Gjest lurven Skrevet 22. august 2022 #5481 Skrevet 22. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Haha! Vi utfyller hverandre😂 Ja men jeg vil bli oppfattet som en romantisk type her på forumet, så da kan du heller ta på deg pervo rollen
Gjest lurven Skrevet 22. august 2022 #5482 Skrevet 22. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Rompekveld i såpeoperaen! Mandagens trøst🤩🙈😂 Rompekveld blir aldri feil
Entern Skrevet 22. august 2022 #5483 Skrevet 22. august 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Du ass.. such a softie @lurven er en diger softis 🍦
Entern Skrevet 22. august 2022 #5484 Skrevet 22. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Rompekveld i såpeoperaen! Mandagens trøst🤩🙈😂 Eller i operaen 🦹♂️🦸♂️🤴
Frøkenfryden Skrevet 22. august 2022 #5485 Skrevet 22. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Rompekveld blir aldri feil Sa brura. god natt folkens! Go easy on the ass! 1
Entern Skrevet 22. august 2022 #5486 Skrevet 22. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sa brura. god natt folkens! Go easy on the ass! Du ass God natt 😊
Gjest lurven Skrevet 22. august 2022 #5487 Skrevet 22. august 2022 Entern skrev (4 minutter siden): @lurven er en diger softis 🍦 Jeg smaker like godt!
Frøkenfryden Skrevet 22. august 2022 #5488 Skrevet 22. august 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Du ass God natt 😊 Jeg må legge meg 22! Ikke bra 22.30😮😮😮 1
Gjest lurven Skrevet 22. august 2022 #5489 Skrevet 22. august 2022 I morgen kommer puddelrock edition. Kan love saftige avsløringer og sjokkerende ting. Traileren ligger allerde ute på www.desavikkekunnegjøredetmenvigjordedetlikevel.org
Entern Skrevet 22. august 2022 #5490 Skrevet 22. august 2022 lurven skrev (12 minutter siden): I morgen kommer puddelrock edition. Kan love saftige avsløringer og sjokkerende ting. Traileren ligger allerde ute på www.desavikkekunnegjøredetmenvigjordedetlikevel.org Blir bra 👍
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5491 Skrevet 23. august 2022 Episode 159 Pudddelrock editon @TheHairyToothfairy the final cuntdown (europe) Tidligere fallskjermjeger har nedlagt sitt siste bytte @DundreMilfin hump (van halen) I might as well jump, give head and hump... @Titania crazy crazy tights (kiss) Hadde kjøpt seg nye tights men det var noe veldig galt med de @Entern pour some cougar on me (def leppard) Gutten som likte eldre kvinner @Frøkenfryden talk flirty to me (poison) Damen som likte å bli snakket til i en flørtende tone. @Athena Catalina bed of noses ( bon jovi) Damen som likte å kose med neser i sengen @Kvakkekyllingen chicken got claws (whitesnake) Kyllinger har også klør
Entern Skrevet 23. august 2022 #5492 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Episode 159 Pudddelrock editon @TheHairyToothfairy the final cuntdown (europe) Tidligere fallskjermjeger har nedlagt sitt siste bytte @DundreMilfin hump (van halen) I might as well jump, give head and hump... @Titania crazy crazy tights (kiss) Hadde kjøpt seg nye tights men det var noe veldig galt med de @Entern pour some cougar on me (def leppard) Gutten som likte eldre kvinner @Frøkenfryden talk flirty to me (poison) Damen som likte å bli snakket til i en flørtende tone. @Athena Catalina bed of noses ( bon jovi) Damen som likte å kose med neser i sengen @Kvakkekyllingen chicken got claws (whitesnake) Kyllinger har også klør Bra😀😀😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. august 2022 #5493 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (20 minutter siden): Episode 159 Pudddelrock editon @TheHairyToothfairy the final cuntdown (europe) Tidligere fallskjermjeger har nedlagt sitt siste bytte @DundreMilfin hump (van halen) I might as well jump, give head and hump... @Titania crazy crazy tights (kiss) Hadde kjøpt seg nye tights men det var noe veldig galt med de @Entern pour some cougar on me (def leppard) Gutten som likte eldre kvinner @Frøkenfryden talk flirty to me (poison) Damen som likte å bli snakket til i en flørtende tone. @Athena Catalina bed of noses ( bon jovi) Damen som likte å kose med neser i sengen @Kvakkekyllingen chicken got claws (whitesnake) Kyllinger har også klør 😄👍👍
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #5494 Skrevet 23. august 2022 Pour some cougar.. jeg lo høyt, genialt 2
Frøkenfryden Skrevet 23. august 2022 #5495 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (9 timer siden): Episode 159 Pudddelrock editon @TheHairyToothfairy the final cuntdown (europe) Tidligere fallskjermjeger har nedlagt sitt siste bytte @DundreMilfin hump (van halen) I might as well jump, give head and hump... @Titania crazy crazy tights (kiss) Hadde kjøpt seg nye tights men det var noe veldig galt med de @Entern pour some cougar on me (def leppard) Gutten som likte eldre kvinner @Frøkenfryden talk flirty to me (poison) Damen som likte å bli snakket til i en flørtende tone. @Athena Catalina bed of noses ( bon jovi) Damen som likte å kose med neser i sengen @Kvakkekyllingen chicken got claws (whitesnake) Kyllinger har også klør lurven skrev (9 timer siden): Episode 159 Pudddelrock editon @TheHairyToothfairy the final cuntdown (europe) Tidligere fallskjermjeger har nedlagt sitt siste bytte @DundreMilfin hump (van halen) I might as well jump, give head and hump... @Titania crazy crazy tights (kiss) Hadde kjøpt seg nye tights men det var noe veldig galt med de @Entern pour some cougar on me (def leppard) Gutten som likte eldre kvinner @Frøkenfryden talk flirty to me (poison) Damen som likte å bli snakket til i en flørtende tone. @Athena Catalina bed of noses ( bon jovi) Damen som likte å kose med neser i sengen @Kvakkekyllingen chicken got claws (whitesnake) Kyllinger har også klør Yaiiii🥳🥳🥳 er det ok at jeg tenker mest på Jason deRulo-sangen? 😂🙈 1
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #5496 Skrevet 23. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Yaiiii🥳🥳🥳 er det ok at jeg tenker mest på Jason deRulo-sangen? 😂🙈 Nei! Alltid Poison! Heavy er helt og holdent verdens beste sjanger!
Frøkenfryden Skrevet 23. august 2022 #5497 Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Nei! Alltid Poison! Heavy er helt og holdent verdens beste sjanger! Hadde du møtt meg ville DeRulo-brikkene falt mye mer på plass.
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #5498 Skrevet 23. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hadde du møtt meg ville DeRulo-brikkene falt mye mer på plass. Hadde du møtt meg så hadde du bleket håret og fått det krøllet, fått deg skinnjakke med nagler og Skid Row button, sort nylon og meshhansker og lange sorte støvler. Da! hadde brikkene falt på plass! Hilsen han som akkurat nå synger Mr Big -To Be With You som nattasang til seksåringen
Frøkenfryden Skrevet 23. august 2022 #5499 Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Hadde du møtt meg så hadde du bleket håret og fått det krøllet, fått deg skinnjakke med nagler og Skid Row button, sort nylon og meshhansker og lange sorte støvler. Da! hadde brikkene falt på plass! Hilsen han som akkurat nå synger Mr Big -To Be With You som nattasang til seksåringen Har bleket hår, sier ellers takk til det øvrige😳 1
Frøkenfryden Skrevet 23. august 2022 #5500 Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (33 minutter siden): Hadde du møtt meg så hadde du bleket håret og fått det krøllet, fått deg skinnjakke med nagler og Skid Row button, sort nylon og meshhansker og lange sorte støvler. Da! hadde brikkene falt på plass! Hilsen han som akkurat nå synger Mr Big -To Be With You som nattasang til seksåringen Kanskje bra jeg ikke synger DeRulo til en 6-åring. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå