Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2022 #4381 Skrevet 23. juli 2022 AliceNextDoor skrev (Akkurat nå): I dag kunne jeg nesten vært villig til byttehandel. Matlaging mot samtale. Billig ass😂
Gjest lurven Skrevet 23. juli 2022 #4382 Skrevet 23. juli 2022 AliceNextDoor skrev (1 minutt siden): I dag kunne jeg nesten vært villig til byttehandel. Matlaging mot samtale. Slenger er grandis i ovnen jeg da
AliceNextDoor Skrevet 23. juli 2022 #4383 Skrevet 23. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Billig ass😂 Det må selvfølgelig stå i forhold. For eksempel vil en grandiosa ikke gi mer enn et minutt.
AliceNextDoor Skrevet 23. juli 2022 #4384 Skrevet 23. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Slenger er grandis i ovnen jeg da Ja, se der ja. Setter opp et minutt, jeg. Kan ta det via dørsprekken. 1
Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2022 #4385 Skrevet 23. juli 2022 AliceNextDoor skrev (Akkurat nå): Ja, se der ja. Setter opp et minutt, jeg. Kan ta det via dørsprekken. AliceNextDoor skrev (1 minutt siden): Det må selvfølgelig stå i forhold. For eksempel vil en grandiosa ikke gi mer enn et minutt. Det er bra! Må holde standen i hevd og sånn👍 1
Gjest lurven Skrevet 23. juli 2022 #4386 Skrevet 23. juli 2022 AliceNextDoor skrev (1 minutt siden): Det må selvfølgelig stå i forhold. For eksempel vil en grandiosa ikke gi mer enn et minutt. Jeg gjør aldri noe mer enn et minutt uansett så det går fint
Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2022 #4387 Skrevet 23. juli 2022 AliceNextDoor skrev (1 minutt siden): Ja, se der ja. Setter opp et minutt, jeg. Kan ta det via dørsprekken. 😂😂😂
Frøkenfryden Skrevet 23. juli 2022 #4388 Skrevet 23. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg gjør aldri noe mer enn et minutt uansett så det går fint Sa. …Brudgommen 1
Gjest lurven Skrevet 23. juli 2022 #4389 Skrevet 23. juli 2022 AliceNextDoor skrev (1 minutt siden): Ja, se der ja. Setter opp et minutt, jeg. Kan ta det via dørsprekken. Ja jeg skyver pizzaen under døra, og du kan sende terapi ord andre veien
Gjest lurven Skrevet 23. juli 2022 #4390 Skrevet 23. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sa. …Brudgommen 😁
AliceNextDoor Skrevet 23. juli 2022 #4391 Skrevet 23. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja jeg skyver pizzaen under døra, og du kan sende terapi ord andre veien Fint, da blir paprikaen automatisk plukket av. Dette er løsningsorientert. 1
Gjest lurven Skrevet 23. juli 2022 #4392 Skrevet 23. juli 2022 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Fint, da blir paprikaen automatisk plukket av. Dette er løsningsorientert. Ja da bør jeg vel egentlig få 2 minutters terapi
AliceNextDoor Skrevet 23. juli 2022 #4393 Skrevet 23. juli 2022 lurven skrev (16 minutter siden): Ja da bør jeg vel egentlig få 2 minutters terapi Nå er du litt for proaktiv, kanskje for proaktiv til at vi lengre kan anta deg som syk? Det betyr at behandlingen allerede fungerer. Jeg sender faktura, tar helst betalt i fiskeretter i dag.
Gjest lurven Skrevet 23. juli 2022 #4394 Skrevet 23. juli 2022 AliceNextDoor skrev (34 minutter siden): Nå er du litt for proaktiv, kanskje for proaktiv til at vi lengre kan anta deg som syk? Det betyr at behandlingen allerede fungerer. Jeg sender faktura, tar helst betalt i fiskeretter i dag. Wow du er god, fjernterapi! Sender deg en gjeddesuppe med innslag av abbortarmer og torskesæd
Entern Skrevet 23. juli 2022 #4395 Skrevet 23. juli 2022 AliceNextDoor skrev (5 timer siden): Fint, da blir paprikaen automatisk plukket av. Dette er løsningsorientert. Paprikaphobia…? …interessant.
AliceNextDoor Skrevet 23. juli 2022 #4396 Skrevet 23. juli 2022 Entern skrev (23 minutter siden): Paprikaphobia…? …interessant. Nei, bare liker ikke frossen paprika som tines opp og stekes. Fersk paprika er kjempegodt. 1
Gjest lurven Skrevet 23. juli 2022 #4397 Skrevet 23. juli 2022 (endret) Episode 120 Nå var den store eller lille dagen kommet for å lage låter om brukerne basert på slagere fra grand Prix historien. @Frøkenfryden ein bichen fryden. Sangen om lille fryden som ikke likte krig og fred og sånn. @TheHairyToothfairy Tootfairytale Handler om å være forelska i en tannfe selv om det som oftest gjør vondt @Cid hold me Norw Handler om gutten som bare ville bli holdt rundt av @norw @DundreMilfin hard cock halleluja Teksten er sensurert da vi har unge lesere @Entern J'aime la vin Sang om mannen som elsket vin @helene82 pupp on a string Sang om dama som hadde string BH @AliceNextDoor bil etter bil Sang om dama som hadde solgt bilen sin og skulle kjøpe seg ny @Anonymburker hamburger tor Sangen om Tor som var svært glad i hamburger @Kvakkekyllingen give that chicken a banana Handler om en kylling som ville ha banan @Athena Catalina only kamferdrops Sangen om damen som var blitt så tilårskommen at hun foretrakk kamferdrops til kaffen @Titania la det svinge Sang om dama som endelig hadde lært seg å svinge med el sykkelen sin @Blå knapp inten nytt under kjolen Under kjolen var det bare en blå knapp @SVK my hard is yours Sangen om mannen som likte å gi bort harde ting Endret 23. juli 2022 av lurven
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 24. juli 2022 #4398 Skrevet 24. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 120 Nå var den store eller lille dagen kommet for å lage låter om brukerne basert på slagere fra grand Prix historien. @Frøkenfryden ein bichen fryden. Sangen om lille fryden som ikke likte krig og fred og sånn. @TheHairyToothfairy Tootfairytale Handler om å være forelska i en tannfe selv om det som oftest gjør vondt @Cid hold me Norw Handler om gutten som bare ville bli holdt rundt av @norw @DundreMilfin hard cock halleluja Teksten er sensurert da vi har unge lesere @Entern J'aime la vin Sang om mannen som elsket vin @helene82 pupp on a string Sang om dama som hadde string BH @AliceNextDoor bil etter bil Sang om dama som hadde solgt bilen sin og skulle kjøpe seg ny @Anonymburker hamburger tor Sangen om Tor som var svært glad i hamburger @Kvakkekyllingen give that chicken a banana Handler om en kylling som ville ha banan @Athena Catalina only kamferdrops Sangen om damen som var blitt så tilårskommen at hun foretrakk kamferdrops til kaffen @Titania la det svinge Sang om dama som endelig hadde lært seg å svinge med el sykkelen sin @Blå knapp inten nytt under kjolen Under kjolen var det bare en blå knapp @SVK my hard is yours Sangen om mannen som likte å gi bort harde ting 👍😆
Frøkenfryden Skrevet 24. juli 2022 #4399 Skrevet 24. juli 2022 lurven skrev (5 timer siden): Episode 120 Nå var den store eller lille dagen kommet for å lage låter om brukerne basert på slagere fra grand Prix historien. @Frøkenfryden ein bichen fryden. Sangen om lille fryden som ikke likte krig og fred og sånn. @TheHairyToothfairy Tootfairytale Handler om å være forelska i en tannfe selv om det som oftest gjør vondt @Cid hold me Norw Handler om gutten som bare ville bli holdt rundt av @norw @DundreMilfin hard cock halleluja Teksten er sensurert da vi har unge lesere @Entern J'aime la vin Sang om mannen som elsket vin @helene82 pupp on a string Sang om dama som hadde string BH @AliceNextDoor bil etter bil Sang om dama som hadde solgt bilen sin og skulle kjøpe seg ny @Anonymburker hamburger tor Sangen om Tor som var svært glad i hamburger @Kvakkekyllingen give that chicken a banana Handler om en kylling som ville ha banan @Athena Catalina only kamferdrops Sangen om damen som var blitt så tilårskommen at hun foretrakk kamferdrops til kaffen @Titania la det svinge Sang om dama som endelig hadde lært seg å svinge med el sykkelen sin @Blå knapp inten nytt under kjolen Under kjolen var det bare en blå knapp @SVK my hard is yours Sangen om mannen som likte å gi bort harde ting Hamburger tor😂😂😂 Veldig moro alt sammen!! ps.. tagger «vår» helene @Helene1982. Håper hun andre uansett setter pris på at du snakker om stringen hennes😂 neidaaaa. Du er superflink😃👍💙 1
Entern Skrevet 24. juli 2022 #4400 Skrevet 24. juli 2022 lurven skrev (5 timer siden): Episode 120 Nå var den store eller lille dagen kommet for å lage låter om brukerne basert på slagere fra grand Prix historien. @Frøkenfryden ein bichen fryden. Sangen om lille fryden som ikke likte krig og fred og sånn. @TheHairyToothfairy Tootfairytale Handler om å være forelska i en tannfe selv om det som oftest gjør vondt @Cid hold me Norw Handler om gutten som bare ville bli holdt rundt av @norw @DundreMilfin hard cock halleluja Teksten er sensurert da vi har unge lesere @Entern J'aime la vin Sang om mannen som elsket vin @helene82 pupp on a string Sang om dama som hadde string BH @AliceNextDoor bil etter bil Sang om dama som hadde solgt bilen sin og skulle kjøpe seg ny @Anonymburker hamburger tor Sangen om Tor som var svært glad i hamburger @Kvakkekyllingen give that chicken a banana Handler om en kylling som ville ha banan @Athena Catalina only kamferdrops Sangen om damen som var blitt så tilårskommen at hun foretrakk kamferdrops til kaffen @Titania la det svinge Sang om dama som endelig hadde lært seg å svinge med el sykkelen sin @Blå knapp inten nytt under kjolen Under kjolen var det bare en blå knapp @SVK my hard is yours Sangen om mannen som likte å gi bort harde ting Bra😀😀😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå