Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Agent smith skrev (2 timer siden):

Episode 176 eller noe sånt

80 talls film edition

Karate @Cid

Handler om gutten som lærer seg karate og til slutt vinner Romsdal karate konkurransen.

@Agent smith scary face

Handler om mannen med et skummelt ansikt som gikk rundt og sa: say hello to my little friend.

@Entern og @Cid s excellent adventure

Handler om de to raringene som reiser i tid for å lære om historie og sånn

@DundreMilfin midnight fun

Handler om all moroa hun har etter at solen har gått ned

@Peanut den lille havefruen 

Handler om hun den fine frognerfruen med egen have.

@Athena Catalina heavy metal jacket

Handler om dama som skal på iron Maiden konsert og har kjøpt seg ny skinnjakke for anledningen

@Adobyen dragstore cowboy

Handler om da den tøffe cowboyen drar for å kjøpe seg dameklær

@Cid 48 hours

Handler om mannen som var oppe i 48 timer i strekk

@TheHairyToothfairy @Entern og @Agent smith girlbusters

About three guys chasing after busty Girls 

@Titania min nabo totoro

Handler om hun som er forelsket i sin nye nabo Totoro, men hun tør ikke si det til han, så hun hekler et bilde av han i stedet.

@TheHairyToothfairy ondskapens hotell

Handler om mannen som blir gal og dreper alle på hotellet da han får en dårlig hotellfrokost.

@Ciaran & Ciara har også en rolle som skumle tvillinger i filmen 

Fortsettelse kommer i kveld....

Jeg vant et års forbruk av jalapeño

Vi dro til White Castle

images?q=tbn:ANd9GcSXOuRfK1cave-CDOUeqf0

Jeg endte opp med å være våken i 69 timer helt til jeg sovnet inn og døde ☠️ 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi hi, fniis 😂 Det kan jeg love for at blir litt av et skue 🤣😅

Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (12 timer siden):

Så bra 😊😊😊😊

Bill & Ted er konge 😄

P.S.: er filmen om @Athena Catalina en kombinasjon av Full Metal Jacket og tegnefilmen Heavy Metal? 😎😁😆

Har ikke sett  tegnefilmen 

Gjest Agent smith
Skrevet (endret)

Fortsettelsen kommer nå.

@Entern tilbake til fremsiden 

Handler om mannen som finner opp en tidsmaskin for å dra tilbake i tiden og rette opp i en  hendelse fra fortiden, nemlig da sengen ble ødelagt under en cowgirl seanse, men nå dro han tilbake i tid å snudde kjerringa over til fremsiden 

@Frøkenfryden skalk med stil 

Handler om matfryden som skulker jobben for å være hjemme på kjøkkenet og lage noe himmelsk godt av en gammel brødskskalk

@Villfisker E.T the extra testicle 

Handler om mannen som kommer fra en planet der man har 3 testikler.

@jukkapalme topp Gunn

Handler om en dame som heter Gunn som er helt topp både med og uten topp.

@Kvakkekyllingen flirty dancing 

Handler om damen som danser kyllingdansen på en veldig sensuell og flørtende måte

@tånegla Amerika for mine føtter

Handler om damen som reiser rundt i Amerika og viser frem tåneglene sine

@Fame  fame 

Filmen om hvordan hun danser seg gjennom livet sitt, ender desverre tragisk da hun tror hun vil leve evig, men samtidig vil hun lære seg å fly,blant annet ved å hoppe ut fra høye bygninger.

Endret av Agent smith
Skrevet
Agent smith skrev (4 minutter siden):

Fortsettelsen kommer nå.

Handler om mannen som finner opp en tidsmaskin for å dra tilbake i tiden og tette opp i en  hendelse fra fortiden, nemlig da sengen ble ødelagt under en cowgirl seanse, men nå dro han tilbake i tid å snudde kjerringa over til fremsiden 

Handler om matfryden som skulker jobben for å være hjemme på kjøkkenet og lage noe himmelsk godt av en gammel brødskskalk

@jukkapalme topp Gunn

Handler om damen som danser kyllingdansen på en veldig sensuell og flørtende måte

@Fame  fame 

Filmen om hvordan hun danser seg gjennom livet sitt, ender desverre tragisk da hun tror hun vil leve evig, men samtidig vil hun lære seg å fly,blant annet ved å hoppe ut fra høye bygninger.

Hahaha 😀😀😀

Skrevet
Agent smith skrev (42 minutter siden):

Har ikke sett  tegnefilmen 

Ikke jeg heller men den er legendarisk 😎

Gjest Agent smith
Skrevet

@DundreMilfin the lost toys 

Handler om da hun mistet leketøyene sine, de ble stjålet av en gjeng vampyrer med @Dr. A. Kula i spissen av en trepåle 

@jukkapalme naked Gunn

Oppfølgeren til Topp Gunn

@AliceNextDoor dødelig såpen

Filmen om hun som nesten døde etter å ha spist såpe ved et uhell, etter å ha forvekslet lano med mango

Skrevet
Agent smith skrev (1 time siden):

Handler om da hun mistet leketøyene sine, de ble stjålet av en gjeng vampyrer med @Dr. A. Kula i spissen av en trepåle 

@jukkapalme naked Gunn

Filmen om hun som nesten døde etter å ha spist såpe ved et uhell, etter å ha forvekslet lano med mango

😀😀😀

Skrevet
Agent smith skrev (6 timer siden):

Fortsettelsen kommer nå.

Handler om mannen som finner opp en tidsmaskin for å dra tilbake i tiden og rette opp i en  hendelse fra fortiden, nemlig da sengen ble ødelagt under en cowgirl seanse, men nå dro han tilbake i tid å snudde kjerringa over til fremsiden 

@jukkapalme topp Gunn

@Fame  fame 

Det er SÅ meg.. du aner ikke, ingenting får kastes, da får jeg anfall. Skalken blir krutonger eller raspes over gratengen. Så klart!

jeg trodde man reiste kjerringa men gir veldig mening at hun også kan snus så klart!

bonus med å legge seg 21.20.. du rekker mye moro her som jeg kan lese til frokost🥳

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Agent smith skrev (8 timer siden):

Fortsettelsen kommer nå.

@jukkapalme topp Gunn

@Fame  fame 

Haha 👍😄😄

Skrevet
Agent smith skrev (10 timer siden):

@jukkapalme naked Gunn

Det forundrer meg ikke, de har jo mango i alt mulig for tiden. Når shampo og såpe skal lukte så godt så kan det vel hende det smaker godt også? Har du tenkt på det?

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Det er SÅ meg.. du aner ikke, ingenting får kastes, da får jeg anfall. Skalken blir krutonger eller raspes over gratengen. Så klart!

jeg trodde man reiste kjerringa men gir veldig mening at hun også kan snus så klart!

bonus med å legge seg 21.20.. du rekker mye moro her som jeg kan lese til frokost🥳

Jeg liker heller ikke å kaste mat, så noen ganger ender jeg opp med å spise altfor mye rester på kvelden😬

Kjerringa må snus i blant så hun ikke får liggesår😁

Gjest Agent smith
Skrevet
AliceNextDoor skrev (7 minutter siden):

Det forundrer meg ikke, de har jo mango i alt mulig for tiden. Når shampo og såpe skal lukte så godt så kan det vel hende det smaker godt også? Har du tenkt på det?

Har ikke prøvd å spise såpe enda, kan du anbefale noen andre smaker enn mango?

Har også hørt at såpe er bra for fordøyelsen 

Skrevet
Agent smith skrev (På 10.9.2022 den 11.27):

Men nå kommer fortsettelsen igjen.

@Ford3000 traktoren min og jeg

Original: my best friend 

Regi: tim burton

I hovedrollen finner vi jessica chastain

Handler om en dame som er bestevenn med traktoren sin, og de to finner på mye gøy sammen,en varm film om vennskapet mellom menneske og maskin 

To be continued..

Jeg har vært på jakt og har ikke fått med meg dette! Wow! Helt fantastisk! Med Tim Burton i regi så kan det bli en supergøy episode/segment, for hans oppfinnsomhet og stil er virkelig i min gate... eller traktorsti 😄 

Tenker dette må være et passende soundtrack 😄

• Liker 1
Skrevet
Agent smith skrev (30 minutter siden):

Har ikke prøvd å spise såpe enda, kan du anbefale noen andre smaker enn mango?

Har også hørt at såpe er bra for fordøyelsen 

Dette er jo relatert til en annen film jeg så for mange år siden, med en gal fyr som solgte såpe.
Jeg liker jo ikke mango i så store mengder så jeg ville gått for jordbær. (Måtte rette tre ganger fordi maskinen ville skrive "jodbær". Ikke spis jodbær.)
Nå spiser jeg for tiden kun ting som er bra for fordøyelsen på grunn av helse og operasjon og alt det der, så jeg føler ikke jeg skal prøve flere innfall for akkurat det. Drømmer heller om ting som ikke er lettfordøyelig. Pasta. Biff. Lager de såpe som lukter fransk brød med kylling?

• Liker 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Ford3000 skrev (1 time siden):

Jeg har vært på jakt og har ikke fått med meg dette! Wow! Helt fantastisk! Med Tim Burton i regi så kan det bli en supergøy episode/segment, for hans oppfinnsomhet og stil er virkelig i min gate... eller traktorsti 😄 

Tenker dette må være et passende soundtrack 😄

Den var bra😀

Hva har du jaktet på?

Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Den var bra😀

Hva har du jaktet på?

Ryper 😄  Ingen fangst denne gangen, men skal prøve igjen neste helg :) 

Gjest Agent smith
Skrevet
AliceNextDoor skrev (53 minutter siden):

Dette er jo relatert til en annen film jeg så for mange år siden, med en gal fyr som solgte såpe.
Jeg liker jo ikke mango i så store mengder så jeg ville gått for jordbær. (Måtte rette tre ganger fordi maskinen ville skrive "jodbær". Ikke spis jodbær.)
Nå spiser jeg for tiden kun ting som er bra for fordøyelsen på grunn av helse og operasjon og alt det der, så jeg føler ikke jeg skal prøve flere innfall for akkurat det. Drømmer heller om ting som ikke er lettfordøyelig. Pasta. Biff. Lager de såpe som lukter fransk brød med kylling?

Er det den filmen med han som lagde såpe av menneskefett?

Kunne egentlig tenkt meg å prøve jodbær, men lurer også litt på hvorfor du har det på ordlista de.

Håper det ordner seg med helsen da.

Den såpen du snakker om er under utvikling og vil komme i andre kvartal 2023.

I mellomtiden kan jeg anbefale såpe med rekesalat og egglukt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...