TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6701 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Noe pølse kanskje? tenker noe lettere enn pylser så tidlig på dagen. dessuten kommer de siste innleggene til å gjøre det vanskelig å spise pølse de neste ukene. særlig med ostefyll.
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2022 #6702 Skrevet 16. september 2022 Jeg har heller ikke spist frokost. Jeg tror alle bør gjøre det.
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6703 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Portveien 2ern 😆
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6704 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): tenker noe lettere enn pylser så tidlig på dagen. dessuten kommer de siste innleggene til å gjøre det vanskelig å spise pølse de neste ukene. særlig med ostefyll. 🤢
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6705 Skrevet 16. september 2022 På tide å jobbe, kos dere i rorbua
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #6706 Skrevet 16. september 2022 (endret) Agent smith skrev (1 minutt siden): 😆 Jarl Goli sin oppfølger, bare tilgjengelig på onlyfans Endret 16. september 2022 av Cid
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6707 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg har heller ikke spist frokost. Jeg tror alle bør gjøre det. ja, la oss. før vi bærer helt galt av sted og blir rent ned av andre brukere som mener vi er svinaktige og vulgære (som vi er) 1
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6708 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): På tide å jobbe, kos dere i rorbua ikke mist såpa!
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2022 #6709 Skrevet 16. september 2022 (endret) Når jeg nå tenker meg om: en av disse fantasy-seriene...der var det et skjellbelagt vesen som hadde en teleskopvariant som godt kunne snike seg inn hos attraktive damevesener tvers under det runde bordet der alle raritetene satt og samtalte om hva som helst. Jeg har alltid tenkt at den der må være praktisk. Han eide sin egen "leddbuss" og ingen andre merket det...bortsett fra den utvalgte...under bordet. Endret 16. september 2022 av Hoppetaujenta En fordømrade skrivefeil selv om jeg hadde sjekket før utsendelse 1
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #6711 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Når jeg nå tenker meg om: en av dise fantasy-seriene...der var det et skjellbelagt vesen som hadde en teleskopvariant som godt kunne snike seg inn hos attraktive damevesener tvers under det runde bordet der alle raritetene satt og samtalte om hva som helst. Jeg har alltid tenkt at den der må være praktisk. Han eide sin egen "leddbuss" og ingen andre merket det...bortsett fra den utvalgte...under bordet. Navn?
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #6712 Skrevet 16. september 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): God morgen underholdning?
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6713 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Når jeg nå tenker meg om: en av dise fantasy-seriene...der var det et skjellbelagt vesen som hadde en teleskopvariant som godt kunne snike seg inn hos attraktive damevesener tvers under det runde bordet der alle raritetene satt og samtalte om hva som helst. Jeg har alltid tenkt at den der må være praktisk. Han eide sin egen "leddbuss" og ingen andre merket det...bortsett fra den utvalgte...under bordet. for en...besnærende tanke. hm. mat ja. 1
Gjest Adobyen Skrevet 16. september 2022 #6714 Skrevet 16. september 2022 (endret) Cid skrev (2 minutter siden): God morgen underholdning? Ja 😄☕️ Begynte å le. Sitter på venterommet hos legen og leser KG på mob. Endret 16. september 2022 av Adobyen
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2022 #6715 Skrevet 16. september 2022 Ja, nettopp. Frokost nu, ellers blir dette strøk som blir frarådet å besøke på forumet, for her skjer det litt av hvert og ikke bare etter mørkets frembrudd. Cid skrev (1 minutt siden): Navn? Husker ikke i farta, men jeg skal komme tilbake til saken om jeg kjenner meg opplyst i løpet av dagen. Tenkte nok at temaet ville fal i smak for den innvidde krets. Jeg tenker.
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #6716 Skrevet 16. september 2022 Adobyen skrev (2 minutter siden): Ja 😄☕️ Begynte å le. Sitter på venterommet hos legen og leser KG på mob. Går alt bra? O:
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #6717 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Jeg har heller ikke spist frokost. Jeg tror alle bør gjøre det. Jeg har spist myyyye. MorgenFryden er Lille Larven Aldri Mett., 1 1
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #6718 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (54 minutter siden): Episode 182 2000 movies edition @Cid glad i toern Handler om den Romerske generalen max i Mus som må kjempe en hard kamp... @Agent smith mr and Mrs smith Handler om da @Agent smith og kona hans prøvde å drepe hverandre etter en krangel om stabling i oppvaskmaskinen. @DundreMilfin national pleasure Handler om letingen etter en skatt.. @Entern og @TheHairyToothfairy the fast and the furious Filmen om de to mennene som hadde litt forskjellig tilnærming til puling @Adobyen transe former Filmen om en transe med fine former @AliceNextDoor ulovlige blond Handler om da hun farget håret. @Villfisker v for villfisker Handler om en dysoptisk fremtid der det ikke er lov å fiske, men en mann tar opp kampen @Athena Catalina the 43 year old virgin. Hun var langt fra jomfru, vi snakker om stjernetegn! Fortsetter snart.... Hvem er fast og hvem er furious? Spør for en venn 1
Gjest Adobyen Skrevet 16. september 2022 #6719 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Går alt bra? O: Ja takk, skal bare sjekkes litt.
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2022 #6720 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Navn? Haha...måtte tenke intenst her nå, men selvsagt var det "Babylon 5". En stor glede å se alt sammen og altså denne Ambasadør G`kar...eller "slangemannen" som vi kan kalle ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå