Frøkenfryden Skrevet 3. august 2022 #4661 Skrevet 3. august 2022 Entern skrev (3 timer siden): Ja det blir litt for fro-fro 😆😆😆 Også er Moussé en biperson i Manga/anime serien Ranma 1/2, som er noe av det mest sosialpratforum som noengang er laget etter min mening 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Haha og la oss ikke glemme Mousse T😁🤠 1
Entern Skrevet 3. august 2022 #4662 Skrevet 3. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha og la oss ikke glemme Mousse T😁🤠 😆
Frøkenfryden Skrevet 3. august 2022 #4663 Skrevet 3. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): 😆 Horny horny horny. Klassiker! 1
Frøkenfryden Skrevet 3. august 2022 #4664 Skrevet 3. august 2022 Ting jeg ikke forutså i 2022. ..at denne tråden skulle bli 234 sider!🥹 1
Entern Skrevet 3. august 2022 #4665 Skrevet 3. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Horny horny horny. Klassiker! Den spilte vi på full guffe i friminuttet på ungdomsskolen 😆
Entern Skrevet 3. august 2022 #4666 Skrevet 3. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ting jeg ikke forutså i 2022. ..at denne tråden skulle bli 234 sider!🥹 Tenk hvor lang den vil være i 2032 🤯
TheHairyToothfairy Skrevet 3. august 2022 #4667 Skrevet 3. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Haha og la oss ikke glemme Mousse T😁🤠 Han sang en sang om meg sammen med Tom Jones. Sextrond Sextrond.
Frøkenfryden Skrevet 3. august 2022 #4668 Skrevet 3. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (44 minutter siden): Han sang en sang om meg sammen med Tom Jones. Sextrond Sextrond. Spyyyy one me babyyyy use sateeliiiteee
Gjest lurven Skrevet 3. august 2022 #4669 Skrevet 3. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (18 timer siden): Kan i samme slengen ta med I Want To Break Free From Work. Velger dog å gjøre musikkvideoen litt annerledes kontra Queen. Ja tror ikke du hadde kledd dameklær, det gjorde jo forsåvidt ikke freddie heller da
Gjest lurven Skrevet 3. august 2022 #4670 Skrevet 3. august 2022 Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Haha jaaa, we cook you! 06.00 trodde jeg det var cock you😂🙈🙈🙈 Fått Helene rett også!! Flink kjakeløs og makeløs Lurv🤠 Vet ikke hva som er verst cooked eller cocked
TheHairyToothfairy Skrevet 3. august 2022 #4671 Skrevet 3. august 2022 lurven skrev (1 time siden): Ja tror ikke du hadde kledd dameklær, det gjorde jo forsåvidt ikke freddie heller da Roger Taylor derimot...
Gjest lurven Skrevet 3. august 2022 #4672 Skrevet 3. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Roger Taylor derimot... Ja han var fin
TheHairyToothfairy Skrevet 3. august 2022 #4673 Skrevet 3. august 2022 lurven skrev (1 time siden): Ja han var fin Han så ut som han hørte hjemme på kvinneguiden
Gjest lurven Skrevet 4. august 2022 #4674 Skrevet 4. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): Han så ut som han hørte hjemme på kvinneguiden Ja men vi må nok nøye oss med @Roger123
AliceNextDoor Skrevet 4. august 2022 #4675 Skrevet 4. august 2022 lurven skrev (På 29.7.2022 den 19.50): @AliceNextDoor en nabo kan også føle seg som hjemme hos deg Målet mitt er å komme i Se&Hør med slike "hjemme hos"-reportasjer. Trikset er at jeg skal ikke ta bildene hjemme hos meg selv. 1
Gjest lurven Skrevet 4. august 2022 #4676 Skrevet 4. august 2022 AliceNextDoor skrev (16 minutter siden): Målet mitt er å komme i Se&Hør med slike "hjemme hos"-reportasjer. Trikset er at jeg skal ikke ta bildene hjemme hos meg selv. 😄 Se de eksklusive bildene av Alice hjemme hos andre
Gjest lurven Skrevet 4. august 2022 #4677 Skrevet 4. august 2022 Episode 133 Episoden er dubbet til dansk @Frøkenfryden hadde gået en lang tur med sin mand og kigget på hunde @Kvakkekyllingen fik ægget befrugtet @Titania havde skændtes med sin chef og sagt ting som fanden i helvede, hvad laver du og lort @Entern havde opsøgt brune vandhuller for at slukke sin tørst @Cid havde købt en kuffert for niogtres kroner @Athena Catalina havde fået en ny kat der skulle hedde pussi @Villfisker havde været en vildmand på fisketur @TheHairyToothfairy havde arbejdet fireoghalvfems timer på at sætte en grædende mand i campingvognen @Blå knapp havde spist en blå knapp ved et uheld, den kom heldigvis intakt ud på den anden side @AliceNextDoor havde sovet med drængen ved siden af
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. august 2022 #4678 Skrevet 4. august 2022 lurven skrev (21 minutter siden): Episode 133 Episoden er dubbet til dansk @Frøkenfryden hadde gået en lang tur med sin mand og kigget på hunde @Kvakkekyllingen fik ægget befrugtet @Titania havde skændtes med sin chef og sagt ting som fanden i helvede, hvad laver du og lort @Entern havde opsøgt brune vandhuller for at slukke sin tørst @Cid havde købt en kuffert for niogtres kroner @Athena Catalina havde fået en ny kat der skulle hedde pussi @Villfisker havde været en vildmand på fisketur @TheHairyToothfairy havde arbejdet fireoghalvfems timer på at sætte en grædende mand i campingvognen @Blå knapp havde spist en blå knapp ved et uheld, den kom heldigvis intakt ud på den anden side @AliceNextDoor havde sovet med drængen ved siden af Holy 😳 Valdemar!! Jeg har nyheter til deg 😁
Frøkenfryden Skrevet 4. august 2022 #4679 Skrevet 4. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Holy 😳 Valdemar!! Jeg har nyheter til deg 😁 Sånn går det når man boller Valdemar🙃
Frøkenfryden Skrevet 4. august 2022 #4680 Skrevet 4. august 2022 lurven skrev (29 minutter siden): Episode 133 Episoden er dubbet til dansk @Frøkenfryden hadde gået en lang tur med sin mand og kigget på hunde @Kvakkekyllingen fik ægget befrugtet @Titania havde skændtes med sin chef og sagt ting som fanden i helvede, hvad laver du og lort @Entern havde opsøgt brune vandhuller for at slukke sin tørst @Cid havde købt en kuffert for niogtres kroner @Athena Catalina havde fået en ny kat der skulle hedde pussi @Villfisker havde været en vildmand på fisketur @TheHairyToothfairy havde arbejdet fireoghalvfems timer på at sætte en grædende mand i campingvognen @Blå knapp havde spist en blå knapp ved et uheld, den kom heldigvis intakt ud på den anden side @AliceNextDoor havde sovet med drængen ved siden af Åå hørtes smukt og koselig ut💙
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå