Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Agent smith
Skrevet

Episode 181

Uken gikk mot slutten og alle hadde hatt en begivenhetsrik uke. 

@TheHairyToothfairy hadde tilbragt tid med sin beste halvdel @hjärterdam. Han hadde prøvd å legge hånden på hjertet til damen, men det var visst en pupp i veien, men han var godt fornøyd likevel.

@Kvakkekyllingen hadde byttet ut dag/natt skiltet på jobb med ikke forstyrr, men det var ikke fordi hun skulle sove eller ligge med noen, hun skulle rett og slett bare skrike og være sint i fred.

@Frøkenfryden hadde jobbet 69 timer i døgnet og ikke hatt noe tid til å fjase, men nå var hun klar for ferie og biff tartar 

@Cid hadde ikke jobbet 69 timer, men 69 var likevel et tall som dukket opp ofte i livet hans for tiden 

@Entern hadde vært mer enn en time i Drammen denne uken, og måtte slukke sorgene sine med massevis av drammer.

@Peanut hadde nesten slettet seg selv fra kgs overflate men ble heldigvis overtalt til å bli.

@Ciaran & Ciara hadde som vanlig gjort alt ting sammen.

@LiseTV hadde byttet kjole

@TinaEmilie98 hadde rullet masse røyk og dampet i vei

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Episode 181

@TheHairyToothfairy hadde tilbragt tid med sin beste halvdel @hjärterdam. Han hadde prøvd å legge hånden på hjertet til damen, men det var visst en pupp i veien, men han var godt fornøyd likevel.

@Kvakkekyllingen hadde byttet ut dag/natt skiltet på jobb med ikke forstyrr, men det var ikke fordi hun skulle sove eller ligge med noen, hun skulle rett og slett bare skrike og være sint i fred.

@Frøkenfryden hadde jobbet 69 timer i døgnet og ikke hatt noe tid til å fjase, men nå var hun klar for ferie og biff tartar 

@Cid hadde ikke jobbet 69 timer, men 69 var likevel et tall som dukket opp ofte i livet hans for tiden 

@Entern hadde vært mer enn en time i Drammen denne uken, og måtte slukke sorgene sine med massevis av drammer.

@Peanut hadde nesten slettet seg selv fra kgs overflate men ble heldigvis overtalt til å bli.

Hurra så bra 😄 😄 😄 

Skrevet

Åja forresten siden jeg glemte å caste @TinaEmilie98: hun er Amalie Bruun i Myrkur. Dansk enkvinnes black/folk metal band.

Skrevet
Agent smith skrev (16 minutter siden):

Episode 181

akkurat det som blir å skje i kveld, kan fanken meg spå du

Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (6 minutter siden):

Åja forresten siden jeg glemte å caste @TinaEmilie98: hun er Amalie Bruun i Myrkur. Dansk enkvinnes black/folk metal band.

Myrkur hørtes sånn norrønt ut

Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

akkurat det som blir å skje i kveld, kan fanken meg spå du

Njaaa, bare det at jeg kjenner deg veldig godt, vil faktisk si at jeg kjenner deg bedre enn du kjenner deg selv.

Skrevet
Agent smith skrev (11 minutter siden):

I morgen kommer det nok 2000s movies edition 

dun fact. jeg var med i en norsk spillefilm på 2000tallet. og en russisk tv serie! jada, som statist med helt klare gjøremål, men still

Skrevet

Njaaa, bare det at jeg kjenner deg veldig godt, vil faktisk si at jeg kjenner deg bedre enn du kjenner deg selv.

det gjør jo strengt tatt alle, selv har jeg gitt opp å forstå meg sjøl 

Skrevet
Agent smith skrev (2 minutter siden):

Myrkur hørtes sånn norrønt ut

Mange black metal band har norrøne navn og sånn :) 

Skrevet
Agent smith skrev (2 timer siden):

Der finnes jo positive og negative måter å være barnslig på, hvis man tuller og leker og sånn er det positivt.

Veldig. Jeg er sånn. :lur: 

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

dun fact. jeg var med i en norsk spillefilm på 2000tallet. og en russisk tv serie! jada, som statist med helt klare gjøremål, men still

Tipper du var med i Kautokeino opprøret eller mors elling

Skrevet

Tipper du var med i Kautokeino opprøret eller mors elling

mnei. den er nok veldig vestlandet, alt jeg gjør er å kjøre et vogntog

• Nyttig 1
Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Hmmm, da veit jeg ikke

Skrevet
Agent smith skrev (5 minutter siden):

Hmmm, da veit jeg ikke

like greit, husker ikke om jeg står i rulleteksten, hehe

Gjest Agent smith
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

like greit, husker ikke om jeg står i rulleteksten, hehe

Du kommer ikke til å si det altså?

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Agent smith skrev (33 minutter siden):

Episode 181

Haha 🤣👍 Fy søren. Det hadde gjort seg. Skal snart hjem og slappe av. Snaaart. 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Entern skrev (39 minutter siden):

Tenkte meg nesten at du kunne ha hørt de :) 

Tror du og ville ha likt bandet til damen jeg castet @Frøkenfryden som, Avatarium :) 

Det skal jeg sjekke ut 😄👍

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (15 minutter siden):

Jeg tenkte på den ungdomsfilmen fra Bergen jeg ikke husker hva heter 🤔

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden):

Det skal jeg sjekke ut 😄👍

Kult band, startet som doom metal men er mer hardrock nå, tøft og kult med veldig bra sangerinne 😀😎

En morsom ting med dem er at sangerinnen ser veldig svensk ut men er det eneste medlemmet som ikke er svensk 😀😆😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...