Gjest Villfisker Skrevet 14. september 2022 #6421 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 178 Alias på skuespillerne i såpen. @Hoppetaujenta denise hopper Hun har spilt i filmer som cheesy raider og blå fløyel @Cid Cidney pottier Han har vært både mr tibbs og pistolpredikant @Entern Entern hauk Han har både vært med på opplæringsdag og tatt liv @Frøkenfryden Meryl stripp Hun har både vært den franske løytnantens kvinne og skreket i mørket. @Athena Catalina eva grønn Har kjempet mot både 300 menn og vært i syndens by. @Kvakkekyllingen Sandra Bullcock Har både gått undercover og sittet på en buss som gikk veldig fort @Peanut keit utslett Har blant annet vært med på en skip som sank og holdt på å dø på et fjell @AliceNextDoor Helena spooning partner Hun har blant annet vært rød dronning og kjempet mot roboter @TheHairyToothfairy tomt krus Har utført umulige oppdrag en del ganger, men har også vært rar rocker. @Villfisker smith Har spilt både tennisfar og jaktet på lykke @DundreMilfin Jodie Fister Har fått lam til å holde kjeft, og fått panikk i et rom. Har funnet mye rart i skogen også
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2022 #6422 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): Episode 178 Alias på skuespillerne i såpen. @Hoppetaujenta denise hopper Hun har spilt i filmer som cheesy raider og blå fløyel Aha! En film fra lenge siden og jeg har sett den faktisk. Honnør til deg for å putte meg inn i den. Agent smith skrev (4 timer siden): Blir nok mer tull enn alvor😔 Hjemme blir jeg kalt far Jaja....det blir gode minner om deg da og far er standsmessig et greit navn det. 👍 1
AliceNextDoor Skrevet 14. september 2022 #6423 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (4 timer siden): @AliceNextDoor Helena spooning partner Hun har blant annet vært rød dronning og kjempet mot roboter Ikke glem at jeg dessuten var Ophelia i Hamlet og Madame Thénardier i Les Misérables. Agent smith skrev (4 timer siden): @TheHairyToothfairy tomt krus Har utført umulige oppdrag en del ganger, men har også vært rar rocker. Er fremdeles en rar rocker. 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6424 Skrevet 14. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Sandra er kul da 😀👍 Ja virker som ei kul dame
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6425 Skrevet 14. september 2022 Villfisker skrev (46 minutter siden): Har funnet mye rart i skogen også 😲
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6426 Skrevet 14. september 2022 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Aha! En film fra lenge siden og jeg har sett den faktisk. Honnør til deg for å putte meg inn i den. Jaja....det blir gode minner om deg da og far er standsmessig et greit navn det. 👍 Ja det er en kul film. Han kaller meg far mest på tull😄
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6427 Skrevet 14. september 2022 AliceNextDoor skrev (10 minutter siden): Ikke glem at jeg dessuten var Ophelia i Hamlet og Madame Thénardier i Les Misérables. Er fremdeles en rar rocker. Det har jeg selvfølgelig ikke glemt, har heller ikke glemt at du snakket skittent i en annen film...
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. september 2022 #6428 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (37 minutter siden): Ja virker som ei kul dame Jepp. Akkurat som deg 😀 Bare du er mann da. Såklart.
AliceNextDoor Skrevet 14. september 2022 #6429 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (28 minutter siden): Det har jeg selvfølgelig ikke glemt, har heller ikke glemt at du snakket skittent i en annen film... Den har jeg ikke sett, hvis Du tenker på WTD. Men når jeg tenker meg om så døde jeg visst nettopp og skal straks begraves i England. Alice Elizabeth. Elizabeth Alice? Vet ikke om det egentlig passer.
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6430 Skrevet 14. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Jepp. Akkurat som deg 😀 Bare du er mann da. Såklart. Takk😀, men jeg har mange ukule sider også
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. september 2022 #6431 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Takk😀, men jeg har mange ukule sider også Nevn en 😄
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6432 Skrevet 14. september 2022 AliceNextDoor skrev (1 minutt siden): Den har jeg ikke sett, hvis Du tenker på WTD. Men når jeg tenker meg om så døde jeg visst nettopp og skal straks begraves i England. Alice Elizabeth. Elizabeth Alice? Vet ikke om det egentlig passer. Ja det var den, Hvem er alice Elizabeth?
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6433 Skrevet 14. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Nevn en 😄 Jeg skriker når jeg blir sint,
Entern Skrevet 14. september 2022 #6434 Skrevet 14. september 2022 Cid skrev (2 timer siden): Hadde slått Brangelina nedi støvlene Veldig enig 😀
AliceNextDoor Skrevet 14. september 2022 #6435 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Ja det var den, Hvem er alice Elizabeth? Tenkte på filmen Queen Elizabeth.
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6436 Skrevet 14. september 2022 AliceNextDoor skrev (1 minutt siden): Tenkte på filmen Queen Elizabeth. Har ikke sett den, spilte hun i den?
Entern Skrevet 14. september 2022 #6437 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (22 minutter siden): Jeg skriker når jeg blir sint, Som en 🐷?
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6438 Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Som en 🐷? Mer som en bavian
Entern Skrevet 14. september 2022 #6439 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Mer som en bavian 🦧
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. september 2022 #6440 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (27 minutter siden): Jeg skriker når jeg blir sint, Hva?? 😮 Det hadde jeg ikke trodd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå