Entern Skrevet 13. september 2022 #6321 Skrevet 13. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Om du leser bøkene så forstår du. Han er helt feil mann. Det er som når Tom Cruise spiller Jack Reacher. Jack Reacher er i bøkene over 1.90 høy.... Må sies at Bond ble skotsk etter hvert i bøkene fordi Fleming likte Connery 😄 Liker forresten Brosnan godt i det meste men han er litt for standard kjekk til å være Bond, og filmene er litt for typisk action innimellom. Ikke at ikke Connery er kjekk. Men han var veldig thug, litt sånn "thug med et kræsjkurs i overklassekultur og etikette".
Entern Skrevet 13. september 2022 #6322 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Slutten er fantastisk Hele filmen er morsom 😄
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6323 Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hele filmen er morsom 😄 Spillet er også ganske bra, det første fps spillet jeg spilte
Gjest Boetica Skrevet 13. september 2022 #6324 Skrevet 13. september 2022 Er det bare jeg som husker George Lazenby som Bond?🤔 Det var skivebom, det 🤭
Entern Skrevet 13. september 2022 #6325 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Spiller ingen rolle for meg hvordan han er i bøkene, jeg elsker bond filmene med han 🤩 Jeg liker også timothy dalton sin bond da, liker også godt den skuespilleren Det er det viktigste Begge er med i forskjellige filmer av/med Simon Pegg også - Timothy i Hot Fuzz, Pierce i The World's End. Begge er kule filmer!! Hot Fuzz = Midsummer Murders + Bad Boys/Lethal Weapon. Noe for @Frøkenfryden kanskje? The World's End = gjeng gamle kompiser inkl. fyr som nekter å bli voksen på pub crawl oppdager sinnssyk konspirasjon a la Body Snatchers De danner en trilogi med Shaun of the Dead (romantisk komedie + zombiefilm).
Entern Skrevet 13. september 2022 #6326 Skrevet 13. september 2022 Boetica skrev (5 minutter siden): Er det bare jeg som husker George Lazenby som Bond?🤔 Det var skivebom, det 🤭 Jeg likte den filmen kjempegodt som barn, ikke så godt nå, Lazenby var ikke bra Men kjempebra folk både som skurk og Bond-dama da, spilt av første dame som var ikledd cat suit, i "Avengers" tv-serien på 60-tallet
Gjest Boetica Skrevet 13. september 2022 #6327 Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg likte den filmen kjempegodt som barn, ikke så godt nå, Lazenby var ikke bra Men kjempebra folk både som skurk og Bond-dama da, spilt av første dame som var ikledd cat suit, i "Avengers" tv-serien på 60-tallet Det jeg ikke likte var at Bond ble forelsket og trofast. Han skal være shallow rundbrenner. Hvis ikke er han ikke Bond.
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2022 #6328 Skrevet 13. september 2022 Boetica skrev (13 minutter siden): Er det bare jeg som husker George Lazenby som Bond?🤔 Det var skivebom, det 🤭 Det var egentlig mest manuset som var på tyttebærtur. George fikk ikke spille Bond 1
Gjest Boetica Skrevet 13. september 2022 #6329 Skrevet 13. september 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Det var egentlig mest manuset som var på tyttebærtur. George fikk ikke spille Bond Litt sånn i den siste og. Endret 13. september 2022 av Boetica
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2022 #6330 Skrevet 13. september 2022 Boetica skrev (16 minutter siden): Litt sånn i den siste og. Daniels filmer mikser veldig mye fra bøkene inn i en litt rar saus. Det blir greit, men det er litt rart. Den siste filmen ble for mye familielykke for meg, og ja - at Bond tror han har et barn er helt reelt ift historien fra bøkene. Gleder meg til å se hva de gjør neste gang. Jeg er kanskje i overkant Bond-nerd 1
Entern Skrevet 13. september 2022 #6331 Skrevet 13. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Daniels filmer mikser veldig mye fra bøkene inn i en litt rar saus. Det blir greit, men det er litt rart. Den siste filmen ble for mye familielykke for meg, og ja - at Bond tror han har et barn er helt reelt ift historien fra bøkene. Gleder meg til å se hva de gjør neste gang. Jeg er kanskje i overkant Bond-nerd Har ikke sett den siste men liker alle de andre med Craig 😊
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6332 Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (37 minutter siden): Har ikke sett den siste men liker alle de andre med Craig 😊 Craig sine likte ikke jeg
Entern Skrevet 13. september 2022 #6333 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Craig sine likte ikke jeg 😢
Gjest Boetica Skrevet 13. september 2022 #6334 Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (52 minutter siden): Har ikke sett den siste men liker alle de andre med Craig 😊 Da får vi prøve å ikke spoile 😊
Gjest Boetica Skrevet 13. september 2022 #6335 Skrevet 13. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (59 minutter siden): Daniels filmer mikser veldig mye fra bøkene inn i en litt rar saus. Det blir greit, men det er litt rart. Den siste filmen ble for mye familielykke for meg, og ja - at Bond tror han har et barn er helt reelt ift historien fra bøkene. Gleder meg til å se hva de gjør neste gang. Jeg er kanskje i overkant Bond-nerd Ja samme her. Har ikke lest bøkene da. Ramlet egentlig litt av lasset da Judy Dench gjorde sitt inntog. Ikke noe galt med henne men det blir så politisk korrekt. veldig spent på neste film… den slutten var jo bare 😮
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6336 Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (14 minutter siden): 😢 Foretrekker de andre bond-ene (ikke lazenby men han telles ikke)
Entern Skrevet 13. september 2022 #6337 Skrevet 13. september 2022 Boetica skrev (13 minutter siden): Da får vi prøve å ikke spoile 😊 Takk 😊 men vet hva som skjer altså 🥲
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6338 Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Takk 😊 men vet hva som skjer altså 🥲 I siste filmen?
Entern Skrevet 13. september 2022 #6339 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): I siste filmen? Jepp Har du sett de Simon Pegg filmene jeg nevnte? 😀
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6340 Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jepp Har du sett de Simon Pegg filmene jeg nevnte? 😀 Trilogien? Hørt om
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå