powerpuffen Skrevet 4. september 2022 #5701 Skrevet 4. september 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Episode 168. The Doors edition. Fritt oversatt til norsk så skal åpne dører sparkes inn😜 Det advares.. jeg var veldig fan og kan mange låter..🤪 Vi pangstarter med det som må være @Cid sin. Back door man. Han likte godt 69, men skulle bakdøra stå åpen var han ikke fremmed for dette heller. @Peanut var tilbake i Norge, men ryggen var vond og solen ble borte, så hun drømte om å ile tilbake til en Spanish caravan. @Hoppetaujentatrallet om at Summer’s almost gone, og visste at det innebar at is som mellommåltid daglig nærmet seg slutten. Men fargerikt høstløv og noen grader mindre var en trøst. @DundreMilfin var positiv til en ny høst der folk skulle kose seg inne, hun selv skulle få masse ekstrainntekt pga sin nye kolleksjon for kondomeriet kalt Wishful, sinful. @Agent smith trygler om å være Light mye fire, han liker å bli tent på. Så han er det nå. Før var han sånn som drev med twons, eller Love me two times som jeg kaller det. @Adobyen hadde funnet utbenet first price svineknoke på trippelkvarteltrumf, og han kokte den deiligste suppa på sitt Soul kitchen. @Blå knapp var lei av å ha bludabadi som sin temasang, men det var så få sanger om blå ting! Men så fant hun Roadhouse blues! @Titania skrev hvor en kommode skulle stå, og det er starten på et skap. Hun altså, tøffingen, blir så klart: Riders on the storm. @Entern Viste en ny mystisk sjekkeside denne uka, og avslørte intense øyne. Derfor får han Whiskey, mystics an men, Tralalaaa. @TheHairyToothfairy viste seg frem. Men så var han borte, slettet sitt åsyn. Igjen er han nå The unknown soldier. @Helene1982 prøvde ennå tappert å komme med vettuge innlegg i tråder der man stanger hodet mot veggen. People are strange nynnet hun, men gav ikke opp kampen. @Athena Catalina var litt opptatt av mystikk og moro stjernetegn-ting, og hadde mystiske øyne. En dag ville verden break on through tenkte hun, og alle ville se verden gjennom hennes kloke blikk. @Kvakkekyllingen hadde mye omsorg for barn, og familie og mange å tenke på.. men hun bodde på Love street og hadde mye plass til alle i sitt store hjerte, @AliceNextDoor måtte ta seg av noe. Og være borte litt. Jeg vet ikke hva og hvor, men tipper hun er både kul L.A. Woman og Queen of the highway på en gang, @Villfisker hadde endelig funnet et vann med mengder av fisk. Five to one faktisk, der han før fikk 1 i timen fikk han nå 5! @CAPS LOCK øvde veldig på å bli mindre ROPETE, mer myk og soft. For å øve lagde hun sin egen lille The soft parade. @SVK hadde spist pølse med gugge.. og drømte om pizza, mens han sang på Alabama song og tenkte på hvor deilige BBQ-pølser og tacosaus det sikkert var I USA. @LacunaRopte Touch me baaabee. Men hun ville ikke bli sånn kost på, men at noen skulle fjerne rømmen fra leggen. @Frøkenfryden nektet la seg knuse av teite folk på KG men var i utgangspunktet positivt innstilt til nye og møtte de så klart med Hello I love you, og håpte på det beste. Jeg skjønner ikke helt hvordan denne tråden fungerer, men rømmen på leggen, da lo jeg 😂 2
Frøkenfryden Skrevet 4. september 2022 #5702 Skrevet 4. september 2022 Lacuna skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke helt hvordan denne tråden fungerer, men rømmen på leggen, da lo jeg 😂 Haaha bra, Det er ikke så nøye😂 ikke noe man må forstå. Det er bare rare fjaseting, og inkludering av fine folk😃🧡
Titania Skrevet 4. september 2022 #5703 Skrevet 4. september 2022 Jeg ble litt rørt jeg, fordi den kommoden på plass (psykologen min mente at kommode var underdrivelse forøvrig, det var et skap) var en liten men allikevel ganske stor seier. Takk @Frøkenfryden 🥰 1
Frøkenfryden Skrevet 4. september 2022 #5704 Skrevet 4. september 2022 (endret) Titania skrev (6 minutter siden): Jeg ble litt rørt jeg, fordi den kommoden på plass (psykologen min mente at kommode var underdrivelse forøvrig, det var et skap) var en liten men allikevel ganske stor seier. Takk @Frøkenfryden 🥰 Jeg heier på deg, tviler ikke på at kommoden nærmet seg størrelsen på et skap, for du virker ganske tøff! 👍🏻🙂 Endret 4. september 2022 av Frøkenfryden
Titania Skrevet 4. september 2022 #5705 Skrevet 4. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg heier på deg, tviler ikke på at kommoden nærmet seg størrelsen på et skap, for du virker ganske tøff! 👍🏻🙂 Den tomaten (siden jeg ikke liker tomater) må vekk fra livet, selv om jeg er redd for at han kommer tilbake og jeg ikke klarer holde han unna. Men alle små seire er bedre enn ingen. Sånn som i ste også - han vrir på sannheten for å skåne meg, men han forstår ikke at jeg forstår/vet han ikke snakker sant. F.eks at foreldrene hans har kjøpt noe til han i Sverige, men av snappene ser jeg jo tydelig at han er hos damen sin eller hva de nå enn er, så vet jo da at han og hun har vært i Sverige. Så han løp Trondheim maraton i går, men bor jo i Østfold. Så da jeg fikk snap fra Oppdal, svarte jeg bare tilbake at «ja, da er det jo noen timer igjen til byen hun bor». For jeg vet jo hvor han skal. Av kontakten på kveldene når han er hos henne, vet jeg jo til og med leggetiden til ungen hennes, for samme tid hver kveld, er det en del meldinger. Så han må bort. Men jeg må få nok orden på meg selv til å virkelig si «fuck deg» og klare og stå i det. Men små skritt blir til slutt et langt stykke 😊 (Sorry avsporingen, måtte bare rydde litt 🙈😅) 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. september 2022 #5706 Skrevet 4. september 2022 Lacuna skrev (33 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hvordan denne tråden fungerer, men rømmen på leggen, da lo jeg 😂 Så fin episode 🥰😄 Likte den
Gjest Adobyen Skrevet 4. september 2022 #5707 Skrevet 4. september 2022 Frøkenfryden skrev (47 minutter siden): Episode 168. The Doors edition. Fritt oversatt til norsk så skal åpne dører sparkes inn😜 Det advares.. jeg var veldig fan og kan mange låter..🤪 Vi pangstarter med det som må være @Cid sin. Back door man. Han likte godt 69, men skulle bakdøra stå åpen var han ikke fremmed for dette heller. @Peanut var tilbake i Norge, men ryggen var vond og solen ble borte, så hun drømte om å ile tilbake til en Spanish caravan. @Hoppetaujentatrallet om at Summer’s almost gone, og visste at det innebar at is som mellommåltid daglig nærmet seg slutten. Men fargerikt høstløv og noen grader mindre var en trøst. @DundreMilfin var positiv til en ny høst der folk skulle kose seg inne, hun selv skulle få masse ekstrainntekt pga sin nye kolleksjon for kondomeriet kalt Wishful, sinful. @Agent smith trygler om å være Light mye fire, han liker å bli tent på. Så han er det nå. Før var han sånn som drev med twons, eller Love me two times som jeg kaller det. @Adobyen hadde funnet utbenet first price svineknoke på trippelkvarteltrumf, og han kokte den deiligste suppa på sitt Soul kitchen. @Blå knapp var lei av å ha bludabadi som sin temasang, men det var så få sanger om blå ting! Men så fant hun Roadhouse blues! @Titania skrev hvor en kommode skulle stå, og det er starten på et skap. Hun altså, tøffingen, blir så klart: Riders on the storm. @Entern Viste en ny mystisk sjekkeside denne uka, og avslørte intense øyne. Derfor får han Whiskey, mystics an men, Tralalaaa. @TheHairyToothfairy viste seg frem. Men så var han borte, slettet sitt åsyn. Igjen er han nå The unknown soldier. @Helene1982 prøvde ennå tappert å komme med vettuge innlegg i tråder der man stanger hodet mot veggen. People are strange nynnet hun, men gav ikke opp kampen. @Athena Catalina var litt opptatt av mystikk og moro stjernetegn-ting, og hadde mystiske øyne. En dag ville verden break on through tenkte hun, og alle ville se verden gjennom hennes kloke blikk. @Kvakkekyllingen hadde mye omsorg for barn, og familie og mange å tenke på.. men hun bodde på Love street og hadde mye plass til alle i sitt store hjerte, @AliceNextDoor måtte ta seg av noe. Og være borte litt. Jeg vet ikke hva og hvor, men tipper hun er både kul L.A. Woman og Queen of the highway på en gang, @Villfisker hadde endelig funnet et vann med mengder av fisk. Five to one faktisk, der han før fikk 1 i timen fikk han nå 5! @CAPS LOCK øvde veldig på å bli mindre ROPETE, mer myk og soft. For å øve lagde hun sin egen lille The soft parade. @SVK hadde spist pølse med gugge.. og drømte om pizza, mens han sang på Alabama song og tenkte på hvor deilige BBQ-pølser og tacosaus det sikkert var I USA. @LacunaRopte Touch me baaabee. Men hun ville ikke bli sånn kost på, men at noen skulle fjerne rømmen fra leggen. @Frøkenfryden nektet la seg knuse av teite folk på KG men var i utgangspunktet positivt innstilt til nye og møtte de så klart med Hello I love you, og håpte på det beste. Så du det? Jeg laget lapskaus av den lettsaltede svineknoken jeg kjøpte sist. Svineknoker er knallgod mat, enten de gjenoppstår som ovnsstekte og lekre med sprø svor på «en seng av» rotfrukter… ertesupper eller lapskaus ❤️ En superingrediens. Jeg er jo en mat-tulling.
Frøkenfryden Skrevet 4. september 2022 #5708 Skrevet 4. september 2022 Adobyen skrev (13 minutter siden): Så du det? Jeg laget lapskaus av den lettsaltede svineknoken jeg kjøpte sist. Svineknoker er knallgod mat, enten de gjenoppstår som ovnsstekte og lekre med sprø svor på «en seng av» rotfrukter… ertesupper eller lapskaus ❤️ En superingrediens. Jeg er jo en mat-tulling. Ååå du altså! 😃👍 Flink! Så det ja? … Fryden ser alt
Gjest Agent smith Skrevet 4. september 2022 #5709 Skrevet 4. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Åå takk har liksom ikke din snert, men man kan ha hver sin stil! 👍🏻 Bra med forskjellige stiler, men synes da din hadde ganske mye snert frøken
Gjest Agent smith Skrevet 4. september 2022 #5710 Skrevet 4. september 2022 Foffler og fiffler litt med tanken på å lage en eurodance episode i morgen
Gjest Cid Skrevet 4. september 2022 #5711 Skrevet 4. september 2022 Agent smith skrev (12 minutter siden): Foffler og fiffler litt med tanken på å lage en eurodance episode i morgen Eurodance?
Frøkenfryden Skrevet 4. september 2022 #5712 Skrevet 4. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Bra med forskjellige stiler, men synes da din hadde ganske mye snert frøken Aah takker! Jobbet lenge😮😂
Frøkenfryden Skrevet 4. september 2022 #5713 Skrevet 4. september 2022 Agent smith skrev (57 minutter siden): Foffler og fiffler litt med tanken på å lage en eurodance episode i morgen så bra!! Og fint jeg kunne avlaste litt. Er sånn tilkallingsvikar😃😂
Entern Skrevet 4. september 2022 #5714 Skrevet 4. september 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Episode 168. The Doors edition. Fritt oversatt til norsk så skal åpne dører sparkes inn😜 Det advares.. jeg var veldig fan og kan mange låter..🤪 Vi pangstarter med det som må være @Cid sin. Back door man. Han likte godt 69, men skulle bakdøra stå åpen var han ikke fremmed for dette heller. @Peanut var tilbake i Norge, men ryggen var vond og solen ble borte, så hun drømte om å ile tilbake til en Spanish caravan. @Hoppetaujentatrallet om at Summer’s almost gone, og visste at det innebar at is som mellommåltid daglig nærmet seg slutten. Men fargerikt høstløv og noen grader mindre var en trøst. @DundreMilfin var positiv til en ny høst der folk skulle kose seg inne, hun selv skulle få masse ekstrainntekt pga sin nye kolleksjon for kondomeriet kalt Wishful, sinful. @Agent smith trygler om å være Light mye fire, han liker å bli tent på. Så han er det nå. Før var han sånn som drev med twons, eller Love me two times som jeg kaller det. @Adobyen hadde funnet utbenet first price svineknoke på trippelkvarteltrumf, og han kokte den deiligste suppa på sitt Soul kitchen. @Blå knapp var lei av å ha bludabadi som sin temasang, men det var så få sanger om blå ting! Men så fant hun Roadhouse blues! @Titania skrev hvor en kommode skulle stå, og det er starten på et skap. Hun altså, tøffingen, blir så klart: Riders on the storm. @Entern Viste en ny mystisk sjekkeside denne uka, og avslørte intense øyne. Derfor får han Whiskey, mystics an men, Tralalaaa. @TheHairyToothfairy viste seg frem. Men så var han borte, slettet sitt åsyn. Igjen er han nå The unknown soldier. @Helene1982 prøvde ennå tappert å komme med vettuge innlegg i tråder der man stanger hodet mot veggen. People are strange nynnet hun, men gav ikke opp kampen. @Athena Catalina var litt opptatt av mystikk og moro stjernetegn-ting, og hadde mystiske øyne. En dag ville verden break on through tenkte hun, og alle ville se verden gjennom hennes kloke blikk. @Kvakkekyllingen hadde mye omsorg for barn, og familie og mange å tenke på.. men hun bodde på Love street og hadde mye plass til alle i sitt store hjerte, @AliceNextDoor måtte ta seg av noe. Og være borte litt. Jeg vet ikke hva og hvor, men tipper hun er både kul L.A. Woman og Queen of the highway på en gang, @Villfisker hadde endelig funnet et vann med mengder av fisk. Five to one faktisk, der han før fikk 1 i timen fikk han nå 5! @CAPS LOCK øvde veldig på å bli mindre ROPETE, mer myk og soft. For å øve lagde hun sin egen lille The soft parade. @SVK hadde spist pølse med gugge.. og drømte om pizza, mens han sang på Alabama song og tenkte på hvor deilige BBQ-pølser og tacosaus det sikkert var I USA. @LacunaRopte Touch me baaabee. Men hun ville ikke bli sånn kost på, men at noen skulle fjerne rømmen fra leggen. @Frøkenfryden nektet la seg knuse av teite folk på KG men var i utgangspunktet positivt innstilt til nye og møtte de så klart med Hello I love you, og håpte på det beste. Kjempebra 😀😀😀😀😀 Og ingen ble The End 🤣🤣🤣🤣
Gjest Agent smith Skrevet 4. september 2022 #5715 Skrevet 4. september 2022 Cid skrev (2 timer siden): Eurodance? En musikksjanger som var populær på 90 tallet, du er nok for ung ..
Gjest Agent smith Skrevet 4. september 2022 #5716 Skrevet 4. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): så bra!! Og fint jeg kunne avlaste litt. Er sånn tilkallingsvikar😃😂 Er du interessert i en 20 prosent fast stilling?
Entern Skrevet 4. september 2022 #5717 Skrevet 4. september 2022 Agent smith skrev (9 minutter siden): En musikksjanger som var populær på 90 tallet, du er nok for ung .. @Cid er heldig sånn sett. Eurodance ass 1
Frøkenfryden Skrevet 4. september 2022 #5718 Skrevet 4. september 2022 Entern skrev (30 minutter siden): Kjempebra 😀😀😀😀😀 Og ingen ble The End 🤣🤣🤣🤣 Haha nei den og When the music’s over måtte ligge, måtte ikke ha for mørk søndag🥹
Frøkenfryden Skrevet 4. september 2022 #5719 Skrevet 4. september 2022 Entern skrev (31 minutter siden): Kjempebra 😀😀😀😀😀 Og ingen ble The End 🤣🤣🤣🤣 Takk forresten😀💙
Entern Skrevet 4. september 2022 #5720 Skrevet 4. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha nei den og When the music’s over måtte ligge, måtte ikke ha for mørk søndag🥹 Når jeg var The Ent på Rpg.Net ble den sangen ofte referert til, «this is The Ent, my only friend, The Ent…»😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå