Frøkenfryden Skrevet 10. september 2022 #6081 Skrevet 10. september 2022 Entern skrev (35 minutter siden): Enig 😀 De må på et punkt fornye seg, Harald Eia klarte det fint synes jeg men Bård sitter fast. Syns han er knall jeg .,og seertall er jo ennå svært høye så mange er nok uenige med dere. 😌
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6082 Skrevet 10. september 2022 Men nå kommer fortsettelsen igjen. @Rhodiola moderasjon Original: the moderate man Regi: spike Lee I hovedrollen finner vi Keanu reeves som spiller en mann som ser helt vanlig og moderat ut, men som egentlig hjelper agent smith med å luke ut farlige elementer og troll på et kvinneforum @Helene1982 Jeg er Helene Original je m' appelle Helene Regio: Luc besson I hovedrollen finner vi audrey tatou Typisk fransk erotisk drama som handler om Helene som er glad i å synge og spise yoplait yoghurt fra menns kropper. @Ford3000 traktoren min og jeg Original: my best friend Regi: tim burton I hovedrollen finner vi jessica chastain Handler om en dame som er bestevenn med traktoren sin, og de to finner på mye gøy sammen,en varm film om vennskapet mellom menneske og maskin To be continued..
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6083 Skrevet 10. september 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Syns han er knall jeg .,og seertall er jo ennå svært høye så mange er nok uenige med dere. 😌 Det er fordi folk ikke liker forandring men holder fast på kjente og kjære ting
Entern Skrevet 10. september 2022 #6084 Skrevet 10. september 2022 Agent smith skrev (10 minutter siden): Det er fordi folk ikke liker forandring men holder fast på kjente og kjære ting Jepp tror jeg og. Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): Syns han er knall jeg .,og seertall er jo ennå svært høye så mange er nok uenige med dere. 😌 Folk ser på av gammel vane. Hadde i det minste Golden blitt skiftet ut, han finnes ikke morsom. 1
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6085 Skrevet 10. september 2022 Fortsettelsen.... @Ardwinna motvekten Original: the counterweight Regi:Oliver stone I hovedrollen finner vi Christina applegate Handler om damen som sitter rebelsk i kjellerleiligheten sin og gir flåsete svar på et kvinneforum, hun er en motvekt til @Rhodiola og @Agent smith som prøver å holde stedet anstendig og ryddig. Det er en klassisk kamp mellom det gode og det onde. @Adobyen den siste gentleman Original: the last gentleman Regi: terry gillian I hovedrollen finner vi Morgan Freeman Handler om den svært høflige mannen som alltid behandler damer med respekt og sånn, han åpner alltid bussdøren for fremmede damer og betaler alltid på date. Og hvis han får med seg en dame hjem har han utformet et 54 siders samtykke skjema i tilfelle det skulle bli elskov. @Titania en dag på kontoret original a day at the office Regi: regi wes Anderson I hovedrollen finner vi Julia roberts Handler om en dag i hennes kontorliv, en dag full av forviklinger. Vi får blant annet se sjefen som kjefter på henne for andres feil, kunder som går konkurs Og feilsendte mail Fortsetter snart....
Entern Skrevet 10. september 2022 #6086 Skrevet 10. september 2022 Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Jeg har fulgt med i humorens verden fra tidenes morgen nesten og husker ennå fantastiske program på radioen da jeg egentlig skulle sove for lengst, men endte opp med å lytte, småhumre og le så det ga ekko i rommet av de fornøyelige herrer som kalte programmet for "Borgulfsen". Deres humor var kjapp-kjapp og spinnvill innimellom. De burde ha latt oss få tilgang på humoren...hører dere, NRK?! Hva er åpningstidene på underholdningen i denne brakka her da? Mens jeg sitter og nyter inventar og gardiner ...jeg blir så forskrekkelig sugen på en stor softis med stivnende sjokoladetrekk! Jeg har en slik midtside-is på veggen og den frister meg alltid over evne og jeg vil ha is i dag. Må ha. Bare MÅ ha....hahahahahaha... "Borgulfsen er et norsk humoristisk underholdningsprogram som gikk på NRK Radio fra 1982 til 1997. Programmet ble ledet av Knut Borge og Torkjell Berulfsen. Programmet ble sendt på fredagskvelden fra kl. 23.00 til kl. 01.00 og bestod av flere faste innslag, herunder Riksgåtto og Upper Ten. Wikipedia" Knut Borge er min favoritt programleder gjennom tidene 😊 Hører Swing & Sweet med han og «Smoke Rings» hver mandag 😊 1
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6087 Skrevet 10. september 2022 Nå.. @Marihønepøne Kirsten giftekniv Original: the matchmaker Regi: david finner I hovedrollen finner drew barrymore Filmen handler om damen som prøver å få giftet bort både datteren og bestemoren sin ved å legge ut bilder av de på et tvilsomt kvinneforum. @Marianne E 5 fine ting Original: 5 nice things Regi: Steven Spielberg I hovedrollen finner vi Julianne Moore Handler om damen som gjør minst 5 fine ting hver dag og som kaller mannen sin husets herre, men som likevel ikke er underdanig.
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2022 #6088 Skrevet 10. september 2022 Agent smith skrev (38 minutter siden): Det er fordi folk ikke liker forandring men holder fast på kjente og kjære ting Entern skrev (26 minutter siden): Jepp tror jeg og. Folk ser på av gammel vane. Hadde i det minste Golden blitt skiftet ut, han finnes ikke morsom. Eller.. flere er som meg og har gjort seg opp en mening om at de liker det ennå. Det er helt ok å ikke like det altså, jeg syns dere er bra folk likevel. 😊Meeen sånn dere liksom antar at folk er brødhuer som gjør ting bare av gammel vane og sånn syns jeg er litt å nedvurdere folk. 1
Entern Skrevet 10. september 2022 #6089 Skrevet 10. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Eller.. flere er som meg og har gjort seg opp en mening om at de liker det ennå. Det er helt ok å ikke like det altså, jeg syns dere er bra folk likevel. 😊Meeen sånn dere liksom antar at folk er brødhuer som gjør ting bare av gammel vane og sånn syns jeg er litt å nedvurdere folk. Antar ikke at du er et brødhue da Fryden 😅 (I så fall snakker vi et sånn eksklusivt speltbrød fra Baker Hansen😊 Absolutt ikke kneipp fra REMA1000🤪🤪🤪🤪) 1
Frøkenfryden Skrevet 10. september 2022 #6090 Skrevet 10. september 2022 Entern skrev (13 minutter siden): Antar ikke at du er et brødhue da Fryden 😅 (I så fall snakker vi et sånn eksklusivt speltbrød fra Baker Hansen😊 Absolutt ikke kneipp fra REMA1000🤪🤪🤪🤪) Haha! 😂 og ikke ferdig beskjært😁 tenkte ikke sånn.. at det var meg.. men ville ta resten av hele hurven litt i forsvar også! 🙃 puuh jeg jobber som piska skinn og etterpå får jeg blomster! Fra meg til meg🤓😍 1 1
Entern Skrevet 10. september 2022 #6091 Skrevet 10. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Haha! 😂 og ikke ferdig beskjært😁 tenkte ikke sånn.. at det var meg.. men ville ta resten av hele hurven litt i forsvar også! 🙃 puuh jeg jobber som piska skinn og etterpå får jeg blomster! Fra meg til meg🤓😍 Var redd du synes jeg var slem i den posten 😓 Jeg ser ikke ned på folk som fortsatt liker Nytt På Nytt altså 🙂 forstår dem ikke men det er en annen sak 😅 Hurra for BlomsterFryden 🌼🌸🌺🌹🌻💐🪷 1
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6092 Skrevet 10. september 2022 Frøkenfryden skrev (54 minutter siden): Eller.. flere er som meg og har gjort seg opp en mening om at de liker det ennå. Det er helt ok å ikke like det altså, jeg syns dere er bra folk likevel. 😊Meeen sånn dere liksom antar at folk er brødhuer som gjør ting bare av gammel vane og sånn syns jeg er litt å nedvurdere folk. Nei mener ikke at folk er dumme av den grunn, det er helt vanlig det, jeg liker heller ikke forandring, men det er på andre områder i livet
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6093 Skrevet 10. september 2022 Entern skrev (50 minutter siden): Antar ikke at du er et brødhue da Fryden 😅 (I så fall snakker vi et sånn eksklusivt speltbrød fra Baker Hansen😊 Absolutt ikke kneipp fra REMA1000🤪🤪🤪🤪) Da snakker vi brød til 1000 kr kiloen altså
Entern Skrevet 10. september 2022 #6094 Skrevet 10. september 2022 Agent smith skrev (6 minutter siden): Da snakker vi brød til 1000 kr kiloen altså Spesialbestilt fra eksklusivt bakeri i Paris eller Wien
Hoppetaujenta Skrevet 10. september 2022 #6095 Skrevet 10. september 2022 (endret) Agent smith skrev (2 timer siden): 😄 vi ser frem til å høre om din kunnskap en gang i fremtiden, kommer det allerde i 2023? Det diskuteres på høyeste hold og vi kommer tilbake med nyheter når slike foreligger. Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Syns han er knall jeg .,og seertall er jo ennå svært høye så mange er nok uenige med dere. 😌 Jammen det er jo helt i orden. Det skal finnes noe for alle der ute. Entern skrev (1 time siden): Hadde i det minste Golden blitt skiftet ut, han finnes ikke morsom. Det har du helt rett i. Entern skrev (1 time siden): Knut Borge er min favoritt programleder gjennom tidene 😊 Hører Swing & Sweet med han og «Smoke Rings» hver mandag 😊 Nå ble jeg glad! Endret 10. september 2022 av Hoppetaujenta 1
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6096 Skrevet 10. september 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Spesialbestilt fra eksklusivt bakeri i Paris eller Wien Bakt på stenovn, med spesielle steiner som du bare finner et sted i verden, nemlig på 6500 metres dyp utenfor kysten av Grønland
Entern Skrevet 10. september 2022 #6097 Skrevet 10. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Bakt på stenovn, med spesielle steiner som du bare finner et sted i verden, nemlig på 6500 metres dyp utenfor kysten av Grønland Beinmarg må også være involvert på et eller annet vis
Gjest Agent smith Skrevet 10. september 2022 #6098 Skrevet 10. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Beinmarg må også være involvert på et eller annet vis Ja beinmarg fra den meget sjeldne kvargosaurusen som levde i De finske skogene for 69 millioner år siden
Entern Skrevet 10. september 2022 #6099 Skrevet 10. september 2022 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det diskuteres på høyeste hold og vi kommer tilbake med nyheter når slike foreligger. Jammen det er jo helt i orden. Det skal finnes noe for alle der ute. Det har du helt rett i. Nå ble jeg glad! Alltid fint å møte andre Borge fans 😊😊😊 Anbefaler P1+ mandager kl 21 med mindre man virkelig ikke orker gammel jazz 😊😊😊 1
Entern Skrevet 10. september 2022 #6100 Skrevet 10. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja beinmarg fra den meget sjeldne kvargosaurusen som levde i De finske skogene for 69 millioner år siden Jepp, helt riktig 😂😂😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå