Entern Skrevet 6. august 2022 #4741 Skrevet 6. august 2022 Athena Catalina skrev (8 minutter siden): Spilte du forresten Age of Mythology? Det var også veldig gøy. Der likte jeg best grekerne og egypterne. Har spilt brettspillet med bestekompisen min og brødrene hans 😊 spilte grekerne 😊
Gjest lurven Skrevet 6. august 2022 #4742 Skrevet 6. august 2022 Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Takk🙂 men oioi.. nå er klokka 23 nesten🥺 sykepleie tar tid ass. Må sove👍 Ps; Lo litt av grisedokumentaren på NRK. Lurvens liv😂 røft! Griser er søte… ♥️ Åå.. Nå kan jeg ikke spise pulled pork på lenge🥺 Å den har jeg ikke sett😲
Gjest lurven Skrevet 6. august 2022 #4743 Skrevet 6. august 2022 Athena Catalina skrev (2 timer siden): Lørdagens planer var lagt. @Villfiskerskal på fisking i Valdres. @Entern skal besøke sin far og spise kapteinkjeks med muggost mens de spiller Age of empire, sammen. @lurven skal på vandringstur oppi Jotunheimen. @Kvakkekyllingen skal besøke familien sin som bor på en gård, de er søte små og gule. @Frøkenfryden Skal til Liseberg samt harry handle litt. og @Cid skal på konsert med JB. Har vært på vandring på Ekeberg, ikke like høyt som Jotunheimen
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2022 #4744 Skrevet 6. august 2022 lurven skrev (28 minutter siden): Å den har jeg ikke sett😲 Ligger ute nå. Gunda. 🙂🐷 1
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2022 #4745 Skrevet 6. august 2022 lurven skrev (27 minutter siden): Har vært på vandring på Ekeberg, ikke like høyt som Jotunheimen Du lette sikkert etter meg for å Få ekstra vekt i bæremeis. Jeg bor jo i Jotunheimen ca, når hjemme
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2022 #4746 Skrevet 6. august 2022 Athena Catalina skrev (2 timer siden): Lørdagens planer var lagt. @Villfiskerskal på fisking i Valdres. @Entern skal besøke sin far og spise kapteinkjeks med muggost mens de spiller Age of empire, sammen. @lurven skal på vandringstur oppi Jotunheimen. @Kvakkekyllingen skal besøke familien sin som bor på en gård, de er søte små og gule. @Frøkenfryden Skal til Liseberg samt harry handle litt. og @Cid skal på konsert med JB. Ååå I wish😃 1
Entern Skrevet 6. august 2022 #4747 Skrevet 6. august 2022 lurven skrev (3 timer siden): Å den har jeg ikke sett😲 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Ligger ute nå. Gunda. 🙂🐷 Den er fin og anbefales 😊 For lurven blir det kanskje litt Tore På Sporet aktig 😝😆😆😆😆
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2022 #4748 Skrevet 6. august 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Den er fin og anbefales 😊 For lurven blir det kanskje litt Tore På Sporet aktig 😝😆😆😆😆 Jeg likte første del. Fin og annerledes film❤️Bortsett fra at jeg gråt av kylling med bare ett ben😭 1
Gjest lurven Skrevet 6. august 2022 #4749 Skrevet 6. august 2022 Episode 136 Tiden var kommet for at folka skulle lansere sin egen parfyme @Frøkenfryden Joyful For den livsglade Herlig duft av kvarg, med innslag av sushiodør og lakserose @Entern Bohemian For ekte menn med lukt av øl og sure sokker @Cid 69 For den sofistikerte Lukt av uåpnet koffert med et hint av gammalost @TheHairyToothfairy MAN Den for de barskeste mannfolka Lukter motorolje og diesel @DundreMilfin MILF lukten for kvinner på jakt Herlig duft av napoleonskake og kremtopper @Athena Catalina Animal For dyreelskere Duft av våt katt, men hint av nydusjet marsvin og bananflue @Villfisker Fishermans friend Duften for naturelskere Herlig duft av kokt torsk og halvdød sild @Peanut Nutty Duften for deg som vil være en nøtt å knekke Finfin duft av cashew, wasabi og chilinøtter @Kvakkekyllingen Chick The scent for chicks Duft av hvitløksmarinert kylling med en dæsj av kyllingurin @Titania Titanium Duften for den aktive Herlig blanding av svett sykkelsete og sykkelolje @Helene1982 Middel aged Duften for middelaldrende kvinner Herlig duft av yogasvette og jordbær @MarianneE Housewife Duften som passer til husmødre i alle aldre Duft av nybakt brød og oppvaskvann @AliceNextDoor Nabojenta Herlig duft som flyr med vinden helt til naboen og litt lenger Herlig duft av innestengt limousin og bark @Blå knapp Blue Duften for blåmandager Herlig duft av havet blandet med våt hund
TheHairyToothfairy Skrevet 6. august 2022 #4750 Skrevet 6. august 2022 Jeg måtte faktisk lese to ganger hva kyllin-gurin var noe... mulig jeg skal legge meg litt..
Entern Skrevet 6. august 2022 #4751 Skrevet 6. august 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Episode 136 Tiden var kommet for at folka skulle lansere sin egen parfyme @Frøkenfryden Joyful For den livsglade Herlig duft av kvarg, med innslag av sushiodør og lakserose @Entern Bohemian For ekte menn med lukt av øl og sure sokker @Cid 69 For den sofistikerte Lukt av uåpnet koffert med et hint av gammalost @TheHairyToothfairy MAN Den for de barskeste mannfolka Lukter motorolje og diesel @DundreMilfin MILF lukten for kvinner på jakt Herlig duft av napoleonskake og kremtopper @Athena Catalina Animal For dyreelskere Duft av våt katt, men hint av nydusjet marsvin og bananflue @Villfisker Fishermans friend Duften for naturelskere Herlig duft av kokt torsk og halvdød sild @Peanut Nutty Duften for deg som vil være en nøtt å knekke Finfin duft av cashew, wasabi og chilinøtter @Kvakkekyllingen Chick The scent for chicks Duft av hvitløksmarinert kylling med en dæsj av kyllingurin @Titania Titanium Duften for den aktive Herlig blanding av svett sykkelsete og sykkelolje @Helene1982 Middel aged Duften for middelaldrende kvinner Herlig duft av yogasvette og jordbær @MarianneE Housewife Duften som passer til husmødre i alle aldre Duft av nybakt brød og oppvaskvann @AliceNextDoor Nabojenta Herlig duft som flyr med vinden helt til naboen og litt lenger Herlig duft av innestengt limousin og bark @Blå knapp Blue Duften for blåmandager Herlig duft av havet blandet med våt hund Herregud 😆😆😆😆😆😆😆 Kjempebra😆😆😆😆😆😆😆
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. august 2022 #4752 Skrevet 6. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Jeg måtte faktisk lese to ganger hva kyllin-gurin var noe... mulig jeg skal legge meg litt.. 😄😄
Entern Skrevet 6. august 2022 #4753 Skrevet 6. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Jeg måtte faktisk lese to ganger hva kyllin-gurin var noe... mulig jeg skal legge meg litt.. Kylling-Gurin er den pysete fetteren til Gurin med Reverompa 😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. august 2022 #4754 Skrevet 6. august 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Episode 136 Tiden var kommet for at folka skulle lansere sin egen parfyme @Frøkenfryden Joyful For den livsglade Herlig duft av kvarg, med innslag av sushiodør og lakserose @Entern Bohemian For ekte menn med lukt av øl og sure sokker @Cid 69 For den sofistikerte Lukt av uåpnet koffert med et hint av gammalost @TheHairyToothfairy MAN Den for de barskeste mannfolka Lukter motorolje og diesel @DundreMilfin MILF lukten for kvinner på jakt Herlig duft av napoleonskake og kremtopper @Athena Catalina Animal For dyreelskere Duft av våt katt, men hint av nydusjet marsvin og bananflue @Villfisker Fishermans friend Duften for naturelskere Herlig duft av kokt torsk og halvdød sild @Peanut Nutty Duften for deg som vil være en nøtt å knekke Finfin duft av cashew, wasabi og chilinøtter @Kvakkekyllingen Chick The scent for chicks Duft av hvitløksmarinert kylling med en dæsj av kyllingurin @Titania Titanium Duften for den aktive Herlig blanding av svett sykkelsete og sykkelolje @Helene1982 Middel aged Duften for middelaldrende kvinner Herlig duft av yogasvette og jordbær @MarianneE Housewife Duften som passer til husmødre i alle aldre Duft av nybakt brød og oppvaskvann @AliceNextDoor Nabojenta Herlig duft som flyr med vinden helt til naboen og litt lenger Herlig duft av innestengt limousin og bark @Blå knapp Blue Duften for blåmandager Herlig duft av havet blandet med våt hund Herlig 😄 Skal ha den i morgen. Håper gubben blir glad 🥳
Gjest lurven Skrevet 6. august 2022 #4755 Skrevet 6. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Jeg måtte faktisk lese to ganger hva kyllin-gurin var noe... mulig jeg skal legge meg litt.. 😆
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. august 2022 #4756 Skrevet 6. august 2022 lurven skrev (41 minutter siden): Episode 136 Tiden var kommet for at folka skulle lansere sin egen parfyme @Frøkenfryden Joyful For den livsglade Herlig duft av kvarg, med innslag av sushiodør og lakserose @Entern Bohemian For ekte menn med lukt av øl og sure sokker @Cid 69 For den sofistikerte Lukt av uåpnet koffert med et hint av gammalost @TheHairyToothfairy MAN Den for de barskeste mannfolka Lukter motorolje og diesel @DundreMilfin MILF lukten for kvinner på jakt Herlig duft av napoleonskake og kremtopper @Athena Catalina Animal For dyreelskere Duft av våt katt, men hint av nydusjet marsvin og bananflue @Villfisker Fishermans friend Duften for naturelskere Herlig duft av kokt torsk og halvdød sild @Peanut Nutty Duften for deg som vil være en nøtt å knekke Finfin duft av cashew, wasabi og chilinøtter @Kvakkekyllingen Chick The scent for chicks Duft av hvitløksmarinert kylling med en dæsj av kyllingurin @Titania Titanium Duften for den aktive Herlig blanding av svett sykkelsete og sykkelolje @Helene1982 Middel aged Duften for middelaldrende kvinner Herlig duft av yogasvette og jordbær @MarianneE Housewife Duften som passer til husmødre i alle aldre Duft av nybakt brød og oppvaskvann @AliceNextDoor Nabojenta Herlig duft som flyr med vinden helt til naboen og litt lenger Herlig duft av innestengt limousin og bark @Blå knapp Blue Duften for blåmandager Herlig duft av havet blandet med våt hund Våt katt er i hvert fall bedre enn våt hund..
Entern Skrevet 6. august 2022 #4757 Skrevet 6. august 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Våt katt er i hvert fall bedre enn våt hund.. Ja våt hund er ille🐕🤧🥴
Gjest Villfisker Skrevet 6. august 2022 #4758 Skrevet 6. august 2022 Athena Catalina skrev (11 timer siden): Lørdagens planer var lagt. @Villfiskerskal på fisking i Valdres. @Entern skal besøke sin far og spise kapteinkjeks med muggost mens de spiller Age of empire, sammen. @lurven skal på vandringstur oppi Jotunheimen. @Kvakkekyllingen skal besøke familien sin som bor på en gård, de er søte små og gule. @Frøkenfryden Skal til Liseberg samt harry handle litt. og @Cid skal på konsert med JB. Ja 🤩
Gjest Villfisker Skrevet 6. august 2022 #4759 Skrevet 6. august 2022 lurven skrev (45 minutter siden): Episode 136 Tiden var kommet for at folka skulle lansere sin egen parfyme @Frøkenfryden Joyful For den livsglade Herlig duft av kvarg, med innslag av sushiodør og lakserose @Entern Bohemian For ekte menn med lukt av øl og sure sokker @Cid 69 For den sofistikerte Lukt av uåpnet koffert med et hint av gammalost @TheHairyToothfairy MAN Den for de barskeste mannfolka Lukter motorolje og diesel @DundreMilfin MILF lukten for kvinner på jakt Herlig duft av napoleonskake og kremtopper @Athena Catalina Animal For dyreelskere Duft av våt katt, men hint av nydusjet marsvin og bananflue @Villfisker Fishermans friend Duften for naturelskere Herlig duft av kokt torsk og halvdød sild @Peanut Nutty Duften for deg som vil være en nøtt å knekke Finfin duft av cashew, wasabi og chilinøtter @Kvakkekyllingen Chick The scent for chicks Duft av hvitløksmarinert kylling med en dæsj av kyllingurin @Titania Titanium Duften for den aktive Herlig blanding av svett sykkelsete og sykkelolje @Helene1982 Middel aged Duften for middelaldrende kvinner Herlig duft av yogasvette og jordbær @MarianneE Housewife Duften som passer til husmødre i alle aldre Duft av nybakt brød og oppvaskvann @AliceNextDoor Nabojenta Herlig duft som flyr med vinden helt til naboen og litt lenger Herlig duft av innestengt limousin og bark @Blå knapp Blue Duften for blåmandager Herlig duft av havet blandet med våt hund Trenger litt å styrke meg på ja 😁
Gjest lurven Skrevet 6. august 2022 #4760 Skrevet 6. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (44 minutter siden): Herlig 😄 Skal ha den i morgen. Håper gubben blir glad 🥳 Da blir det bolling
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå