Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2022 #6101 Skrevet 10. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Alltid fint å møte andre Borge fans 😊😊😊 Anbefaler P1+ mandager kl 21 med mindre man virkelig ikke orker gammel jazz 😊😊😊 Jeg skal finne frem til nrk og ta meg en lytt. Hører veldig lite på radio må jeg medgi... Vet jo at han var langt over snittet kunnskapsrik innen sjangeren. 1
Entern Skrevet 10. september 2022 #6102 Skrevet 10. september 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg skal finne frem til nrk og ta meg en lytt. Hører veldig lite på radio må jeg medgi... Vet jo at han var langt over snittet kunnskapsrik innen sjangeren. Det er et artig program mest pga samtalene mellom Borge og Smoke Rings, vi snakker ekstrem detaljkunnskap her kombinert med humor 😊
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2022 #6103 Skrevet 10. september 2022 Hmm....Smoke Rings....var det han med den usedvanlig dype stemmen? 1
Entern Skrevet 10. september 2022 #6104 Skrevet 10. september 2022 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Hmm....Smoke Rings....var det han med den usedvanlig dype stemmen? Ja veldig dyp og preget av langvarig røyking og whiskeydrikking
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2022 #6105 Skrevet 10. september 2022 Da vet jeg hvem det er. Har hørt på dem for veldig lenge siden. Veldig lenge siden. 1
Entern Skrevet 10. september 2022 #6106 Skrevet 10. september 2022 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Da vet jeg hvem det er. Har hørt på dem for veldig lenge siden. Veldig lenge siden. Det gikk opprinnelig på 90-tallet eller der omkring 😊
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2022 #6107 Skrevet 10. september 2022 @Entern og @Agent smith snakker dere om gourmetmat uten meg? 1
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6108 Skrevet 10. september 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): @Entern og @Agent smith snakker dere om gourmetmat uten meg? Det er du som er gourmeten så vi snakka faktisk om deg
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2022 #6109 Skrevet 10. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Det er du som er gourmeten så vi snakka faktisk om deg Så det nå! 😂😳😍
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2022 #6110 Skrevet 10. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Det er du som er gourmeten så vi snakka faktisk om deg Jeg hørtes michelin ut
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6111 Skrevet 10. september 2022 Føler meg i god form nå, så vurderer en 80 talls film edition i kveld
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6112 Skrevet 10. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg hørtes michelin ut Du er sånn 4 stjerners Michelin
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2022 #6113 Skrevet 10. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Føler meg i god form nå, så vurderer en 80 talls film edition i kveld Oioi!!☺️ 🤩🥳
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6114 Skrevet 10. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Oioi!!☺️ 🤩🥳 Det kan fort bli både evil dead, fame og bsck to the future
Gjest Cid Skrevet 10. september 2022 #6115 Skrevet 10. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Det kan fort bli både evil dead, fame og bsck to the future @TheHairyToothfairy er vel Doc?
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6116 Skrevet 10. september 2022 Cid skrev (3 timer siden): @TheHairyToothfairy er vel Doc? Kan se for meg at ville likt å ha en delorean ja
Zenobia Skrevet 10. september 2022 #6117 Skrevet 10. september 2022 Agent smith skrev (19 timer siden): det som regel ved å lage to små hull i halsen deres. @Zenobia dronningen av Java Original: the javascript Regi: Steven soderbergh I hovedrollen finner vi Dakota Johnson Handler om en dame som bruker så mye tid på Java programmering at hun blir helt utbrent, til slutt selger hun alt og flytter til Java for å finne seg sjæl. - - - Hoppe, jeg søkte på NRK og fant Borgulfsens betasuppe. Riktignok på TV, men det ble kanskje noe annet? 1
Gjest Agent smith Skrevet 11. september 2022 #6118 Skrevet 11. september 2022 (endret) Episode 176 eller noe sånt 80 talls film edition Karate @Cid Handler om Daniel sand som lærer seg karate og til slutt vinner Romsdal karate konkurransen. @Agent smith scary face Handler om mannen med et skummelt ansikt som gikk rundt og sa: say hello to my little friend. @Entern og @Cid s excellent adventure Handler om de to raringene som reiser i tid for å lære om historie og sånn @DundreMilfin midnight fun Handler om all moroa hun har etter at solen har gått ned @Peanut den lille havefruen Handler om hun den fine frognerfruen med egen have. @Athena Catalina heavy metal jacket Handler om dama som skal på iron Maiden konsert og har kjøpt seg ny skinnjakke for anledningen @Adobyen dragstore cowboy Handler om da den tøffe cowboyen drar for å kjøpe seg dameklær @Cid 48 hours Handler om mannen som var oppe i 48 timer i strekk @TheHairyToothfairy @Entern og @Agent smith girlbusters About three guys chasing after busty Girls @Titania min nabo totoro Handler om hun som er forelsket i sin nye nabo Totoro, men hun tør ikke si det til han, så hun hekler et bilde av han i stedet. @TheHairyToothfairy ondskapens hotell Handler om mannen som blir gal og dreper alle på hotellet da han får en dårlig hotellfrokost. @Ciaran & Ciara har også en rolle som skumle tvillinger i filmen Fortsettelse kommer i kveld.... Endret 11. september 2022 av Agent smith
Entern Skrevet 11. september 2022 #6119 Skrevet 11. september 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Episode 176 eller noe sånt 80 talls film edition Karate @Cid Handler om gutten som lærer seg karate og til slutt vinner Romsdal karate konkurransen. @Agent smith scary face Handler om mannen med et skummelt ansikt som gikk rundt og sa: say hello to my little friend. @Entern og @Cid s excellent adventure Handler om de to raringene som reiser i tid for å lære om historie og sånn @DundreMilfin midnight fun Handler om all moroa hun har etter at solen har gått ned @Peanut den lille havefruen Handler om hun den fine frognerfruen med egen have. @Athena Catalina heavy metal jacket Handler om dama som skal på iron Maiden konsert og har kjøpt seg ny skinnjakke for anledningen @Adobyen dragstore cowboy Handler om da den tøffe cowboyen drar for å kjøpe seg dameklær @Cid 48 hours Handler om mannen som var oppe i 48 timer i strekk @TheHairyToothfairy @Entern og @Agent smith girlbusters About three guys chasing after busty Girls @Titania min nabo totoro Handler om hun som er forelsket i sin nye nabo Totoro, men hun tør ikke si det til han, så hun hekler et bilde av han i stedet. @TheHairyToothfairy ondskapens hotell Handler om mannen som blir gal og dreper alle på hotellet da han får en dårlig hotellfrokost. @Ciaran & Ciara har også en rolle som skumle tvillinger i filmen Fortsettelse kommer i kveld.... Så bra 😊😊😊😊 Bill & Ted er konge 😄 P.S.: er filmen om @Athena Catalina en kombinasjon av Full Metal Jacket og tegnefilmen Heavy Metal? 😎😁😆
Frøkenfryden Skrevet 11. september 2022 #6120 Skrevet 11. september 2022 Agent smith skrev (46 minutter siden): Episode 176 eller noe sånt 80 talls film edition Karate @Cid Handler om gutten som lærer seg karate og til slutt vinner Romsdal karate konkurransen. @Agent smith scary face Handler om mannen med et skummelt ansikt som gikk rundt og sa: say hello to my little friend. @Entern og @Cid s excellent adventure Handler om de to raringene som reiser i tid for å lære om historie og sånn @DundreMilfin midnight fun Handler om all moroa hun har etter at solen har gått ned @Peanut den lille havefruen Handler om hun den fine frognerfruen med egen have. @Athena Catalina heavy metal jacket Handler om dama som skal på iron Maiden konsert og har kjøpt seg ny skinnjakke for anledningen @Adobyen dragstore cowboy Handler om da den tøffe cowboyen drar for å kjøpe seg dameklær @Cid 48 hours Handler om mannen som var oppe i 48 timer i strekk @TheHairyToothfairy @Entern og @Agent smith girlbusters About three guys chasing after busty Girls @Titania min nabo totoro Handler om hun som er forelsket i sin nye nabo Totoro, men hun tør ikke si det til han, så hun hekler et bilde av han i stedet. @TheHairyToothfairy ondskapens hotell Handler om mannen som blir gal og dreper alle på hotellet da han får en dårlig hotellfrokost. @Ciaran & Ciara har også en rolle som skumle tvillinger i filmen Fortsettelse kommer i kveld.... 😃😃😃🥳🥳🥳
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå