Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Om du leser bøkene så forstår du. Han er helt feil mann. Det er som når Tom Cruise spiller Jack Reacher. Jack Reacher er i bøkene over 1.90 høy....

Må sies at Bond ble skotsk etter hvert i bøkene fordi Fleming likte Connery 😄 

Liker forresten Brosnan godt i det meste men han er litt for standard kjekk til å være Bond, og filmene er litt for typisk action innimellom.

Ikke at ikke Connery er kjekk. Men han var veldig thug, litt sånn "thug med et kræsjkurs i overklassekultur og etikette".

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Slutten er fantastisk :ler: 

Hele filmen er morsom 😄 

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Hele filmen er morsom 😄 

Spillet er også ganske bra, det første fps spillet jeg spilte 

Skrevet

Er det bare jeg som husker George Lazenby som Bond?🤔 Det var skivebom, det 🤭

Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Spiller ingen rolle for meg hvordan han er i bøkene, jeg elsker bond filmene med han 🤩 Jeg liker også timothy dalton sin bond da, liker også godt den skuespilleren :) 

Det er det viktigste :) 

Begge er med i forskjellige filmer av/med Simon Pegg også - Timothy i Hot Fuzz, Pierce i The World's End. Begge er kule filmer!!

Hot Fuzz = Midsummer Murders + Bad Boys/Lethal Weapon. Noe for @Frøkenfryden kanskje?

The World's End = gjeng gamle kompiser inkl. fyr som nekter å bli voksen på pub crawl oppdager sinnssyk konspirasjon a la Body Snatchers

De danner en trilogi med Shaun of the Dead (romantisk komedie + zombiefilm).

Skrevet
Boetica skrev (5 minutter siden):

Jeg likte den filmen kjempegodt som barn, ikke så godt nå, Lazenby var ikke bra :( 

Men kjempebra folk både som skurk og Bond-dama da, spilt av første dame som var ikledd cat suit, i "Avengers" tv-serien på 60-tallet

Bilderesultat for 60s avengers tv series cast

Skrevet

Jeg likte den filmen kjempegodt som barn, ikke så godt nå, Lazenby var ikke bra :( 

Men kjempebra folk både som skurk og Bond-dama da, spilt av første dame som var ikledd cat suit, i "Avengers" tv-serien på 60-tallet

Det jeg ikke likte var at Bond ble forelsket og trofast. Han skal være shallow rundbrenner. Hvis ikke er han ikke Bond. 

Skrevet
Boetica skrev (13 minutter siden):

Det var egentlig mest manuset som var på tyttebærtur. George fikk ikke spille Bond

• Liker 1
Skrevet (endret)
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Det var egentlig mest manuset som var på tyttebærtur. George fikk ikke spille Bond

Litt sånn i den siste og.

Endret av Boetica
Skrevet
Boetica skrev (16 minutter siden):

Litt sånn i den siste og.

Daniels filmer mikser veldig mye fra bøkene inn i en litt rar saus. Det blir greit, men det er litt rart. Den siste filmen ble for mye familielykke for meg, og ja - at Bond tror han har et barn er helt reelt ift historien fra bøkene. 

Gleder meg til å se hva de gjør neste gang. Jeg er kanskje i overkant Bond-nerd :P

• Liker 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden):

Daniels filmer mikser veldig mye fra bøkene inn i en litt rar saus. Det blir greit, men det er litt rart. Den siste filmen ble for mye familielykke for meg, og ja - at Bond tror han har et barn er helt reelt ift historien fra bøkene. 

Gleder meg til å se hva de gjør neste gang. Jeg er kanskje i overkant Bond-nerd :P

Har ikke sett den siste men liker alle de andre med Craig 😊

Skrevet
Entern skrev (37 minutter siden):

Craig sine likte ikke jeg

Skrevet
Cid skrev (8 minutter siden):

Craig sine likte ikke jeg

😢

Skrevet
Entern skrev (52 minutter siden):

Da får vi prøve å ikke spoile 😊

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (59 minutter siden):

Ja samme her. Har ikke lest bøkene da. Ramlet egentlig litt av lasset da Judy Dench gjorde sitt inntog. Ikke noe galt med henne men det blir så politisk korrekt. 

veldig spent på neste film… den slutten var jo bare 😮

Skrevet
Entern skrev (14 minutter siden):

😢

Foretrekker de andre bond-ene (ikke lazenby men han telles ikke)

Skrevet
Boetica skrev (13 minutter siden):

Da får vi prøve å ikke spoile 😊

Takk 😊 men vet hva som skjer altså 🥲

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Takk 😊 men vet hva som skjer altså 🥲

I siste filmen?

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

I siste filmen?

Jepp

Har du sett de Simon Pegg filmene jeg nevnte? 😀

Skrevet

Jepp

Har du sett de Simon Pegg filmene jeg nevnte? 😀

Trilogien? Hørt om 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...