Entern Skrevet 14. september 2022 #6441 Skrevet 14. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hva?? 😮 Det hadde jeg ikke trodd. Nei, @Agent smith slo meg mer som typen som skriker når han er redd 😱
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6442 Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Nei, @Agent smith slo meg mer som typen som skriker når han er redd 😱 😱😁😆
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6443 Skrevet 14. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Hva?? 😮 Det hadde jeg ikke trodd. Jo sånn er det,
Entern Skrevet 14. september 2022 #6444 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): 😱😁😆 😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. september 2022 #6445 Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Nei, @Agent smith slo meg mer som typen som skriker når han er redd 😱 Ja 😮 Jeg er helt sjokkert nå 🤣
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. september 2022 #6446 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Jo sånn er det, Jeg er sjokkert:o 🤣
Entern Skrevet 14. september 2022 #6447 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jo sånn er det, Blir du litt sånn Karl & Co.? Hopper du opp og ned og skriker «NEI NEI NEI!!»? 🤣🤣🤣
Entern Skrevet 14. september 2022 #6448 Skrevet 14. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja 😮 Jeg er helt sjokkert nå 🤣 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg er sjokkert:o 🤣 Jeg og 🤣🤣🤣
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6449 Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Blir du litt sånn Karl & Co.? Hopper du opp og ned og skriker «NEI NEI NEI!!»? 🤣🤣🤣 Nei pleide å knuse ting før, har blant annet ødelagt en playstation, en dør og en panelovn.
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2022 #6450 Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (20 minutter siden): Nei, @Agent smith slo meg mer som typen som skriker når han er redd 😱 Hvis man skriker i en megafon på full guffe, for å ta knekken på motstander som blir skremt ihjel, har det en effekt verd en hemmelig agent syns jeg. Så slipper man å røre ved dem.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. september 2022 #6451 Skrevet 14. september 2022 Jeg skrek også en dag her, mandag på jobb. Så frustrert for noe jeg strevde sånn med. Ikke noe jobbrelatert 🤣 Varte bare noen sekunder så var det gjort.
Entern Skrevet 14. september 2022 #6452 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (32 minutter siden): Nei pleide å knuse ting før, har blant annet ødelagt en playstation, en dør og en panelovn. 😳
Entern Skrevet 14. september 2022 #6453 Skrevet 14. september 2022 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Hvis man skriker i en megafon på full guffe, for å ta knekken på motstander som blir skremt ihjel, har det en effekt verd en hemmelig agent syns jeg. Så slipper man å røre ved dem. Genial ide 1
Entern Skrevet 14. september 2022 #6454 Skrevet 14. september 2022 Episode 179 Episoden der alle er metal vokalister @Agent smith er Roy Khan @Kvakkekyllingen er Sharon Den Adel @Hoppetaujenta er Tarja Turunen @TheHairyToothfairy er Eric Adams @CAPS LOCK er Matti Tilaeus @Villfisker er Rolf Kasparek @Athena Catalina er Liv Kristine @Titania er Kari Rueslåtten @Cid er Fabio Lione @SVK er Bruce Dickinson @Frøkenfryden er Jennie-Ann Smith @Entern er Hansi Kürsch @AliceNextDoor er Uta Plotkin @DundreMilfin er Doro Pesch 1 1
Gjest Villfisker Skrevet 14. september 2022 #6455 Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Episode 179 Episoden der alle er metal vokalister @Agent smith er Roy Khan @Kvakkekyllingen er Sharon Den Adel @Hoppetaujenta er Tarja Turunen @TheHairyToothfairy er Eric Adams @CAPS LOCK er Matti Tilaeus @Villfisker er Rolf Kasparek @Athena Catalina er Liv Kristine @Titania er Kari Rueslåtten @Cid er Fabio Lione @SVK er Bruce Dickinson @Frøkenfryden er Jennie-Ann Smith @Entern er Hansi Kürsch @AliceNextDoor er Uta Plotkin @DundreMilfin er Doro Pesch Ja, den manken likte jeg 😄
Entern Skrevet 14. september 2022 #6456 Skrevet 14. september 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Ja, den manken likte jeg 😄 Tenkte grunnleggeren av sjangeren sjørøvermetall passet godt til deg 😀🧜♂️
TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2022 #6457 Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Episode 179 Episoden der alle er metal vokalister @Agent smith er Roy Khan @Kvakkekyllingen er Sharon Den Adel @Hoppetaujenta er Tarja Turunen @TheHairyToothfairy er Eric Adams @CAPS LOCK er Matti Tilaeus @Villfisker er Rolf Kasparek @Athena Catalina er Liv Kristine @Titania er Kari Rueslåtten @Cid er Fabio Lione @SVK er Bruce Dickinson @Frøkenfryden er Jennie-Ann Smith @Entern er Hansi Kürsch @AliceNextDoor er Uta Plotkin @DundreMilfin er Doro Pesch Manowar!! 1
Gjest Villfisker Skrevet 14. september 2022 #6458 Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Tenkte grunnleggeren av sjangeren sjørøvermetall passet godt til deg 😀🧜♂️ Ja, den stilen var ikke feil 😁
AprilLudgate Skrevet 14. september 2022 #6459 Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Episode 179 Episoden der alle er metal vokalister @Agent smith er Roy Khan @Kvakkekyllingen er Sharon Den Adel @Hoppetaujenta er Tarja Turunen @TheHairyToothfairy er Eric Adams @CAPS LOCK er Matti Tilaeus @Villfisker er Rolf Kasparek @Athena Catalina er Liv Kristine @Titania er Kari Rueslåtten @Cid er Fabio Lione @SVK er Bruce Dickinson @Frøkenfryden er Jennie-Ann Smith @Entern er Hansi Kürsch @AliceNextDoor er Uta Plotkin @DundreMilfin er Doro Pesch Jeg elsket Kari Rueslåtten når jeg var sånn 16-17 😅🥰 Doro….vel, jeg tar det jeg får 😂😂😂 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6460 Skrevet 14. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Jeg skrek også en dag her, mandag på jobb. Så frustrert for noe jeg strevde sånn med. Ikke noe jobbrelatert 🤣 Varte bare noen sekunder så var det gjort. Var det noen som hørte det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå