Blå knapp Skrevet 28. juli 2022 #4461 Skrevet 28. juli 2022 Entern skrev (22 timer siden): @Blå knapp likte svart kaffe best. Var det fransk kontinental ble det fest! Men som arbeidsfolk flest Drakk hun pulverkaffe, mest. Jaa, spot-on!!😂😂☕️ Veldig flink, @Entern 👏🏼👏🏼 1
Entern Skrevet 28. juli 2022 #4462 Skrevet 28. juli 2022 Blå knapp skrev (2 minutter siden): Jaa, spot-on!!😂😂☕️ Veldig flink, @Entern 👏🏼👏🏼 Takk☺️☺️☺️ 1
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4463 Skrevet 29. juli 2022 Episode 125 Entern goes 60s Modernist @lurven lurer i lunden @lurven lurer luringene @lurven lusker lutende gjennom Luster @Kvakkekyllingen kvakker kverulerende @Kvakkekyllingen kverulerer "kvakk? Kvakk? Kva?" @Kvakkekyllingen kvakker "kvissleis?" til @Frøkenfryden @Frøkenfryden psykler til psykehuset psykologen @Frøkenfryden psykoanalyserer på psykehuset, psykoanalyserer psykopatens psyke Æille a @AliceNextDoor æillske er æinnslens Æille er æinnslens a ma @Blå knapps blå blues ballade @Blå knapp blivende blest @Blå knapp i blå bluse i bil @DundreMilfin durer dundrende @DundreMilfin durer durkdrevent @DundreMilfin dundrer i Drøbak @Cid sipper cider silly @Cid sipping cider sikler cider sikkert @Cid in the city sipping cider 1
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4464 Skrevet 29. juli 2022 Finurlig, gir tråden litt kulturell balanse😀
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4465 Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Finurlig, gir tråden litt kulturell balanse😀 Takk☺️
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4466 Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Takk☺️ Betyr dette at såpen beveger seg i en mer intellektuell retning?
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4467 Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Betyr dette at såpen beveger seg i en mer intellektuell retning? Vi får se 😊 Jeg driver og planlegger en episode med mye mer moderne (😦🤪) dikt om sosialprat folka 😆 Men den episoden blir veldig, veldig rar 😁
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4468 Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Vi får se 😊 Jeg driver og planlegger en episode med mye mer moderne (😦🤪) dikt om sosialprat folka 😆 Men den episoden blir veldig, veldig rar 😁 Rar kan jeg forstå, bare ikke gjør den for intellektuell, husk at jeg har en IQ på bare 88
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4469 Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Rar kan jeg forstå, bare ikke gjør den for intellektuell, husk at jeg har en IQ på bare 88 Og jeg har 102, meget middelmådig jeg altså 😄 Når dikting blir for moderne blir det enten veldig fri assosiasjon (som jeg liker og forsåvidt kan) altså rart og usammenhengende men noenlunde forståelig, eller surrealistisk rør 🤪
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4470 Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Og jeg har 102, meget middelmådig jeg altså 😄 Når dikting blir for moderne blir det enten veldig fri assosiasjon (som jeg liker og forsåvidt kan) altså rart og usammenhengende men noenlunde forståelig, eller surrealistisk rør 🤪 Høres gøy ut, kanskje jeg lager en Haiku episode en dag
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. juli 2022 #4471 Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (2 timer siden): Episode 125 Entern goes 60s Modernist @lurven lurer i lunden @lurven lurer luringene @lurven lusker lutende gjennom Luster @Kvakkekyllingen kvakker kverulerende @Kvakkekyllingen kverulerer "kvakk? Kvakk? Kva?" @Kvakkekyllingen kvakker "kvissleis?" til @Frøkenfryden @Frøkenfryden psykler til psykehuset psykologen @Frøkenfryden psykoanalyserer på psykehuset, psykoanalyserer psykopatens psyke Æille a @AliceNextDoor æillske er æinnslens Æille er æinnslens a ma @Blå knapps blå blues ballade @Blå knapp blivende blest @Blå knapp i blå bluse i bil @DundreMilfin durer dundrende @DundreMilfin durer durkdrevent @DundreMilfin dundrer i Drøbak @Cid sipper cider silly @Cid sipping cider sikler cider sikkert @Cid in the city sipping cider Åååå 🥰🥰 Fantastisk 😄😄
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4472 Skrevet 29. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Åååå 🥰🥰 Fantastisk 😄😄 Takk Kvakke ☺️
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4473 Skrevet 29. juli 2022 Episode 126 Siden @Entern har løftet såpen opp til et nytt kulturelt og intellektuelt nivå skal det nå lages visdomsord om brukerne . Texten er skrevet av @lurven med en IQ på 88 så det blir nok bare ord @Entern beveger seg ikke alltid inn i ting, noen ganger er han også på vei ut @Frøkenfryden frydefull frøken kan også ha tunge dager. @Kvakkekyllingen liten kylling kan også være verpesyk @TheHairyToothfairy hårete tannfeer har også følelser @AliceNextDoor en nabo kan også føle seg som hjemme hos deg @Sjokoladepenge penger laget av sjokolade har også verdi @Blå knapp ikke alle viktige knapper er røde @Athena Catalina dyrevenner dreper også mygg @Cid snille gutter har også hemmeligheter i kofferten @Villfisker ikke all fisk er til for å spises @Capslock ikke alt trenger å sies med store bokstaver @SVK troll kan også være snille @lurven lure venner har baktanker
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4474 Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Episode 126 Siden @Entern har løftet såpen opp til et nytt kulturelt og intellektuelt nivå skal det nå lages visdomsord om brukerne . Texten er skrevet av @lurven med en IQ på 88 så det blir nok bare ord @Entern beveger seg ikke alltid inn i ting, noen ganger er han også på vei ut @Frøkenfryden frydefull frøken kan også ha tunge dager. @Kvakkekyllingen liten kylling kan også være verpesyk @TheHairyToothfairy hårete tannfeer har også følelser @AliceNextDoor en nabo kan også føle seg som hjemme hos deg @Sjokoladepenge penger laget av sjokolade har også verdi @Blå knapp ikke alle viktige knapper er røde @Athena Catalina dyrevenner dreper også mygg @Cid snille gutter har også hemmeligheter i kofferten @Villfisker ikke all fisk er til for å spises @Capslock ikke alt trenger å sies med store bokstaver @SVK troll kan også være snille @lurven lure venner har baktanker Fin episode 😊 EQen din er nok ganske høy tror jeg lurven 😊
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4475 Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Fin episode 😊 EQen din er nok ganske høy tror jeg lurven 😊 Nja veit ikke, det eneste jeg kan si er at jeg er god på å tilpasse meg ulike situasjoner og mennesker
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4476 Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Nja veit ikke, det eneste jeg kan si er at jeg er god på å tilpasse meg ulike situasjoner og mennesker Også blir du lett kjent med mennesker og er hyggelig å snakke med 😊 Så høy SQ 😀
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4477 Skrevet 29. juli 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Også blir du lett kjent med mennesker og er hyggelig å snakke med 😊 Så høy SQ 😀 Vet ikke hva SQ betyr engang😄
Entern Skrevet 29. juli 2022 #4478 Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Vet ikke hva SQ betyr engang😄 Sosial intelligens 😅😊 Det er bare tall uansett 😊
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. juli 2022 #4479 Skrevet 29. juli 2022 lurven skrev (33 minutter siden): Episode 126 Siden @Entern har løftet såpen opp til et nytt kulturelt og intellektuelt nivå skal det nå lages visdomsord om brukerne . Texten er skrevet av @lurven med en IQ på 88 så det blir nok bare ord @Entern beveger seg ikke alltid inn i ting, noen ganger er han også på vei ut @Frøkenfryden frydefull frøken kan også ha tunge dager. @Kvakkekyllingen liten kylling kan også være verpesyk @TheHairyToothfairy hårete tannfeer har også følelser @AliceNextDoor en nabo kan også føle seg som hjemme hos deg @Sjokoladepenge penger laget av sjokolade har også verdi @Blå knapp ikke alle viktige knapper er røde @Athena Catalina dyrevenner dreper også mygg @Cid snille gutter har også hemmeligheter i kofferten @Villfisker ikke all fisk er til for å spises @Capslock ikke alt trenger å sies med store bokstaver @SVK troll kan også være snille @lurven lure venner har baktanker Helt sant 😁🤣 Ikke si noe til Valdemar.
Gjest lurven Skrevet 29. juli 2022 #4480 Skrevet 29. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Helt sant 😁🤣 Ikke si noe til Valdemar. Lover å ikke si det 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå