Entern Skrevet 13. september 2022 #6381 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (13 minutter siden): Nei Bare vent til de runder 14 da kommer LurveLiten og LurveFrøken og LurveGutt og tar over hele tråden 🤣🤣🤣🤣 1
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6382 Skrevet 13. september 2022 (endret) Entern skrev (18 minutter siden): Bare vent til de runder 14 da kommer LurveLiten og LurveFrøken og LurveGutt og tar over hele tråden 🤣🤣🤣🤣 Rorbua Jr Endret 13. september 2022 av Cid
Helene1982 Skrevet 13. september 2022 #6383 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (På 10.9.2022 den 11.27): Men nå kommer fortsettelsen igjen. @Rhodiola moderasjon Original: the moderate man Regi: spike Lee I hovedrollen finner vi Keanu reeves som spiller en mann som ser helt vanlig og moderat ut, men som egentlig hjelper agent smith med å luke ut farlige elementer og troll på et kvinneforum @Helene1982 Jeg er Helene Original je m' appelle Helene Regio: Luc besson I hovedrollen finner vi audrey tatou Typisk fransk erotisk drama som handler om Helene som er glad i å synge og spise yoplait yoghurt fra menns kropper. @Ford3000 traktoren min og jeg Original: my best friend Regi: tim burton I hovedrollen finner vi jessica chastain Handler om en dame som er bestevenn med traktoren sin, og de to finner på mye gøy sammen,en varm film om vennskapet mellom menneske og maskin To be continued.. Jeg bruker denne tråden som et analyseverktøy 😅 Nå har jeg hengt for mye i sextråden for eksempel …
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6384 Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (9 timer siden): Bare vent til de runder 14 da kommer LurveLiten og LurveFrøken og LurveGutt og tar over hele tråden 🤣🤣🤣🤣 Har bare en da
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6385 Skrevet 14. september 2022 Helene1982 skrev (8 timer siden): Jeg bruker denne tråden som et analyseverktøy 😅 Nå har jeg hengt for mye i sextråden for eksempel … Ikke heng i sextrådene, hold deg her i rorbua
Entern Skrevet 14. september 2022 #6386 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Har bare en da LilleLurv?
Entern Skrevet 14. september 2022 #6387 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Ikke heng i sextrådene, hold deg her i rorbua Ja
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6388 Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (6 minutter siden): LilleLurv? Ja han er ikke så veldig lurvete enda, men vi tuller mye sammen
AliceNextDoor Skrevet 14. september 2022 #6389 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (23 minutter siden): Ikke heng i sextrådene, hold deg her i rorbua Nå så jeg for meg sextrådene som lianer man kan henge i, som orangutanger. 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6390 Skrevet 14. september 2022 AliceNextDoor skrev (3 minutter siden): Nå så jeg for meg sextrådene som lianer man kan henge i, som orangutanger. Nei nei, det er ikke lianer, men svært skjøre tråder, lett å falle ned
AliceNextDoor Skrevet 14. september 2022 #6391 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Nei nei, det er ikke lianer, men svært skjøre tråder, lett å falle ned Takk for advarselen, da skal jeg la være å svinge meg mellom dem. Er blitt tykk og oppblåst så de ville nok sendt meg styrtende i bakken.
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6392 Skrevet 14. september 2022 AliceNextDoor skrev (Akkurat nå): Takk for advarselen, da skal jeg la være å svinge meg mellom dem. Er blitt tykk og oppblåst så de ville nok sendt meg styrtende i bakken. Ja best å holde seg unna, jeg var der litt i sta, men bare kikket litt fra epletreet, klatret ned så ned igjen uten å svinge meg. Men hvem har blåst deg opp?
Entern Skrevet 14. september 2022 #6393 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (50 minutter siden): Ja han er ikke så veldig lurvete enda, men vi tuller mye sammen Du er sikkert en morsom og koselig far ☺️ 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6394 Skrevet 14. september 2022 Entern skrev (2 timer siden): Du er sikkert en morsom og koselig far ☺️ Takk😀men tuller kanskje litt for mye tenker jeg noen ganger
Entern Skrevet 14. september 2022 #6395 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Takk😀men tuller kanskje litt for mye tenker jeg noen ganger Bedre enn å tulle for lite ☺️
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2022 #6396 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Takk😀men tuller kanskje litt for mye tenker jeg noen ganger Jeg tenker at så lenge du balanserer tull og alvor, så går det bra. Du heter kanskje Agent Pappa på hjemmebane da?
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6397 Skrevet 14. september 2022 Episode 178 Alias på skuespillerne i såpen. @Hoppetaujenta denise hopper Hun har spilt i filmer som cheesy raider og blå fløyel @Cid Cidney pottier Han har vært både mr tibbs og pistolpredikant @Entern Entern hauk Han har både vært med på opplæringsdag og tatt liv @Frøkenfryden Meryl stripp Hun har både vært den franske løytnantens kvinne og skreket i mørket. @Athena Catalina eva grønn Har kjempet mot både 300 menn og vært i syndens by. @Kvakkekyllingen Sandra Bullcock Har både gått undercover og sittet på en buss som gikk veldig fort @Peanut keit utslett Har blant annet vært med på en skip som sank og holdt på å dø på et fjell @AliceNextDoor Helena spooning partner Hun har blant annet vært rød dronning og kjempet mot roboter @TheHairyToothfairy tomt krus Har utført umulige oppdrag en del ganger, men har også vært rar rocker. @Villfisker smith Har spilt både tennisfar og jaktet på lykke @DundreMilfin Jodie Fister Har fått lam til å holde kjeft, og fått panikk i et rom.
Gjest Agent smith Skrevet 14. september 2022 #6398 Skrevet 14. september 2022 (endret) Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Jeg tenker at så lenge du balanserer tull og alvor, så går det bra. Du heter kanskje Agent Pappa på hjemmebane da? Blir nok mer tull enn alvor😔 Hjemme blir jeg kalt far Endret 14. september 2022 av Agent smith
Entern Skrevet 14. september 2022 #6399 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Episode 178 Alias på skuespillerne i såpen. @Hoppetaujenta denise hopper Hun har spilt i filmer som cheesy raider og blå fløyel @Cid Cidney pottier Han har vært både mr tibbs og pistolpredikant @Entern Entern hauk Han har både vært med på opplæringsdag og tatt liv @Frøkenfryden Meryl stripp Hun har både vært den franske løytnantens kvinne og skreket i mørket. @Athena Catalina eva grønn Har kjempet mot både 300 menn og vært i syndens by. @Kvakkekyllingen Sandra Bullcock Har både gått undercover og sittet på en buss som gikk veldig fort @Peanut keit utslett Har blant annet vært med på en skip som sank og holdt på å dø på et fjell @AliceNextDoor Helena spooning partner Hun har blant annet vært rød dronning og kjempet mot roboter @TheHairyToothfairy tomt krus Har utført umulige oppdrag en del ganger, men har også vært rar rocker. @Villfisker smith Har spilt både tennisfar og jaktet på lykke @DundreMilfin Jodie Fister Har fått lam til å holde kjeft, og fått panikk i et rom. Hahaha genialt 😄
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. september 2022 #6400 Skrevet 14. september 2022 Agent smith skrev (39 minutter siden): Episode 178 Alias på skuespillerne i såpen. @Hoppetaujenta denise hopper Hun har spilt i filmer som cheesy raider og blå fløyel @Cid Cidney pottier Han har vært både mr tibbs og pistolpredikant @Entern Entern hauk Han har både vært med på opplæringsdag og tatt liv @Frøkenfryden Meryl stripp Hun har både vært den franske løytnantens kvinne og skreket i mørket. @Athena Catalina eva grønn Har kjempet mot både 300 menn og vært i syndens by. @Kvakkekyllingen Sandra Bullcock Har både gått undercover og sittet på en buss som gikk veldig fort @Peanut keit utslett Har blant annet vært med på en skip som sank og holdt på å dø på et fjell @AliceNextDoor Helena spooning partner Hun har blant annet vært rød dronning og kjempet mot roboter @TheHairyToothfairy tomt krus Har utført umulige oppdrag en del ganger, men har også vært rar rocker. @Villfisker smith Har spilt både tennisfar og jaktet på lykke @DundreMilfin Jodie Fister Har fått lam til å holde kjeft, og fått panikk i et rom. Sandra er kul da 😀👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå