Entern Skrevet 13. september 2022 #6281 Skrevet 13. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg hører den for mitt indre øre nå og flirer like godt fremdeles. Ja det var skikkelig morsomt med de "oversatte" Bollywood sangene 🤣 1
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6282 Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Kjempefrekk Seriøst?
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2022 #6283 Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det var skikkelig morsomt med de "oversatte" Bollywood sangene 🤣 Jupp, likte dem alltid før i tiden og den kvelden nattkjolesangen kom plutselig i fanget på meg, jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle klare å få trukket pusten, for jeg lo som en nordavind fra alle kanter og all luft gikk ut av meg. Herlig humor! 1
Entern Skrevet 13. september 2022 #6284 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Seriøst? nei🙂 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2022 #6285 Skrevet 13. september 2022 Jeg vet ikke min arme råd, men hele meg insisterer på at det er fredag i dag og jeg vil he helg. 1
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #6286 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (1 time siden): Sett A Knights Tales? Ja, men synes hans beste Rolle var i monsters ball
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #6287 Skrevet 13. september 2022 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Grønn? Når du skriver gul nattkjole så klarer jeg ikke tenke på annet enn sangen fra Åpen Post. Men.. Grønn? Si meg, har du andre? Dum dum dum nattkjole med uriiiin, nananananattkjole med uriiiin, spilte den for en pakistansk jente en gang, hun lo godt. Hmmm trodde det var deg, er så vanskelig å se forskjell på jenter i nattkjoler
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #6288 Skrevet 13. september 2022 Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Jupp, likte dem alltid før i tiden og den kvelden nattkjolesangen kom plutselig i fanget på meg, jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle klare å få trukket pusten, for jeg lo som en nordavind fra alle kanter og all luft gikk ut av meg. Herlig humor! Jeg har den faktisk på DVD, hender jeg ser på den i blant, jeg synes også han gamle mannen som spilte kattekvinnen var morsom
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #6289 Skrevet 13. september 2022 hjärterdam skrev (1 time siden): Takk, spørs om jeg er litt for flyktig innom til å bli inkludert ordentlig, tror jeg i så fall bli en gjesterolle, litt som Ursula i Friends kanskje, bare snill, tror jeg 🙈 Har en tendens til å titte innom mest når jeg burde gjøre annet - som nå, når metodekapittelet skriver etter å bli skrevet ferdig Du kommer hverfall med i episoden jeg holder på med nå, tannfeen er også med
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2022 #6290 Skrevet 13. september 2022 Jeg kan ha glemt den? ...men jeg har VHS med pompel og pilt til odel og eie (men ikke spiller) så jeg får være fornøyd for det.
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #6291 Skrevet 13. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg kan ha glemt den? ...men jeg har VHS med pompel og pilt til odel og eie (men ikke spiller) så jeg får være fornøyd for det. Det går vel sikkert an å få tak i en spiller et sted, eller så kan man gjøre om VHS til digital.
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2022 #6292 Skrevet 13. september 2022 Snart er det jul. Kanskje en presang til meg i år, for en gangs skyld? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2022 #6293 Skrevet 13. september 2022 hjärterdam skrev (3 timer siden): Jeg vet, det er nesten utilgivelig å ikke like de filmene. Hilsen hun som enda ønsker seg en hvit WV Jetta Det er fordi jeg liker bilfilmer. Noe FF ikke er! Det heter Volkswagen Vento, at yankeekanerne roter det til skal ikke vi blande oss opp i Vi hadde faktisk en grønn som han kuken i Bartistan fremdeles skylder oss penger for AliceNextDoor skrev (3 timer siden): Egentlig liker han nok ikke biler. Joda, var mye fine automobiler der som fortjener langt bedre hverdag. In fact, jeg kjenner en nordpå som eier en av de orange 70 Challengerene som ble brukt i en av de tidligste filmene. Sattan den bilen er fin, kan bli med meg hjem når som helst den. Jeg er mer Timotei Dalton, den absolutt beste Bond-tolkningen. Bruker til og med dress på jobb! 1
Entern Skrevet 13. september 2022 #6294 Skrevet 13. september 2022 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Snart er det jul. Kanskje en presang til meg i år, for en gangs skyld? 🌶️🍣
Entern Skrevet 13. september 2022 #6295 Skrevet 13. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Det er fordi jeg liker bilfilmer. Noe FF ikke er! Det heter Volkswagen Vento, at yankeekanerne roter det til skal ikke vi blande oss opp i Vi hadde faktisk en grønn som han kuken i Bartistan fremdeles skylder oss penger for Joda, var mye fine automobiler der som fortjener langt bedre hverdag. In fact, jeg kjenner en nordpå som eier en av de orange 70 Challengerene som ble brukt i en av de tidligste filmene. Sattan den bilen er fin, kan bli med meg hjem når som helst den. Jeg er mer Timotei Dalton, den absolutt beste Bond-tolkningen. Bruker til og med dress på jobb! Hyggelig å se deg!
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #6296 Skrevet 13. september 2022 Episode 177 fortsetter, prøver å inkludere alle så da tar det laaaaang tid. @Helene1982 Helene og gutta Hun hadde sin egen TV serie en gang i forrige århundre, her sang hun om at hun heter Helene og sånn @Ford3000 Ford mord 3000 Hun har bare en hit der hun synger om å drikke i L.A @Adobyen bad boyen Han synger egentlig ikke, men han var med i musikkvideoen til bad Boys @Titania tit Anita skorgan Synger om en som heter Oliver som er hennes casanova
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6297 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (25 minutter siden): Ja, men synes hans beste Rolle var i monsters ball Ikke hørt om Entern skrev (3 minutter siden): 🌶️🍣 🤣 stolt av deg entern 😄 du lærer TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Det er fordi jeg liker bilfilmer. Noe FF ikke er! Det heter Volkswagen Vento, at yankeekanerne roter det til skal ikke vi blande oss opp i Vi hadde faktisk en grønn som han kuken i Bartistan fremdeles skylder oss penger for Joda, var mye fine automobiler der som fortjener langt bedre hverdag. In fact, jeg kjenner en nordpå som eier en av de orange 70 Challengerene som ble brukt i en av de tidligste filmene. Sattan den bilen er fin, kan bli med meg hjem når som helst den. Jeg er mer Timotei Dalton, den absolutt beste Bond-tolkningen. Bruker til og med dress på jobb! Pierce er jo den beste bond 😄
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2022 #6298 Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): 🌶️🍣 Jeg har bedt Anton om å bygge en dobbelsnikkerbod så dere kan være der til dere blir snille gutter begge to på en gang. I tillegg blir det en dobbelutedo, så kan dere konkurrere og holde hverandre med selskap. Cid skrev (Akkurat nå): 🤣 stolt av deg entern 😄 du lærer 1
Entern Skrevet 13. september 2022 #6299 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): 🤣 stolt av deg entern 😄 du lærer 🙂 Cid skrev (2 minutter siden): Pierce er jo den beste bond 😄 Connery er best
Entern Skrevet 13. september 2022 #6300 Skrevet 13. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg har bedt Anton om å bygge en dobbelsnikkerbod så dere kan være der til dere blir snille gutter begge to på en gang. I tillegg blir det en dobbelutedo, så kan dere konkurrere og holde hverandre med selskap. Høres hyggelig ut, jeg kan lære @Cid å like å lese bøker og sånn 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå