Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #6661 Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Neida, traff henne bare et par ganger 😅 Skåbi Doo
Entern Skrevet 16. september 2022 #6662 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Skåbi Doo 😆😆😆
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6663 Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Haha. 😂😂😂😂 nei. Sted i Oslo. Nei Bare Egil. Som i navnet. Sånn er vel fornavn og etternavn. Jeg var der med kjæreste. Drakk vin av stettglass av plast som knakk i to hos alle. Så vi lo litt av det Egil og jeg. Jaaa veit hvor godlia er jeg, både på ekte Og i overført betydning😁 Egil og jeg 😲 høres ut som om dere er gamle kompiser
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6664 Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Takk!! Litt sånn vikarsåpe, 🥰 Spesialepisode der vi fikk et unikt innblikk i @TheHairyToothfairy og @hjärterdam sitt liv og underliv
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6665 Skrevet 16. september 2022 Episode 182 2000 movies edition @Cid glad i toern Handler om den Romerske generalen max i Mus som må kjempe en hard kamp... @Agent smith mr and Mrs smith Handler om da @Agent smith og kona hans prøvde å drepe hverandre etter en krangel om stabling i oppvaskmaskinen. @DundreMilfin national pleasure Handler om letingen etter en skatt.. @Entern og @TheHairyToothfairy the fast and the furious Filmen om de to mennene som hadde litt forskjellig tilnærming til puling @Adobyen transe former Filmen om en transe med fine former @AliceNextDoor ulovlige blond Handler om da hun farget håret. @Villfisker v for villfisker Handler om en dysoptisk fremtid der det ikke er lov å fiske, men en mann tar opp kampen @Athena Catalina the 43 year old virgin. Hun var langt fra jomfru, vi snakker om stjernetegn! Fortsetter snart....
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #6666 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Episode 182 2000 movies edition @Cid glad i toern Handler om den Romerske generalen max i Mus som må kjempe en hard kamp... @Agent smith mr and Mrs smith Handler om da @Agent smith og kona hans prøvde å drepe hverandre etter en krangel om stabling i oppvaskmaskinen. @DundreMilfin national pleasure Handler om letingen etter en skatt.. @Entern og @TheHairyToothfairy the fast and the furious Filmen om de to mennene som hadde litt forskjellig tilnærming til puling @Adobyen transe former Filmen om en transe med fine former @AliceNextDoor ulovlige blond Handler om da hun farget håret. @Villfisker v for villfisker Handler om en dysoptisk fremtid der det ikke er lov å fiske, men en mann tar opp kampen @Athena Catalina the 43 year old virgin. Hun var langt fra jomfru, vi snakker om stjernetegn! Fortsetter snart.... I oppfølgeren "Hiv o aids" så går jeg rundt som en gal og smitter alle mann
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6667 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): I oppfølgeren "Hiv o aids" så går jeg rundt som en gal og smitter alle mann 😲
Entern Skrevet 16. september 2022 #6668 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Episode 182 2000 movies edition @Cid glad i toern Handler om den Romerske generalen max i Mus som må kjempe en hard kamp... @Agent smith mr and Mrs smith Handler om da @Agent smith og kona hans prøvde å drepe hverandre etter en krangel om stabling i oppvaskmaskinen. @DundreMilfin national pleasure Handler om letingen etter en skatt.. @Entern og @TheHairyToothfairy the fast and the furious Filmen om de to mennene som hadde litt forskjellig tilnærming til puling @Adobyen transe former Filmen om en transe med fine former @AliceNextDoor ulovlige blond Handler om da hun farget håret. @Villfisker v for villfisker Handler om en dysoptisk fremtid der det ikke er lov å fiske, men en mann tar opp kampen @Athena Catalina the 43 year old virgin. Hun var langt fra jomfru, vi snakker om stjernetegn! Fortsetter snart.... Bra 😀😀😀😀 Men nå kommer @TheHairyToothfairy etter deg 😱
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6669 Skrevet 16. september 2022 .... @Frøkenfryden kill bills Handler om dama som er lei av regninger. Hun vil jo bare sitte på verandaen å drikke vin og spise kvarg @Entern @TheHairyToothfairy @Agent smith @Cid og @Villfisker Sex men Handler om gutta med noen helt utrolige mutasjoner @Kvakkekyllingen Whaledemar rider Handler om hun som liker å ri på Valdemar @Peanut finding emo Handler om dama som leter en etter en emo men finner emiticons @Sola de little miss sunshine Et lite solskinnseventyr @AliceNextDoor the Hurt locker Handler om. Da hun ble angrepet av et skap mens hun brettet klær @DundreMilfin crouching tiger, hidden dragon Noen har fått seg nye leketøy @Kvakkekyllingen chicken run Handler om en gang hun var på løpetur. @Hoppetaujenta la de rette komme inn Det ringte stadig på døren hennes, men svært få slapp inn. @Entern og @TheHairyToothfairy brokebutt Mountain Om to gode venner på tur @Agent smith matrix reloaded og matrix revolutions Helten i filmene som jakter på den onde Neo
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6670 Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (19 minutter siden): Bra 😀😀😀😀 Men nå kommer @TheHairyToothfairy etter deg 😱 😲
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6671 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): .... @Frøkenfryden kill bills Handler om dama som er lei av regninger. Hun vil jo bare sitte på verandaen å drikke vin og spise kvarg @Entern @TheHairyToothfairy @Agent smith @Cid og @Villfisker Sex men Handler om gutta med noen helt utrolige mutasjoner @Kvakkekyllingen Whaledemar rider Handler om hun som liker å ri på Valdemar @Peanut finding emo Handler om dama som leter en etter en emo men finner emiticons @Sola de little miss sunshine Et lite solskinnseventyr @AliceNextDoor the Hurt locker Handler om. Da hun ble angrepet av et skap mens hun brettet klær @DundreMilfin crouching tiger, hidden dragon Noen har fått seg nye leketøy @Kvakkekyllingen chicken run Handler om en gang hun var på løpetur. @Hoppetaujenta la de rette komme inn Det ringte stadig på døren hennes, men svært få slapp inn. @Entern og @TheHairyToothfairy brokebutt Mountain Om to gode venner på tur @Agent smith matrix reloaded og matrix revolutions Helten i filmene som jakter på den onde Neo @Entern!!! du lovte å ikke fortelle noen om den turen, din tølper! 1
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #6672 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): .... @Frøkenfryden kill bills Handler om dama som er lei av regninger. Hun vil jo bare sitte på verandaen å drikke vin og spise kvarg @Entern @TheHairyToothfairy @Agent smith @Cid og @Villfisker Sex men Handler om gutta med noen helt utrolige mutasjoner @Kvakkekyllingen Whaledemar rider Handler om hun som liker å ri på Valdemar @Peanut finding emo Handler om dama som leter en etter en emo men finner emiticons @Sola de little miss sunshine Et lite solskinnseventyr @AliceNextDoor the Hurt locker Handler om. Da hun ble angrepet av et skap mens hun brettet klær @DundreMilfin crouching tiger, hidden dragon Noen har fått seg nye leketøy @Kvakkekyllingen chicken run Handler om en gang hun var på løpetur. @Hoppetaujenta la de rette komme inn Det ringte stadig på døren hennes, men svært få slapp inn. @Entern og @TheHairyToothfairy brokebutt Mountain Om to gode venner på tur @Agent smith matrix reloaded og matrix revolutions Helten i filmene som jakter på den onde Neo Min sin mutasjon er at penisen min lukter som en jalapeño så derfor kaller jeg den bare for jalapeñis
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #6673 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): @Entern!!! du lovte å ikke fortelle noen om den turen, din tølper! Skal jeg holde han igjen for deg?
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2022 #6674 Skrevet 16. september 2022 (endret) Agent smith skrev (4 minutter siden): @Hoppetaujenta la de rette komme inn Det ringte stadig på døren hennes, men svært få slapp inn. Det stemmer fullstendig. Her må en nesten gjøre avtaler før en får stige inn, men kun i de ytre rom hvor slikt tas imot. Privaten min gjemmer jeg lengre inn og den er bare for meg og min sjel. Når det er sagt så har jeg besøk av utvalgte skeive også - ikke bare rette. Endret 16. september 2022 av Hoppetaujenta 1
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6675 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Skal jeg holde han igjen for deg? etter den filmen kan vi stadfeste at han liker å bli holdt
Entern Skrevet 16. september 2022 #6676 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): @Entern!!! du lovte å ikke fortelle noen om den turen, din tølper! 😮
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6677 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Min sin mutasjon er at penisen min lukter som en jalapeño så derfor kaller jeg den bare for jalapeñis min mutasjon er at jeg har to
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6678 Skrevet 16. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Min sin mutasjon er at penisen min lukter som en jalapeño så derfor kaller jeg den bare for jalapeñis 😆 Jallapenis
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6679 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (34 minutter siden): Episode 182 2000 movies edition @Cid glad i toern Handler om den Romerske generalen max i Mus som må kjempe en hard kamp... @Agent smith mr and Mrs smith Handler om da @Agent smith og kona hans prøvde å drepe hverandre etter en krangel om stabling i oppvaskmaskinen. @DundreMilfin national pleasure Handler om letingen etter en skatt.. @Entern og @TheHairyToothfairy the fast and the furious Filmen om de to mennene som hadde litt forskjellig tilnærming til puling @Adobyen transe former Filmen om en transe med fine former @AliceNextDoor ulovlige blond Handler om da hun farget håret. @Villfisker v for villfisker Handler om en dysoptisk fremtid der det ikke er lov å fiske, men en mann tar opp kampen @Athena Catalina the 43 year old virgin. Hun var langt fra jomfru, vi snakker om stjernetegn! Fortsetter snart.... du mener the fast and the curious 1
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6680 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det stemmer fullstendig. Her må en nesten gjøre svtaler før en får stige inn, men kun i de ytre rom hvor slikt tas imot. Privaten min gjemmer jeg lengre inn og den er bare for meg og min sjel. Når det er sagt så har jeg besøk av utvalgte skeive også - ikke bare rette. Liker du både rette og skeive?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå