Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2022 #6741 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Husker han, pleide å følge med på den serien. Men kan ikke huske det du beskriver Nei, det skjedde jo bare en gang der og da og jeg...fikk det selvsagt med meg, fordi det var...spesielt.
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6742 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Føler med deg Noen her har ikke dusjet siden de ble født tror jeg, og de bruker samme klær hele året, de er så klart immune mot alt, mens vi normale risikerer å få dødelige infeksjoner hver gang vi tar på noe
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6743 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, det skjedde jo bare en gang der og da og jeg...fikk det selvsagt med meg, fordi det var...spesielt. Og du spolte frem og tilbake i timesvis 😁
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2022 #6744 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Og du spolte frem og tilbake i timesvis 😁 Well.... 1
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6745 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Noen her har ikke dusjet siden de ble født tror jeg, og de bruker samme klær hele året, de er så klart immune mot alt, mens vi normale risikerer å få dødelige infeksjoner hver gang vi tar på noe høres ut som du jobber som elektriker eller rørlegger, vært borti et par slik du beskriver der. ikke for det, jeg måtte faktisk gi advarsel til en fyr da jeg drev med lastebiler. luktet selvdød gnu i lastebilen etter ham 1
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6746 Skrevet 16. september 2022 hvorfor er det sånn at når man er hos legen så kommer man inn ikke tidligere enn 20 minutter etter at man skulle ha time? bortsett fra den ene gangen man selv er ti minutter for sen...
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2022 #6747 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Well.... Neida, jeg er ikke en sånn grisejente, men det er et faktum at det var en uvanlig kuriositet i historien. Kommer ikke utenom det. Hele serien var morsom syns jeg og den kunne godt ha vært dobbelt så lang. Serien altså.
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6748 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): høres ut som du jobber som elektriker eller rørlegger, vært borti et par slik du beskriver der. ikke for det, jeg måtte faktisk gi advarsel til en fyr da jeg drev med lastebiler. luktet selvdød gnu i lastebilen etter ham Jobber på byggeplass, men ikke som elektriker, men her er malerne verst, de vasker aldri hendene selv ikke etter å ha gjort nr 2🤢 Har påpekt det ved noen anledninger og da har de visst "glemt" det da. Kan forestille meg at det er enda verre når man sitter i en lastebil ja🤮😵
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6749 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Neida, jeg er ikke en sånn grisejente, men det er et faktum at det var en uvanlig kuriositet i historien. Kommer ikke utenom det. Hele serien var morsom syns jeg og den kunne godt ha vært dobbelt så lang. Serien altså. Joooda du er sånn😁
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6750 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): hvorfor er det sånn at når man er hos legen så kommer man inn ikke tidligere enn 20 minutter etter at man skulle ha time? bortsett fra den ene gangen man selv er ti minutter for sen... De gjør det med vilje for å kødde med deg
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2022 #6751 Skrevet 16. september 2022 Neida, jeg er interessert i kunst/kultur og veldig interessert i sånne eventyrserier som foregår "oppi der".
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6752 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Neida, jeg er interessert i kunst/kultur og veldig interessert i sånne eventyrserier som foregår "oppi der". Oppi hvor😲?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6753 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Jobber på byggeplass, men ikke som elektriker, men her er malerne verst, de vasker aldri hendene selv ikke etter å ha gjort nr 2🤢 Har påpekt det ved noen anledninger og da har de visst "glemt" det da. Kan forestille meg at det er enda verre når man sitter i en lastebil ja🤮😵 glemme vaske seg etter å ha vært på potten er egentlig lammere enn å gi f. ja, semitrekkere er ikke billig og jeg liker å ha hele biler. eller, likte. da var det jævlig demotiverende å se sjåførene behandle bilene som søppel
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6754 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Neida, jeg er interessert i kunst/kultur og veldig interessert i sånne eventyrserier som foregår "oppi der". Opphvorhenforno?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6756 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): De gjør det med vilje for å kødde med deg "la oss stresse han der tullingen med ptsd. mouhaha."
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6757 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Galaxene. Mmmm. Ford Galaxie 500 ❤️
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6758 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): glemme vaske seg etter å ha vært på potten er egentlig lammere enn å gi f. ja, semitrekkere er ikke billig og jeg liker å ha hele biler. eller, likte. da var det jævlig demotiverende å se sjåførene behandle bilene som søppel Ja juling skulle de hatt alle sammen. Men da risikerer man jo å få dødelige sykdommer, best å holde 69 meters avstand
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6759 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Galaxene. Er det sorte hull der
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6760 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): "la oss stresse han der tullingen med ptsd. mouhaha." Ja det er pga legen du har det vel...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå