Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Jeg har bedt Anton om å bygge en dobbelsnikkerbod så dere kan være der til dere blir snille gutter
begge to på en gang. :nei: I tillegg blir det en dobbelutedo, så kan dere konkurrere og holde hverandre
med selskap. :jolie: 

😲

Entern skrev (1 minutt siden):

🙂

Connery er best

En av de bedre ja

Entern skrev (Akkurat nå):

Høres hyggelig ut, jeg kan lære @Cid å like å lese bøker og sånn 🙂

🏃‍♂️

Videoannonse
Annonse
Gjest Agent smith
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Snart er det jul. Kanskje en presang til meg i år, for en gangs skyld? :) 

Ja tror @Cid skal dra rundt å dele ut harde pakker i år😁

Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Ja tror @Cid skal dra rundt å dele ut harde pakker i år😁

I kofferten min?

Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Snart er det jul. Kanskje en presang til meg i år, for en gangs skyld? :) 

Du får en frier :)

tohnl3csmuyjgof62rdd

Endret av Cid
Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

Ikke hørt om

🤣 stolt av deg entern 😄 du lærer 

Pierce er jo den beste bond 😄 

Monster ball må du se, en fin film. Og Billy bob og halle berry ligger med hverandre på ekte i den filmen

Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

I kofferten min?

Ja du er sånn pulenisse som kommer med koffert istedet for sekk

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Du får en frier :)

tohnl3csmuyjgof62rdd

Mens @Cid får besøk av hun her:

image.jpeg.cc0cd40c733cf2363ca0da7893381cba.jpeg

Hun vil at Cid skal bli toy-boyen hennes

Gjest Agent smith
Skrevet

Episode 177 fortsetter igjen...

Puh!

@MarianneE Marianne faithfull 

Synger om en liten fugl, og søster morfin

Skrevet
Agent smith skrev (7 minutter siden):

Monster ball må du se, en fin film. Og Billy bob og halle berry ligger med hverandre på ekte i den filmen

I filmen eller på ekte?

Gjest Agent smith
Skrevet

Neste episode blir sånne skuespiller navn, har hørt rykter om at @AliceNextDoor vil være Helena spooning partner, men det får vi se på

Gjest Agent smith
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

I filmen eller på ekte?

På ekte i filmen, de dro visst sex scenen litt langt.

Men når det er sagt så er det en bra film utenom det altså

Skrevet
Entern skrev (26 minutter siden):

Hyggelig å se deg! :) 

Ble så inn i hampen med pling, måtte se hva fruen tagget meg i. Hallaise!

Brosnan var den mest udugelige Bond, han var alt rollen ikke skal være. Ian Fleming beskriver Bond som en ung mindre pen mann, svært alminnelig og lite oppsiktsvekkende vesen. Svært preget av en stengt oppvekst uten foreldre, manipulerende og sadistisk og flere andre psykotiske trekk. Stille, analyserende og også ganske utilpass. Og viktigst av alt, svært intelligent! Da passer Brosnans prettyboy-image hvor han hele tiden prater og prater og prater mens han ser ut som en middelaldrende dandy veldig dårlig med happy-go-lucky tilfeller på å løse problematikk og konflikt.

Connery var i prinsippet også av samme skjeen, men vesentlig bedre enn Roger Moore. 

• Liker 1
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Brosnan var den mest udugelige Bond, han var alt rollen ikke skal være. Ian Fleming beskriver Bond som en ung mindre pen mann, svært alminnelig og lite oppsiktsvekkende vesen. Svært preget av en stengt oppvekst uten foreldre, manipulerende og sadistisk og flere andre psykotiske trekk. Stille, analyserende og også ganske utilpass. Og viktigst av alt, svært intelligent! Da passer Brosnans prettyboy-image hvor han hele tiden prater og prater og prater mens han ser ut som en middelaldrende dandy veldig dårlig med happy-go-lucky tilfeller på å løse problematikk og konflikt.

Connery var i prinsippet også av samme skjeen, men vesentlig bedre enn Roger Moore. 

Brosnan var nok den Bond jeg ble fortest lei.

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Er det verste jeg har hørt 🤯🤯🤯🤯 Favoritt skuespilleren min :hjerte: 

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Brosnan var nok den Bond jeg ble fortest lei.

Ja, samme her. Goldeneye er ikke en dårlig film, den har sine klare gode øyeblikk. Men de andre filmene med ham var grusomme! Nå var ikke det Brosnans skyld i hovedsak, The World Is Not Enough har et smørje av et manus som passer best i glemmeboken.

For all del, Sophie Marceu og Denise Richards er veldig positive tilskudd fra Brosnan-tiden, det er tross alt veldig hyggelig å titte på

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Om du leser bøkene så forstår du. Han er helt feil mann. Det er som når Tom Cruise spiller Jack Reacher. Jack Reacher er i bøkene over 1.90 høy....

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden):

Ja, samme her. Goldeneye er ikke en dårlig film, den har sine klare gode øyeblikk. Men de andre filmene med ham var grusomme! Nå var ikke det Brosnans skyld i hovedsak, The World Is Not Enough har et smørje av et manus som passer best i glemmeboken.

For all del, Sophie Marceu og Denise Richards er veldig positive tilskudd fra Brosnan-tiden, det er tross alt veldig hyggelig å titte på

Ja de er pene, synd med filmen de var med i 😄 

Liker Goldeneye da, mye moro i den 😄 

Skrevet
Cid skrev (3 minutter siden):

:troest:

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Om du leser bøkene så forstår du. Han er helt feil mann. Det er som når Tom Cruise spiller Jack Reacher. Jack Reacher er i bøkene over 1.90 høy....

Spiller ingen rolle for meg hvordan han er i bøkene, jeg elsker bond filmene med han 🤩 Jeg liker også timothy dalton sin bond da, liker også godt den skuespilleren :) 

Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Ja de er pene, synd med filmen de var med i 😄 

Liker Goldeneye da, mye moro i den 😄 

Slutten er fantastisk :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...