Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #6261 Skrevet 13. september 2022 AliceNextDoor skrev (58 minutter siden): Bare innrøm det, du fant meg ikke atraktiv nok. Jeg gråt meg i søvn hver kveld etter sportsrevyen. Jojo, men likte best den gule nattkjolen og den brukte du jo aldri, så deg alltid i hvit eller grønn nattkjole da jeg tittet på deg gjennom vinduet fra toppen av epletreet
hjärterdam Skrevet 13. september 2022 #6262 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Er det sånn at @hjärterdam er den beste halvdelen til @TheHairyToothfairy? beste, verste, det tror jeg er litt sånn dagan'te som vi sier der jeg kommer fra. Cid skrev (2 minutter siden): Eller Rarnold Karskenegger Jeg synes ikke det er det samme uten Paul Walker da Så ung 5 er jo den beste! 😄 Nei, definitivt ikke det samme. Vet jeg høres ut som jeg fortsatt er 16 nå, men Paul Walker og Heath Ledger - de to kunne smelte noen tenåringshjerter - også forlot de begge verden så alt for unge =\ 1
Entern Skrevet 13. september 2022 #6263 Skrevet 13. september 2022 hjärterdam skrev (Akkurat nå): beste, verste, det tror jeg er litt sånn dagan'te som vi sier der jeg kommer fra. Nei, definitivt ikke det samme. Vet jeg høres ut som jeg fortsatt er 16 nå, men Paul Walker og Heath Ledger - de to kunne smelte noen tenåringshjerter - også forlot de begge verden så alt for unge =\ Dem gudene elsker, tar de til seg...
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6264 Skrevet 13. september 2022 hjärterdam skrev (Akkurat nå): beste, verste, det tror jeg er litt sånn dagan'te som vi sier der jeg kommer fra. Nei, definitivt ikke det samme. Vet jeg høres ut som jeg fortsatt er 16 nå, men Paul Walker og Heath Ledger - de to kunne smelte noen tenåringshjerter - også forlot de begge verden så alt for unge =\ Heath hadde en enorm karriere foran seg, innen nå hadde han nok vært søkkrik og fortsatt hadde flere tiår innen yrket
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #6265 Skrevet 13. september 2022 hjärterdam skrev (1 minutt siden): beste, verste, det tror jeg er litt sånn dagan'te som vi sier der jeg kommer fra. Nei, definitivt ikke det samme. Vet jeg høres ut som jeg fortsatt er 16 nå, men Paul Walker og Heath Ledger - de to kunne smelte noen tenåringshjerter - også forlot de begge verden så alt for unge =\ Velkommen til fjasedelen av forumet, du blir nok med i en såpeopera episode snart
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #6266 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Heath hadde en enorm karriere foran seg, innen nå hadde han nok vært søkkrik og fortsatt hadde flere tiår innen yrket Ja han var meget dyktig til å være så ung.
hjärterdam Skrevet 13. september 2022 #6267 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Velkommen til fjasedelen av forumet, du blir nok med i en såpeopera episode snart Takk, spørs om jeg er litt for flyktig innom til å bli inkludert ordentlig, tror jeg i så fall bli en gjesterolle, litt som Ursula i Friends kanskje, bare snill, tror jeg 🙈 Har en tendens til å titte innom mest når jeg burde gjøre annet - som nå, når metodekapittelet skriver etter å bli skrevet ferdig
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6268 Skrevet 13. september 2022 hjärterdam skrev (5 minutter siden): Takk, spørs om jeg er litt for flyktig innom til å bli inkludert ordentlig, tror jeg i så fall bli en gjesterolle, litt som Ursula i Friends kanskje, bare snill, tror jeg 🙈 Har en tendens til å titte innom mest når jeg burde gjøre annet - som nå, når metodekapittelet skriver etter å bli skrevet ferdig Ikke Ursula i den lille havfruen?
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6269 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (9 minutter siden): Ja han var meget dyktig til å være så ung. Sett A Knights Tales?
AliceNextDoor Skrevet 13. september 2022 #6270 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (16 minutter siden): Jojo, men likte best den gule nattkjolen og den brukte du jo aldri, så deg alltid i hvit eller grønn nattkjole da jeg tittet på deg gjennom vinduet fra toppen av epletreet Grønn? Når du skriver gul nattkjole så klarer jeg ikke tenke på annet enn sangen fra Åpen Post. Men.. Grønn? Si meg, har du andre?
hjärterdam Skrevet 13. september 2022 #6271 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Ikke Ursula i den lille havfruen? Hun har vel litt mer enn en gjesterolle Eller? 😃 Cid skrev (6 minutter siden): Sett A Knights Tales? Den så jeg sikkert ca en million ganger som tenåring ... Skal tro om jeg må se den igjen snart
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6272 Skrevet 13. september 2022 hjärterdam skrev (1 minutt siden): Hun har vel litt mer enn en gjesterolle Eller? 😃 Den så jeg sikkert ca en million ganger som tenåring ... Skal tro om jeg må se den igjen snart Bare nysgjerrig, er du en god del yngre enn tannfeen? Fått inntrykk av at han er nærme 50 men du høres mye yngre ut
Entern Skrevet 13. september 2022 #6273 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Bare nysgjerrig, er du en god del yngre enn tannfeen? Fått inntrykk av at han er nærme 50 men du høres mye yngre ut Hallo, han er jevnaldrende med meg 😡
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6274 Skrevet 13. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Hallo, han er jevnaldrende med meg 😡 Tror han er eldre
hjärterdam Skrevet 13. september 2022 #6275 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Tror han er eldre Der trooor jeg du tar feil
Entern Skrevet 13. september 2022 #6276 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Tror han er eldre Næh, ca 44-45 tror jeg
hjärterdam Skrevet 13. september 2022 #6277 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (11 minutter siden): Bare nysgjerrig, er du en god del yngre enn tannfeen? Fått inntrykk av at han er nærme 50 men du høres mye yngre ut Det er ganske nøyaktig 2740 dager mellom meg og han der jeg deler hus og heim og unger og katt og alt sånt med
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #6278 Skrevet 13. september 2022 hjärterdam skrev (4 minutter siden): Der trooor jeg du tar feil Ah håper ikke jeg virket frekk 🙊
Entern Skrevet 13. september 2022 #6279 Skrevet 13. september 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Ah håper ikke jeg virket frekk 🙊 Kjempefrekk
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2022 #6280 Skrevet 13. september 2022 AliceNextDoor skrev (27 minutter siden): Når du skriver gul nattkjole så klarer jeg ikke tenke på annet enn sangen fra Åpen Post. Jeg hører den for mitt indre øre nå og flirer like godt fremdeles.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå