Gjest Agent smith Skrevet 4. september 2022 #5741 Skrevet 4. september 2022 Athena Catalina skrev (1 time siden): Ekstra episode. Noen har byttet yrker. @Frøkenfryden har blitt lærer på ungdomstrinnet i naturfag og matte, @Kvakkekyllingen har blitt åstedsgransker for kripos. @Entern har blitt advokatfullmektig. @Agent smith har blitt ortoped. @AliceNextDoor har blitt journalist. @Cid har blitt tømmerhugger. @Titania har blitt bibliotekar. @Adobyen har blitt samfunnsviter. @Villfisker har blitt sosionom. @SVK har blitt barnebok forfatter. @TheHairyToothfairy har blitt tannlege. @CAPS LOCK har blitt kokk. og @Blå knapp har blitt farmasøyt. Præ hæ hæ hæ😆 hadde nok gjort ting verre om jeg hadde jobba med det
Gjest Agent smith Skrevet 4. september 2022 #5742 Skrevet 4. september 2022 Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Kan være! Hvordan er lønna? Plass i himlen? Mummikopper? Mokkabønner? Er ikke personlig utvikling belønning nok
Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #5743 Skrevet 4. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): En musikksjanger som var populær på 90 tallet, du er nok for ung .. Jeg husker 90 tallet men ikke det
Entern Skrevet 4. september 2022 #5744 Skrevet 4. september 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Jeg husker 90 tallet men ikke det Kanskje du har fortrengt det, vi snakker eksepsjonelt dårlig musikk 😁
Entern Skrevet 4. september 2022 #5745 Skrevet 4. september 2022 Agent smith skrev (54 minutter siden): Er ikke personlig utvikling belønning nok Nei
Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #5746 Skrevet 4. september 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Kanskje du har fortrengt det, vi snakker eksepsjonelt dårlig musikk 😁 Jeg har aldri fulgt noe særlig med på musikk
Entern Skrevet 4. september 2022 #5747 Skrevet 4. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri fulgt noe særlig med på musikk God egenskap 😊👍 standard pop blir jo bare dårligere og dårligere stort sett med noen unntak 😑
Frøkenfryden Skrevet 5. september 2022 #5748 Skrevet 5. september 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Er ikke personlig utvikling belønning nok Er så veldig utvikla allerede skjønner du, er ikke så mye mer å hente😚 1
Frøkenfryden Skrevet 5. september 2022 #5749 Skrevet 5. september 2022 Entern skrev (6 timer siden): Nei Hehe, så svaret ditt etter mitt. Kvinner skal jobbe deltid gratis liksom!?😡 1
Frøkenfryden Skrevet 5. september 2022 #5750 Skrevet 5. september 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): Da da da da da di da daaaa ( vet du hvilken sang det er?) Saturday night?
Gjest Agent smith Skrevet 5. september 2022 #5751 Skrevet 5. september 2022 Entern skrev (8 timer siden): Kanskje du har fortrengt det, vi snakker eksepsjonelt dårlig musikk 😁 Kvaliteten var dårlig men likevel fenget det ganske bra
Gjest Agent smith Skrevet 5. september 2022 #5752 Skrevet 5. september 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 time siden): Er så veldig utvikla allerede skjønner du, er ikke så mye mer å hente😚 Ja da får du betalt i kvarg, og det blir vin på fredager Endret 5. september 2022 av Agent smith
Gjest Agent smith Skrevet 5. september 2022 #5753 Skrevet 5. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Saturday night? Nei det er be my lover, saturday night er vel sånn dam dam dam dam da da da di diri daaa
Entern Skrevet 5. september 2022 #5754 Skrevet 5. september 2022 Agent smith skrev (14 minutter siden): Kvaliteten var dårlig men likevel fenget det ganske bra Det er sant, hører heller på eurodance enn 90% av moderne norsk rap 😅
Entern Skrevet 5. september 2022 #5755 Skrevet 5. september 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Nei det er be my lover, saturday night er vel sånn dam dam dam dam da da da di diri daaa Det har du rett i 🙈
Gjest Agent smith Skrevet 5. september 2022 #5756 Skrevet 5. september 2022 (endret) Episode 170 Eurodance @Frøkenfryden pimp up the jam Matfryden pimper syltetøyet @DundreMilfin ride on lime Hun prøver nye ting @Entern get ready for tits Han var alltid klar for pupp @TheHairyToothfairy saturday fight Han likte å slåss på lørdager @Cidlook Whos stalking Sangen om da han stalket @Hoppetaujenta @Peanut butter off alone Hun likte å ha peanøttsmøret sitt for seg selv @Blå knapp blue Da ba deeee da bi da di di di di deiii @Athena Catalina ding dong song Dama som likte å ringe på hos fremmede å stikke av @Titania not gonna get bus Hun har slutta å ta bussen og begynt å sykle i stedet @Kvakkekyllingen groom groom groom groom Jenta som gledet seg til å bli gift og tilbringe natten på et rom med sin groom @Lacuna oh ah just a little bit Hadde sølt litt rømme på leggen og utbrøt oh ahh Endret 5. september 2022 av Agent smith
Gjest Agent smith Skrevet 5. september 2022 #5757 Skrevet 5. september 2022 Entern skrev (25 minutter siden): Det er sant, hører heller på eurodance enn 90% av moderne norsk rap 😅 Likar du ikkje kamelen 😄
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2022 #5758 Skrevet 5. september 2022 Agent smith skrev (26 minutter siden): @Cidlook Whos stalking Sangen om da han stalket Hoppetaujenta Joo, men det er en vennlig variant som mere kan kalles for livvakt; han er alltid der og passer på. Min helt.
Gjest Agent smith Skrevet 5. september 2022 #5760 Skrevet 5. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Dette er @Cid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå