Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #5961 Skrevet 8. september 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Han dro grisevitsene for langt, både brukere og moderatorer fikk nok😠 Savner avataren hans da den var hyggelig 😊 Likte og grisen! 🥹 1
AliceNextDoor Skrevet 8. september 2022 #5962 Skrevet 8. september 2022 Entern skrev (5 minutter siden): God ide 😄😄😄 Haha, før du får noen gode ideer så vil jeg nok kontraktfeste at enkelte rom er utelatt all filming og bilder. Dessuten tror jeg det blir ganske ille fjernsyn å vise ansiktet mitt i tilstanden rett etter at jeg har våknet og ikke fått te. 1
Entern Skrevet 8. september 2022 #5963 Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Likte og grisen! 🥹 Ja den var søt 🐷☂️☺️
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #5964 Skrevet 8. september 2022 Entern skrev (2 timer siden): KoseFryden Kos er bra! Både som klem og god frokost og kaffe og mini kosestunder i kvardagen. Jepp😌 1
Gjest Cid Skrevet 8. september 2022 #5965 Skrevet 8. september 2022 AliceNextDoor skrev (59 minutter siden): Jeg tenkte konvertere til en mer europeisk variant av flyttsame. Filmen inneholder minst 50 minutter med scener av pakking inn og ut av papp-esker. Sånn asmr video?
AliceNextDoor Skrevet 8. september 2022 #5966 Skrevet 8. september 2022 Cid skrev (28 minutter siden): Sånn asmr video? ASMR? Om det er awesome så forsøker jeg alltid være awesome. Bare glemmer meg bort litt i blant...
Entern Skrevet 8. september 2022 #5967 Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Kos er bra! Både som klem og god frokost og kaffe og mini kosestunder i kvardagen. Jepp😌 Ja😀😀😀
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2022 #5968 Skrevet 8. september 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Var den god? 😄 Det kan jeg vel ikke direkte beskrive den som, men en ungdomsfilm i den tiden var den en grei representant for, da kravene ikke var så høye. Omtrent som "Wam og Wemmelig"-filmene....de er noe for seg selv og jeg har det greit med å ha sett dem. Vært der. Gjort det. 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. september 2022 #5969 Skrevet 8. september 2022 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Det kan jeg vel ikke direkte beskrive den som, men en ungdomsfilm i den tiden var den en grei representant for, da kravene ikke var så høye. Omtrent som "Wam og Wemmelig"-filmene....de er noe for seg selv og jeg har det greit med å ha sett dem. Vært der. Gjort det. Hehe 🤣👍
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2022 #5970 Skrevet 8. september 2022 Jeg feier nu scenegulvet og danderer sceneteppene og kulissene, så de er klare til bruk i neste scene. Hva den kommer til å inneholde vet ikke jeg. 1
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #5971 Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): 😂Ble sikkert utestengt. 😁
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #5972 Skrevet 8. september 2022 Entern skrev (3 timer siden): Han dro grisevitsene for langt, både brukere og moderatorer fikk nok😠 Savner avataren hans da den var hyggelig 😊 Han var en fæl gris ja
Gjest Agent smith Skrevet 8. september 2022 #5973 Skrevet 8. september 2022 AliceNextDoor skrev (3 timer siden): Alice minutt for minutt. Kan tro om NRK ringer snart? 😄
Gjest Cid Skrevet 8. september 2022 #5974 Skrevet 8. september 2022 AliceNextDoor skrev (3 timer siden): ASMR? Om det er awesome så forsøker jeg alltid være awesome. Bare glemmer meg bort litt i blant... Sånn som trigger noe i hjernen som gjør det veldig avslappende å se på
Gjest Agent smith Skrevet 9. september 2022 #5975 Skrevet 9. september 2022 (endret) Det har blitt laget filmer om livet til folkene her, vi får et unikt innblikk i deres liv @Hoppetaujenta Godmoren Original tittel:The Godmother Regi:Martin scorsese I hovedrollen finner vi diane keaton Handler om damen som passer på Kg familien sin, hennes motto er en dame som ikke tilbringer tid med familien sin er ikke en ordentlig dame. Hun går svært langt for å beskytte familien sin, spesielt @Cid som hun føler ekstra omsorg for, hun har derfor ansatt anton for å passe ekstra godt på han og få slikk på gutten. @Entern Kristiania bohemen Originaltittel: The Christian bohemian Regi:Tim burton I hovedrollen finner vi mark ruffalo Handler om mannen som går rundt i Oslo fra der ene brune vannhullet til det andre i søken etter seg selv,og meningen med livet, men alt han finner er unge piker som er villige til å bli med han hjem og herje i stykker sengen hans @Frøkenfryden frydefull frøken Originaltittel: little miss sunshine Regi:Woody Allen I hovedrollen finner vi Nicole kidman Handler om den lille blide damen som er oppvokst blant høye fjell, der solen nesten aldri skinner, men hun er like blid for det. Som voksen flytter hun til storbyen og får sine første møter med menn og frosker som hun må kysse og sånn. Hun ender til slutt opp i Ghettoen der hun ender opp med å leve lykkelig i alle sine dager med Franzen. Fortsettelse følger snart.... Endret 9. september 2022 av Agent smith
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2022 #5976 Skrevet 9. september 2022 Agent smith skrev (18 minutter siden): Det har blitt laget filmer om livet til folkene her, vi får et unikt innblikk i deres liv @Hoppetaujenta Godmoren Original tittel:The Godmother Regi:Martin scorsese I hovedrollen finner vi diane keaton Handler om damen som passer på Kg familien sin, hennes motto er en dame som ikke tilbringer tid med familien sin er ikke en ordentlig dame. Hun går svært langt for å beskytte familien sin, spesielt @Cid som hun føler ekstra omsorg for, hun har derfor ansatt anton for å passe ekstra godt på han og få slikk på gutten. @Entern Kristiania bohemen Originaltittel: The Christian bohemian Regi:Tim burton I hovedrollen finner vi mark ruffalo Handler om mannen som går rundt i Oslo fra der ene brune vannhullet til det andre i søken etter seg selv,og meningen med livet, men alt han finner er unge piker som er villige til å bli med han hjem og herje i stykker sengen hans @Frøkenfryden frydefull frøken Originaltittel: little miss sunshine Regi:Woody Allen I hovedrollen finner vi Nicole kidman Handler om den lille blide damen som er oppvokst blant høye fjell, der solen nesten aldri skinner, men hun er like blid for det. Som voksen flytter hun til storbyen og får sine første møter med menn og frosker som hun må kysse og sånn. Hun ender til slutt opp i Ghettoen der hun ender opp med å leve lykkelig i alle sine dager med Franzen. Fortsettelse følger snart.... Åååå såå koselig😍 med classy Kidman og alt! lo meg også i hjel av det jeg tror er dagens skrivefeil. Se fet skrift😂😂😂 1
Entern Skrevet 9. september 2022 #5977 Skrevet 9. september 2022 Agent smith skrev (23 minutter siden): Det har blitt laget filmer om livet til folkene her, vi får et unikt innblikk i deres liv @Hoppetaujenta Godmoren Original tittel:The Godmother Regi:Martin scorsese I hovedrollen finner vi diane keaton Handler om damen som passer på Kg familien sin, hennes motto er en dame som ikke tilbringer tid med familien sin er ikke en ordentlig dame. Hun går svært langt for å beskytte familien sin, spesielt @Cid som hun føler ekstra omsorg for, hun har derfor ansatt anton for å passe ekstra godt på han og få slikk på gutten. @Entern Kristiania bohemen Originaltittel: The Christian bohemian Regi:Tim burton I hovedrollen finner vi mark ruffalo Handler om mannen som går rundt i Oslo fra der ene brune vannhullet til det andre i søken etter seg selv,og meningen med livet, men alt han finner er unge piker som er villige til å bli med han hjem og herje i stykker sengen hans @Frøkenfryden frydefull frøken Originaltittel: little miss sunshine Regi:Woody Allen I hovedrollen finner vi Nicole kidman Handler om den lille blide damen som er oppvokst blant høye fjell, der solen nesten aldri skinner, men hun er like blid for det. Som voksen flytter hun til storbyen og får sine første møter med menn og frosker som hun må kysse og sånn. Hun ender til slutt opp i Ghettoen der hun ender opp med å leve lykkelig i alle sine dager med Franzen. Fortsettelse følger snart.... Så bra 😊😊😊😊 du blir bare bedre og bedre du 😊😊😊😊 1 1
Entern Skrevet 9. september 2022 #5978 Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Åååå såå koselig😍 med classy Kidman og alt! lo meg også i hjel av det jeg tror er dagens skrivefeil. Se fet skrift😂😂😂 Å herregud ja den så ikke jeg 🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂 1
Frøkenfryden Skrevet 9. september 2022 #5979 Skrevet 9. september 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Å herregud ja den så ikke jeg 🤪🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂 Freeeedaaaag
Entern Skrevet 9. september 2022 #5980 Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Freeeedaaaag 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå