Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2022 #6501 Skrevet 15. september 2022 Åhh.....jeg synger "Sleeping Sun" med innlevelse og fylde i min sterke stemme. Fenomenalt! 1
Entern Skrevet 15. september 2022 #6502 Skrevet 15. september 2022 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Åhh.....jeg synger "Sleeping Sun" med innlevelse og fylde i min sterke stemme. Fenomenalt! Glad du likte castingen min 1
Entern Skrevet 15. september 2022 #6503 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (23 minutter siden): i så fall er jeg 16 man kan ikke overse hvor barnslig jeg er og alle mine umodne tendenser Det er jo en bra ting I alle fall når man er "barnslig" på en kul og fin måte
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6505 Skrevet 15. september 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Det er jo en bra ting I alle fall når man er "barnslig" på en kul og fin måte her er et sånt øyeblikk hvor jeg husker noe både min mor og advokaten min en gang har sagt mange ganger. det er ikke alltid sånn at man burde uttale seg om poenger ved en selv *plystre uskyldig* 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. september 2022 #6506 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): .... @Hoppetaujenta og @Kvakkekyllingen natural born chillers Filmen om damene som var flinke til å ta livet med ro. @DundreMilfin scream Filmen om dama som skrek mye, men det var ikke fordi hun var redd for å di det sånn. @Cid Edward sexehånd Filmen om han som var flink med hendene. @Titania titanica Handler om en dramatisk båttur til Danmark Jaaa. Sånn av og til 😄
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. september 2022 #6507 Skrevet 15. september 2022 Entern skrev (12 timer siden): Episode 179 Episoden der alle er metal vokalister @Agent smith er Roy Khan @Kvakkekyllingen er Sharon Den Adel @Hoppetaujenta er Tarja Turunen @TheHairyToothfairy er Eric Adams @CAPS LOCK er Matti Tilaeus @Villfisker er Rolf Kasparek @Athena Catalina er Liv Kristine @Titania er Kari Rueslåtten @Cid er Fabio Lione @SVK er Bruce Dickinson @Frøkenfryden er Jennie-Ann Smith @Entern er Hansi Kürsch @AliceNextDoor er Uta Plotkin @DundreMilfin er Doro Pesch 😄👍 aldri hørt om henne. Men ser kul ut.
Entern Skrevet 15. september 2022 #6508 Skrevet 15. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): 😄👍 aldri hørt om henne. Men ser kul ut. Hun er kul og har bra stemme
Entern Skrevet 15. september 2022 #6509 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): her er et sånt øyeblikk hvor jeg husker noe både min mor og advokaten min en gang har sagt mange ganger. det er ikke alltid sånn at man burde uttale seg om poenger ved en selv *plystre uskyldig* Korrekt 😮
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2022 #6510 Skrevet 15. september 2022 Hvis man er voksen i alder så er man ikke barnslig, man er barnlig. Det er min lille påstand. 1
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6511 Skrevet 15. september 2022 Der finnes jo positive og negative måter å være barnslig på, hvis man tuller og leker og sånn er det positivt.
Entern Skrevet 15. september 2022 #6512 Skrevet 15. september 2022 Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Hvis man er voksen i alder så er man ikke barnslig, man er barnlig. Det er min lille påstand. Det er jo riktig Agent smith skrev (29 minutter siden): Der finnes jo positive og negative måter å være barnslig på, hvis man tuller og leker og sånn er det positivt. Ja enig 1
Gjest Villfisker Skrevet 15. september 2022 #6513 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (5 timer siden): Episode 180 90 tallsfilmer edition. @Entern @Cid @Agent smith og @TheHairyToothfairy goodfellas Handler om en brokete samling gangstere, mest kjente for scenen der @TheHairyToothfairy spør @Entern om han er en funny guy, doo i amuuuse youu. @Cid malcolm sex Mannen som kjempet for minoriteters rettigheter til å ha 69 @Frøkenfryden boogie tights Handler om damen som danser boogie i tights @Agent smith the matrix Jakter på slemme mennesker i denne filmen, og er egentlig helten @Entern @Villfisker @Cid @Agent smith og @TheHairyToothfairy resevoir dogs Handler om deres litt mislykkede ran av Norges Bank @Cid boy story Handler om en gutt med levende leketøy i kofferten sin. @Frøkenfryden feit klubb Handler om matfryden som lager feit blodklubb til Franzen Ganske blodig film Continues... Vi er nå her enda. Slapp i det minste unna.
Gjest Villfisker Skrevet 15. september 2022 #6514 Skrevet 15. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): 😄👍 aldri hørt om henne. Men ser kul ut. Vokalisten i within temptation. Hun når veldig høye toner.
Gjest Cid Skrevet 15. september 2022 #6515 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 timer siden): 50?????! nå altså!! jeg kommer og kiler deg 😮 🏃♂️
Entern Skrevet 15. september 2022 #6516 Skrevet 15. september 2022 Villfisker skrev (15 minutter siden): Vokalisten i within temptation. Hun når veldig høye toner. Within Temptation har variert litt men har noen kule plater og hun er en veldig kul vokalist synes jeg 1
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6517 Skrevet 15. september 2022 Villfisker skrev (1 time siden): Vi er nå her enda. Slapp i det minste unna. Ja vi bare faket at vi døde
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. september 2022 #6518 Skrevet 15. september 2022 Villfisker skrev (1 time siden): Vokalisten i within temptation. Hun når veldig høye toner. Åå. Ja men de har jeg jo hørt 😄 Bare ante ikke at det var samme damen
Entern Skrevet 15. september 2022 #6519 Skrevet 15. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Åå. Ja men de har jeg jo hørt 😄 Bare ante ikke at det var samme damen Det er det
Entern Skrevet 15. september 2022 #6520 Skrevet 15. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Åå. Ja men de har jeg jo hørt 😄 Bare ante ikke at det var samme damen Tenkte meg nesten at du kunne ha hørt de Tror du og ville ha likt bandet til damen jeg castet @Frøkenfryden som, Avatarium
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå