

Gjest Agent smith
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Ja mente ikke sånne galaxy hull da😁

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

@TheHairyToothfairy har Norges nest mest beryktede dømmekraft

Den reneste drømmekraften altså? :klo: 

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

@TheHairyToothfairy har Norges nest mest beryktede dømmekraft

Det er bare Valen som har mer beryktet dømmekraft

Husker en bussjåfør som glemte å stoppe et sted i nærheten av Carl Berners plass og kjørte oppover mot Sinsen krysset, da han kom på at han hadde glemt det prøvde han å snu leddbussen mitt i veien😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...