TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6481 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (16 minutter siden): Episode 180 90 tallsfilmer edition. @Entern @Cid @Agent smith og @TheHairyToothfairy goodfellas Handler om en brokete samling gangstere, mest kjente for scenen der @TheHairyToothfairy spør @Entern om han er en funny guy, doo i amuuuse youu. @Cid malcolm sex Mannen som kjempet for minoriteters rettigheter til å ha 69 @Frøkenfryden boogie tights Handler om damen som danser boogie i tights @Agent smith the matrix Jakter på slemme mennesker i denne filmen, og er egentlig helten @Entern @Villfisker @Cid @Agent smith og @TheHairyToothfairy resevoir dogs Handler om deres litt mislykkede ran av Norges Bank @Cid boy story Handler om en gutt med levende leketøy i kofferten sin. @Frøkenfryden feit klubb Handler om matfryden som lager feit blodklubb til Franzen Ganske blodig film Continues... Det var ikke noe bedre med forsøkene før Norges Bank. Villfisker lurte oss til Doggerbanken, noen - jeg nevner ikke navn - skulle absolutt rane spermbanken. Jeg måtte være den voksne og heve stemmen da Smith foreslo rådebank. Ikke rart jeg måtte kappe øret av han politimannen 1
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6482 Skrevet 15. september 2022 .... @Hoppetaujenta og @Kvakkekyllingen natural born chillers Filmen om damene som var flinke til å ta livet med ro. @DundreMilfin scream Filmen om dama som skrek mye, men det var ikke fordi hun var redd for å di det sånn. @Cid Edward sexehånd Filmen om han som var flink med hendene. @Titania titanica Handler om en dramatisk båttur til Danmark
Entern Skrevet 15. september 2022 #6483 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Det var ikke noe bedre med forsøkene før Norges Bank. Villfisker lurte oss til Doggerbanken, noen - jeg nevner ikke navn - skulle absolutt rane spermbanken. Jeg måtte være den voksne og heve stemmen da Smith foreslo rådebank. Ikke rart jeg måtte kappe øret av han politimannen 🤣🤣🤣🤣
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6484 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Det var ikke noe bedre med forsøkene før Norges Bank. Villfisker lurte oss til Doggerbanken, noen - jeg nevner ikke navn - skulle absolutt rane spermbanken. Jeg måtte være den voksne og heve stemmen da Smith foreslo rådebank. Ikke rart jeg måtte kappe øret av han politimannen Jeg hadde aldri foreslått rådebank. Unnskyld for at jeg skjøt deg forresten, men du var helt gal
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6485 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jeg hadde aldri foreslått rådebank. Unnskyld for at jeg skjøt deg forresten, men du var helt gal Går greit, klødde litt akkurat der. Men neste gang kan du godt bruke spissmantel istedet altså 1
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6486 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Jeg hadde aldri foreslått rådebank. Unnskyld for at jeg skjøt deg forresten, men du var helt gal Stemme, det var skjørtebank! Kan'ke gå rundt og huske alt heller
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6487 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Går greit, klødde litt akkurat der. Men neste gang kan du godt bruke spissmantel istedet altså Ja, men foretrekker hulmantel altså
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6488 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Stemme, det var skjørtebank! Kan'ke gå rundt og huske alt heller Det høres mer ut som meg ja
Gjest Cid Skrevet 15. september 2022 #6489 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (7 minutter siden): .... @Hoppetaujenta og @Kvakkekyllingen natural born chillers Filmen om damene som var flinke til å ta livet med ro. @DundreMilfin scream Filmen om dama som skrek mye, men det var ikke fordi hun var redd for å di det sånn. @Cid Edward sexehånd Filmen om han som var flink med hendene. @Titania titanica Handler om en dramatisk båttur til Danmark Jeg viste fingeren til menn og ga damer tommelen opp
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6490 Skrevet 15. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg viste fingeren til menn og ga damer tommelen opp Tommelen oppi
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6491 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Ja, men foretrekker hulmantel altså Jeg og, bortsett fra når det treffer MEG
Gjest Cid Skrevet 15. september 2022 #6492 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Tommelen oppi Slik at grisen hylte
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6493 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Jeg og, bortsett fra når det treffer MEG Har aldri blitt truffet av det selv, men ville nok foretrukket spissmantel selv også
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6494 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Har aldri blitt truffet av det selv, men ville nok foretrukket spissmantel selv også jeg kan lett bare forestille meg, selv. sårene blir så meget mye hissigere, nesten som et papirkutt som nekter slutte å blø mens man plukker seg i naien
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #6495 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): jeg kan lett bare forestille meg, selv. sårene blir så meget mye hissigere, nesten som et papirkutt som nekter slutte å blø mens man plukker seg i naien 🥴😵
AprilLudgate Skrevet 15. september 2022 #6496 Skrevet 15. september 2022 Entern skrev (9 timer siden): Jepp! 😀😎 Jeg liker begge to 😀 Det virker som en del gammelt 3rd And The Mortal materiale har blitt reutgitt forresten 😀 Doro var kulere før enn nå da 😅 men, coveren hennes på Egypt (The Chains Are On) er mye kulere enn Dio sin original og anbefales 😎 Jeg var også obsessed av The 3rd&the mortal. Haha….ah. 1
Entern Skrevet 15. september 2022 #6497 Skrevet 15. september 2022 DundreMilfin skrev (27 minutter siden): Jeg var også obsessed av The 3rd&the mortal. Haha….ah. 3rd & The Mortal var kjempebra😀😀
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6498 Skrevet 15. september 2022 Cid skrev (På 13.9.2022 den 13.32): Bare nysgjerrig, er du en god del yngre enn tannfeen? Fått inntrykk av at han er nærme 50 men du høres mye yngre ut 50?????! nå altså!! jeg kommer og kiler deg 1
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #6499 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (12 minutter siden): 50?????! nå altså!! jeg kommer og kiler deg It’s all the livserfaring Man
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #6500 Skrevet 15. september 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): It’s all the livserfaring Man i så fall er jeg 16 man kan ikke overse hvor barnslig jeg er og alle mine umodne tendenser 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå