Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #6621 Skrevet 15. september 2022 Cid skrev (2 timer siden): Hvor var du fra 1999-2020? Jeg og @Entern hang i Oslo og var kule vel 1
Entern Skrevet 15. september 2022 #6622 Skrevet 15. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg og @Entern hang i Oslo og var kule vel Nettopp 😎 jeg drakk drinker med Linn Skåber og sånn 😎
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #6623 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Knegg, lenge siden vi ble gift nå Mindre skreve og mer skrive da. Sånn det blir
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #6624 Skrevet 15. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Nettopp 😎 jeg drakk drinker med Linn Skåber og sånn 😎 Jeg var på Godlia samfunnshus på fest med bare Egil🥳
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6625 Skrevet 15. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Mindre skreve og mer skrive da. Sånn det blir her føler jeg ikke at jeg kan love noe, skal tross alt være borte 5 dager hver uke fremover nå
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #6626 Skrevet 15. september 2022 (endret) Agent smith skrev (5 timer siden): Episode 181 Uken gikk mot slutten og alle hadde hatt en begivenhetsrik uke. @TheHairyToothfairy hadde tilbragt tid med sin beste halvdel @hjärterdam. Han hadde prøvd å legge hånden på hjertet til damen, men det var visst en pupp i veien, men han var godt fornøyd likevel. @Kvakkekyllingen hadde byttet ut dag/natt skiltet på jobb med ikke forstyrr, men det var ikke fordi hun skulle sove eller ligge med noen, hun skulle rett og slett bare skrike og være sint i fred. @Frøkenfryden hadde jobbet 69 timer i døgnet og ikke hatt noe tid til å fjase, men nå var hun klar for ferie og biff tartar @Cid hadde ikke jobbet 69 timer, men 69 var likevel et tall som dukket opp ofte i livet hans for tiden @Entern hadde vært mer enn en time i Drammen denne uken, og måtte slukke sorgene sine med massevis av drammer. @Peanut hadde nesten slettet seg selv fra kgs overflate men ble heldigvis overtalt til å bli. @Ciaran & Ciara hadde som vanlig gjort alt ting sammen. @LiseTV hadde byttet kjole @TinaEmilie98 hadde rullet masse røyk og dampet i vei Så spot on!! Kunne vært mine ord! Jeg har jobbet for mye.. du tror meg ikke men i dag mumlet jeg om noen ( ikke pasienter eller noe) «jævla fitte» i gangen. Kollega 53 lo! 😂 må ta ferie🙈 Endret 15. september 2022 av Frøkenfryden
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #6627 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (5 timer siden): I morgen kommer det nok 2000s movies edition Du er så flink! Lurven🥹👍 Sorry men føler ennå jeg må kalle deg det når det er noe ekstra bra
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #6628 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Der finnes jo positive og negative måter å være barnslig på, hvis man tuller og leker og sånn er det positivt. Enig!! 🥳🥳🥳
Gjest Villfisker Skrevet 15. september 2022 #6629 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (5 timer siden): Ja vi bare faket at vi døde Det Distraherte dem lenge nok til at jeg kunne skjule sporene våre ja
Gjest Villfisker Skrevet 15. september 2022 #6630 Skrevet 15. september 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Så spot on!! Kunne vært mine ord! Jeg har jobbet for mye.. du tror meg ikke men i dag mumlet jeg om noen ( ikke pasienter eller noe) «jævla fitte» i gangen. Kollega 53 lo! 😂 må ta ferie🙈 Hehehe. Du er nok ikke den eneste.
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #6631 Skrevet 15. september 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Hehehe. Du er nok ikke den eneste. Og det viktige; hun jeg brukte det om er det. Stating the obvious
Gjest Villfisker Skrevet 15. september 2022 #6632 Skrevet 15. september 2022 Entern skrev (6 timer siden): Within Temptation har variert litt men har noen kule plater og hun er en veldig kul vokalist synes jeg Ja, de har litt forskjellig, men ble vel mindre aktive etter at hun fikk barn tror jeg.
Gjest Villfisker Skrevet 15. september 2022 #6633 Skrevet 15. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Og det viktige; hun jeg brukte det om er det. Stating the obvious 😂 Ja, noen er faktisk det.
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #6634 Skrevet 15. september 2022 Entern skrev (5 timer siden): Tenkte meg nesten at du kunne ha hørt de Tror du og ville ha likt bandet til damen jeg castet @Frøkenfryden som, Avatarium Ser barskt ut! 🤩😎
hjärterdam Skrevet 15. september 2022 #6635 Skrevet 15. september 2022 Entern skrev (3 timer siden): Lykke til 😀😀😀😀 Er det lov å spørre om fag?😅 Klart det er lov, skriver innenfor sosialt arbeid,vinklet inn mot barnevern. 2
hjärterdam Skrevet 15. september 2022 #6636 Skrevet 15. september 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Mindre skreve og mer skrive da. Sånn det blir 🤣🙈
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #6637 Skrevet 15. september 2022 Entern skrev (16 minutter siden): Nettopp 😎 jeg drakk drinker med Linn Skåber og sånn 😎 Omg! 1
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #6638 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): her føler jeg ikke at jeg kan love noe, skal tross alt være borte 5 dager hver uke fremover nå Dette er norsk roman jo!! Ho slo opp på paragrafane @hjärterdam.. barnevernslova.. plikt til uttaling. Ordna referanselista. Det vart bra. Det tok form. Han køyrde E6. Strakaste vegen. Men ikkje til ho. Vekk frå ho. Til eit viktig oppdrag. Det kunne ikkje venta. Ho visste det.. det brann. Det var viktig. Berre han kunne dette. Ho visste jo det. 5 dagar. Dei går fort. Eller? Ho reiste seg frå kjøkenbordet.. trakka i eit liten bit. Ropte «au». Det var ein bit frå modellbilen. Åå .. ho sakna skjegget og lukta av modellim. Vatnet kokte. Tekoppen vart skjenka. Drøfteavsnittet var på veg… ho skreiv og ho skreiv. Men snart.. om 5..4..3..2…1 var det ikkje meir å skriva. Berre tid for å skreva😗 2
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6639 Skrevet 15. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Dette er norsk roman jo!! Ho slo opp på paragrafane @hjärterdam.. barnevernslova.. plikt til uttaling. Ordna referanselista. Det vart bra. Det tok form. Han køyrde E6. Strakaste vegen. Men ikkje til ho. Vekk frå ho. Til eit viktig oppdrag. Det kunne ikkje venta. Ho visste det.. det brann. Det var viktig. Berre han kunne dette. Ho visste jo det. 5 dagar. Dei går fort. Eller? Ho reiste seg frå kjøkenbordet.. trakka i eit liten bit. Ropte «au». Det var ein bit frå modellbilen. Åå .. ho sakna skjegget og lukta av modellim. Vatnet kokte. Tekoppen vart skjenka. Drøfteavsnittet var på veg… ho skreiv og ho skreiv. Men snart.. om 5..4..3..2…1 var det ikkje meir å skriva. Berre tid for å skreva😗 Mere mere mere mere mere!
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #6640 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Mere mere mere mere mere! Men da må tråden få aldersgrense
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå