Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6521 Skrevet 15. september 2022 Episode 181 Uken gikk mot slutten og alle hadde hatt en begivenhetsrik uke. @TheHairyToothfairy hadde tilbragt tid med sin beste halvdel @hjärterdam. Han hadde prøvd å legge hånden på hjertet til damen, men det var visst en pupp i veien, men han var godt fornøyd likevel. @Kvakkekyllingen hadde byttet ut dag/natt skiltet på jobb med ikke forstyrr, men det var ikke fordi hun skulle sove eller ligge med noen, hun skulle rett og slett bare skrike og være sint i fred. @Frøkenfryden hadde jobbet 69 timer i døgnet og ikke hatt noe tid til å fjase, men nå var hun klar for ferie og biff tartar @Cid hadde ikke jobbet 69 timer, men 69 var likevel et tall som dukket opp ofte i livet hans for tiden @Entern hadde vært mer enn en time i Drammen denne uken, og måtte slukke sorgene sine med massevis av drammer. @Peanut hadde nesten slettet seg selv fra kgs overflate men ble heldigvis overtalt til å bli. @Ciaran & Ciara hadde som vanlig gjort alt ting sammen. @LiseTV hadde byttet kjole @TinaEmilie98 hadde rullet masse røyk og dampet i vei
Entern Skrevet 15. september 2022 #6522 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Episode 181 Uken gikk mot slutten og alle hadde hatt en begivenhetsrik uke. @TheHairyToothfairy hadde tilbragt tid med sin beste halvdel @hjärterdam. Han hadde prøvd å legge hånden på hjertet til damen, men det var visst en pupp i veien, men han var godt fornøyd likevel. @Kvakkekyllingen hadde byttet ut dag/natt skiltet på jobb med ikke forstyrr, men det var ikke fordi hun skulle sove eller ligge med noen, hun skulle rett og slett bare skrike og være sint i fred. @Frøkenfryden hadde jobbet 69 timer i døgnet og ikke hatt noe tid til å fjase, men nå var hun klar for ferie og biff tartar @Cid hadde ikke jobbet 69 timer, men 69 var likevel et tall som dukket opp ofte i livet hans for tiden @Entern hadde vært mer enn en time i Drammen denne uken, og måtte slukke sorgene sine med massevis av drammer. @Peanut hadde nesten slettet seg selv fra kgs overflate men ble heldigvis overtalt til å bli. @Ciaran & Ciara hadde som vanlig gjort alt ting sammen. @LiseTV hadde byttet kjole @TinaEmilie98 hadde rullet masse røyk og dampet i vei Hurra så bra 😄 😄 😄
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6523 Skrevet 15. september 2022 I morgen kommer det nok 2000s movies edition
Entern Skrevet 15. september 2022 #6524 Skrevet 15. september 2022 Åja forresten siden jeg glemte å caste @TinaEmilie98: hun er Amalie Bruun i Myrkur. Dansk enkvinnes black/folk metal band.
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6525 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (16 minutter siden): Episode 181 Uken gikk mot slutten og alle hadde hatt en begivenhetsrik uke. @TheHairyToothfairy hadde tilbragt tid med sin beste halvdel @hjärterdam. Han hadde prøvd å legge hånden på hjertet til damen, men det var visst en pupp i veien, men han var godt fornøyd likevel. @Kvakkekyllingen hadde byttet ut dag/natt skiltet på jobb med ikke forstyrr, men det var ikke fordi hun skulle sove eller ligge med noen, hun skulle rett og slett bare skrike og være sint i fred. @Frøkenfryden hadde jobbet 69 timer i døgnet og ikke hatt noe tid til å fjase, men nå var hun klar for ferie og biff tartar @Cid hadde ikke jobbet 69 timer, men 69 var likevel et tall som dukket opp ofte i livet hans for tiden @Entern hadde vært mer enn en time i Drammen denne uken, og måtte slukke sorgene sine med massevis av drammer. @Peanut hadde nesten slettet seg selv fra kgs overflate men ble heldigvis overtalt til å bli. @Ciaran & Ciara hadde som vanlig gjort alt ting sammen. @LiseTV hadde byttet kjole @TinaEmilie98 hadde rullet masse røyk og dampet i vei akkurat det som blir å skje i kveld, kan fanken meg spå du
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6526 Skrevet 15. september 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Åja forresten siden jeg glemte å caste @TinaEmilie98: hun er Amalie Bruun i Myrkur. Dansk enkvinnes black/folk metal band. Myrkur hørtes sånn norrønt ut
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6527 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): akkurat det som blir å skje i kveld, kan fanken meg spå du Njaaa, bare det at jeg kjenner deg veldig godt, vil faktisk si at jeg kjenner deg bedre enn du kjenner deg selv.
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6528 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): I morgen kommer det nok 2000s movies edition dun fact. jeg var med i en norsk spillefilm på 2000tallet. og en russisk tv serie! jada, som statist med helt klare gjøremål, men still
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6529 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Njaaa, bare det at jeg kjenner deg veldig godt, vil faktisk si at jeg kjenner deg bedre enn du kjenner deg selv. det gjør jo strengt tatt alle, selv har jeg gitt opp å forstå meg sjøl
Entern Skrevet 15. september 2022 #6530 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Myrkur hørtes sånn norrønt ut Mange black metal band har norrøne navn og sånn
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2022 #6531 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Der finnes jo positive og negative måter å være barnslig på, hvis man tuller og leker og sånn er det positivt. Veldig. Jeg er sånn. 1
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6532 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): dun fact. jeg var med i en norsk spillefilm på 2000tallet. og en russisk tv serie! jada, som statist med helt klare gjøremål, men still Tipper du var med i Kautokeino opprøret eller mors elling
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6533 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Tipper du var med i Kautokeino opprøret eller mors elling mnei. den er nok veldig vestlandet, alt jeg gjør er å kjøre et vogntog 1
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6534 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): mnei. den er nok veldig vestlandet, alt jeg gjør er å kjøre et vogntog Hmmm, da veit jeg ikke
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6535 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Hmmm, da veit jeg ikke like greit, husker ikke om jeg står i rulleteksten, hehe
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6536 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): like greit, husker ikke om jeg står i rulleteksten, hehe Du kommer ikke til å si det altså?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. september 2022 #6537 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (33 minutter siden): Episode 181 Uken gikk mot slutten og alle hadde hatt en begivenhetsrik uke. @TheHairyToothfairy hadde tilbragt tid med sin beste halvdel @hjärterdam. Han hadde prøvd å legge hånden på hjertet til damen, men det var visst en pupp i veien, men han var godt fornøyd likevel. @Kvakkekyllingen hadde byttet ut dag/natt skiltet på jobb med ikke forstyrr, men det var ikke fordi hun skulle sove eller ligge med noen, hun skulle rett og slett bare skrike og være sint i fred. @Frøkenfryden hadde jobbet 69 timer i døgnet og ikke hatt noe tid til å fjase, men nå var hun klar for ferie og biff tartar @Cid hadde ikke jobbet 69 timer, men 69 var likevel et tall som dukket opp ofte i livet hans for tiden @Entern hadde vært mer enn en time i Drammen denne uken, og måtte slukke sorgene sine med massevis av drammer. @Peanut hadde nesten slettet seg selv fra kgs overflate men ble heldigvis overtalt til å bli. @Ciaran & Ciara hadde som vanlig gjort alt ting sammen. @LiseTV hadde byttet kjole @TinaEmilie98 hadde rullet masse røyk og dampet i vei Haha 🤣👍 Fy søren. Det hadde gjort seg. Skal snart hjem og slappe av. Snaaart.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. september 2022 #6538 Skrevet 15. september 2022 Entern skrev (39 minutter siden): Tenkte meg nesten at du kunne ha hørt de Tror du og ville ha likt bandet til damen jeg castet @Frøkenfryden som, Avatarium Det skal jeg sjekke ut 😄👍
Titania Skrevet 15. september 2022 #6539 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (15 minutter siden): mnei. den er nok veldig vestlandet, alt jeg gjør er å kjøre et vogntog Jeg tenkte på den ungdomsfilmen fra Bergen jeg ikke husker hva heter 🤔
Entern Skrevet 15. september 2022 #6540 Skrevet 15. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Det skal jeg sjekke ut 😄👍 Kult band, startet som doom metal men er mer hardrock nå, tøft og kult med veldig bra sangerinne 😀😎 En morsom ting med dem er at sangerinnen ser veldig svensk ut men er det eneste medlemmet som ikke er svensk 😀😆😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå