Gjest Cid Skrevet 11. september 2022 #6121 Skrevet 11. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 176 eller noe sånt 80 talls film edition Karate @Cid Handler om gutten som lærer seg karate og til slutt vinner Romsdal karate konkurransen. @Agent smith scary face Handler om mannen med et skummelt ansikt som gikk rundt og sa: say hello to my little friend. @Entern og @Cid s excellent adventure Handler om de to raringene som reiser i tid for å lære om historie og sånn @DundreMilfin midnight fun Handler om all moroa hun har etter at solen har gått ned @Peanut den lille havefruen Handler om hun den fine frognerfruen med egen have. @Athena Catalina heavy metal jacket Handler om dama som skal på iron Maiden konsert og har kjøpt seg ny skinnjakke for anledningen @Adobyen dragstore cowboy Handler om da den tøffe cowboyen drar for å kjøpe seg dameklær @Cid 48 hours Handler om mannen som var oppe i 48 timer i strekk @TheHairyToothfairy @Entern og @Agent smith girlbusters About three guys chasing after busty Girls @Titania min nabo totoro Handler om hun som er forelsket i sin nye nabo Totoro, men hun tør ikke si det til han, så hun hekler et bilde av han i stedet. @TheHairyToothfairy ondskapens hotell Handler om mannen som blir gal og dreper alle på hotellet da han får en dårlig hotellfrokost. @Ciaran & Ciara har også en rolle som skumle tvillinger i filmen Fortsettelse kommer i kveld.... Jeg vant et års forbruk av jalapeño Vi dro til White Castle Jeg endte opp med å være våken i 69 timer helt til jeg sovnet inn og døde ☠️
Gjest Adobyen Skrevet 11. september 2022 #6122 Skrevet 11. september 2022 Hi hi hi, fniis 😂 Det kan jeg love for at blir litt av et skue 🤣😅
Gjest Agent smith Skrevet 11. september 2022 #6123 Skrevet 11. september 2022 Entern skrev (12 timer siden): Så bra 😊😊😊😊 Bill & Ted er konge 😄 P.S.: er filmen om @Athena Catalina en kombinasjon av Full Metal Jacket og tegnefilmen Heavy Metal? 😎😁😆 Har ikke sett tegnefilmen
Gjest Agent smith Skrevet 11. september 2022 #6124 Skrevet 11. september 2022 (endret) Fortsettelsen kommer nå. @Entern tilbake til fremsiden Handler om mannen som finner opp en tidsmaskin for å dra tilbake i tiden og rette opp i en hendelse fra fortiden, nemlig da sengen ble ødelagt under en cowgirl seanse, men nå dro han tilbake i tid å snudde kjerringa over til fremsiden @Frøkenfryden skalk med stil Handler om matfryden som skulker jobben for å være hjemme på kjøkkenet og lage noe himmelsk godt av en gammel brødskskalk @Villfisker E.T the extra testicle Handler om mannen som kommer fra en planet der man har 3 testikler. @jukkapalme topp Gunn Handler om en dame som heter Gunn som er helt topp både med og uten topp. @Kvakkekyllingen flirty dancing Handler om damen som danser kyllingdansen på en veldig sensuell og flørtende måte @tånegla Amerika for mine føtter Handler om damen som reiser rundt i Amerika og viser frem tåneglene sine @Fame fame Filmen om hvordan hun danser seg gjennom livet sitt, ender desverre tragisk da hun tror hun vil leve evig, men samtidig vil hun lære seg å fly,blant annet ved å hoppe ut fra høye bygninger. Endret 11. september 2022 av Agent smith
Entern Skrevet 11. september 2022 #6125 Skrevet 11. september 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Fortsettelsen kommer nå. @Entern tilbake til fremsiden Handler om mannen som finner opp en tidsmaskin for å dra tilbake i tiden og tette opp i en hendelse fra fortiden, nemlig da sengen ble ødelagt under en cowgirl seanse, men nå dro han tilbake i tid å snudde kjerringa over til fremsiden @Frøkenfryden skalk med stil Handler om matfryden som skulker jobben for å være hjemme på kjøkkenet og lage noe himmelsk godt av en gammel brødskskalk @Villfisker E.T the extra testicle Handler om mannen som kommer fra en planet der man har 3 testikler. @jukkapalme topp Gunn Handler om en dame som heter Gunn som er helt topp både med og uten topp. @Kvakkekyllingen flirty dancing Handler om damen som danser kyllingdansen på en veldig sensuell og flørtende måte @tånegla Amerika for mine føtter Handler om damen som reiser rundt i Amerika og viser frem tåneglene sine @Fame fame Filmen om hvordan hun danser seg gjennom livet sitt, ender desverre tragisk da hun tror hun vil leve evig, men samtidig vil hun lære seg å fly,blant annet ved å hoppe ut fra høye bygninger. Hahaha 😀😀😀
Entern Skrevet 11. september 2022 #6126 Skrevet 11. september 2022 Agent smith skrev (42 minutter siden): Har ikke sett tegnefilmen Ikke jeg heller men den er legendarisk 😎
Gjest Agent smith Skrevet 11. september 2022 #6127 Skrevet 11. september 2022 @DundreMilfin the lost toys Handler om da hun mistet leketøyene sine, de ble stjålet av en gjeng vampyrer med @Dr. A. Kula i spissen av en trepåle @jukkapalme naked Gunn Oppfølgeren til Topp Gunn @AliceNextDoor dødelig såpen Filmen om hun som nesten døde etter å ha spist såpe ved et uhell, etter å ha forvekslet lano med mango
Gjest Cid Skrevet 11. september 2022 #6129 Skrevet 11. september 2022 jukkapalme skrev (16 minutter siden): Bedre enn Hotel Cæsar?
Entern Skrevet 11. september 2022 #6130 Skrevet 11. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): @DundreMilfin the lost toys Handler om da hun mistet leketøyene sine, de ble stjålet av en gjeng vampyrer med @Dr. A. Kula i spissen av en trepåle @jukkapalme naked Gunn Oppfølgeren til Topp Gunn @AliceNextDoor dødelig såpen Filmen om hun som nesten døde etter å ha spist såpe ved et uhell, etter å ha forvekslet lano med mango 😀😀😀
Frøkenfryden Skrevet 12. september 2022 #6131 Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): Fortsettelsen kommer nå. @Entern tilbake til fremsiden Handler om mannen som finner opp en tidsmaskin for å dra tilbake i tiden og rette opp i en hendelse fra fortiden, nemlig da sengen ble ødelagt under en cowgirl seanse, men nå dro han tilbake i tid å snudde kjerringa over til fremsiden @Frøkenfryden skalk med stil Handler om matfryden som skulker jobben for å være hjemme på kjøkkenet og lage noe himmelsk godt av en gammel brødskskalk @Villfisker E.T the extra testicle Handler om mannen som kommer fra en planet der man har 3 testikler. @jukkapalme topp Gunn Handler om en dame som heter Gunn som er helt topp både med og uten topp. @Kvakkekyllingen flirty dancing Handler om damen som danser kyllingdansen på en veldig sensuell og flørtende måte @tånegla Amerika for mine føtter Handler om damen som reiser rundt i Amerika og viser frem tåneglene sine @Fame fame Filmen om hvordan hun danser seg gjennom livet sitt, ender desverre tragisk da hun tror hun vil leve evig, men samtidig vil hun lære seg å fly,blant annet ved å hoppe ut fra høye bygninger. Det er SÅ meg.. du aner ikke, ingenting får kastes, da får jeg anfall. Skalken blir krutonger eller raspes over gratengen. Så klart! jeg trodde man reiste kjerringa men gir veldig mening at hun også kan snus så klart! bonus med å legge seg 21.20.. du rekker mye moro her som jeg kan lese til frokost🥳
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. september 2022 #6132 Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Fortsettelsen kommer nå. @Entern tilbake til fremsiden Handler om mannen som finner opp en tidsmaskin for å dra tilbake i tiden og rette opp i en hendelse fra fortiden, nemlig da sengen ble ødelagt under en cowgirl seanse, men nå dro han tilbake i tid å snudde kjerringa over til fremsiden @Frøkenfryden skalk med stil Handler om matfryden som skulker jobben for å være hjemme på kjøkkenet og lage noe himmelsk godt av en gammel brødskskalk @Villfisker E.T the extra testicle Handler om mannen som kommer fra en planet der man har 3 testikler. @jukkapalme topp Gunn Handler om en dame som heter Gunn som er helt topp både med og uten topp. @Kvakkekyllingen flirty dancing Handler om damen som danser kyllingdansen på en veldig sensuell og flørtende måte @tånegla Amerika for mine føtter Handler om damen som reiser rundt i Amerika og viser frem tåneglene sine @Fame fame Filmen om hvordan hun danser seg gjennom livet sitt, ender desverre tragisk da hun tror hun vil leve evig, men samtidig vil hun lære seg å fly,blant annet ved å hoppe ut fra høye bygninger. Haha 👍😄😄
AliceNextDoor Skrevet 12. september 2022 #6133 Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (10 timer siden): @DundreMilfin the lost toys Handler om da hun mistet leketøyene sine, de ble stjålet av en gjeng vampyrer med @Dr. A. Kula i spissen av en trepåle @jukkapalme naked Gunn Oppfølgeren til Topp Gunn @AliceNextDoor dødelig såpen Filmen om hun som nesten døde etter å ha spist såpe ved et uhell, etter å ha forvekslet lano med mango Det forundrer meg ikke, de har jo mango i alt mulig for tiden. Når shampo og såpe skal lukte så godt så kan det vel hende det smaker godt også? Har du tenkt på det?
Gjest Agent smith Skrevet 12. september 2022 #6134 Skrevet 12. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Det er SÅ meg.. du aner ikke, ingenting får kastes, da får jeg anfall. Skalken blir krutonger eller raspes over gratengen. Så klart! jeg trodde man reiste kjerringa men gir veldig mening at hun også kan snus så klart! bonus med å legge seg 21.20.. du rekker mye moro her som jeg kan lese til frokost🥳 Jeg liker heller ikke å kaste mat, så noen ganger ender jeg opp med å spise altfor mye rester på kvelden😬 Kjerringa må snus i blant så hun ikke får liggesår😁
Gjest Agent smith Skrevet 12. september 2022 #6135 Skrevet 12. september 2022 AliceNextDoor skrev (7 minutter siden): Det forundrer meg ikke, de har jo mango i alt mulig for tiden. Når shampo og såpe skal lukte så godt så kan det vel hende det smaker godt også? Har du tenkt på det? Har ikke prøvd å spise såpe enda, kan du anbefale noen andre smaker enn mango? Har også hørt at såpe er bra for fordøyelsen
Ford3000 Skrevet 12. september 2022 #6136 Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (På 10.9.2022 den 11.27): Men nå kommer fortsettelsen igjen. @Ford3000 traktoren min og jeg Original: my best friend Regi: tim burton I hovedrollen finner vi jessica chastain Handler om en dame som er bestevenn med traktoren sin, og de to finner på mye gøy sammen,en varm film om vennskapet mellom menneske og maskin To be continued.. Jeg har vært på jakt og har ikke fått med meg dette! Wow! Helt fantastisk! Med Tim Burton i regi så kan det bli en supergøy episode/segment, for hans oppfinnsomhet og stil er virkelig i min gate... eller traktorsti 😄 Tenker dette må være et passende soundtrack 😄 1
AliceNextDoor Skrevet 12. september 2022 #6137 Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (30 minutter siden): Har ikke prøvd å spise såpe enda, kan du anbefale noen andre smaker enn mango? Har også hørt at såpe er bra for fordøyelsen Dette er jo relatert til en annen film jeg så for mange år siden, med en gal fyr som solgte såpe. Jeg liker jo ikke mango i så store mengder så jeg ville gått for jordbær. (Måtte rette tre ganger fordi maskinen ville skrive "jodbær". Ikke spis jodbær.) Nå spiser jeg for tiden kun ting som er bra for fordøyelsen på grunn av helse og operasjon og alt det der, så jeg føler ikke jeg skal prøve flere innfall for akkurat det. Drømmer heller om ting som ikke er lettfordøyelig. Pasta. Biff. Lager de såpe som lukter fransk brød med kylling? 1
Gjest Agent smith Skrevet 12. september 2022 #6138 Skrevet 12. september 2022 Ford3000 skrev (1 time siden): Jeg har vært på jakt og har ikke fått med meg dette! Wow! Helt fantastisk! Med Tim Burton i regi så kan det bli en supergøy episode/segment, for hans oppfinnsomhet og stil er virkelig i min gate... eller traktorsti 😄 Tenker dette må være et passende soundtrack 😄 Den var bra😀 Hva har du jaktet på?
Ford3000 Skrevet 12. september 2022 #6139 Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Den var bra😀 Hva har du jaktet på? Ryper 😄 Ingen fangst denne gangen, men skal prøve igjen neste helg
Gjest Agent smith Skrevet 12. september 2022 #6140 Skrevet 12. september 2022 AliceNextDoor skrev (53 minutter siden): Dette er jo relatert til en annen film jeg så for mange år siden, med en gal fyr som solgte såpe. Jeg liker jo ikke mango i så store mengder så jeg ville gått for jordbær. (Måtte rette tre ganger fordi maskinen ville skrive "jodbær". Ikke spis jodbær.) Nå spiser jeg for tiden kun ting som er bra for fordøyelsen på grunn av helse og operasjon og alt det der, så jeg føler ikke jeg skal prøve flere innfall for akkurat det. Drømmer heller om ting som ikke er lettfordøyelig. Pasta. Biff. Lager de såpe som lukter fransk brød med kylling? Er det den filmen med han som lagde såpe av menneskefett? Kunne egentlig tenkt meg å prøve jodbær, men lurer også litt på hvorfor du har det på ordlista de. Håper det ordner seg med helsen da. Den såpen du snakker om er under utvikling og vil komme i andre kvartal 2023. I mellomtiden kan jeg anbefale såpe med rekesalat og egglukt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå