Gjest lurven Skrevet 14. juli 2022 #4141 Del Skrevet 14. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Blåknapp har ikke for mange knapper!! Hun kan få noen fler av meg 🤣 Men da blir det vel knapt for deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juli 2022 #4142 Del Skrevet 14. juli 2022 Athena Catalina skrev (3 timer siden): Nå har gjengen bestemt seg for dagens middag. @Kvakkekyllingen Grillribbe med potetsalat og maiskolbe. @Frøkenfryden Sommerkoteletter med ris og stekte grønnsaker. @AliceNextDoor Stekt makrell med poteter og agurksalat, rømme. @Titania Tomatsuppe med egg og makaroni. @SVK Bollefrikase. @lurven Kjøttkaker med poteter og ertestuing. @Entern Fiskeboller i hvit saus, poteter, erter og gulerøtter, karri. @Cid Pizza uten ost. @TheHairyToothfairy Hamburger med pomfri. @Villfisker Selvfisket sjøørret med poteter og diverse grønnsaker, rømme. Nesten riktig, men ertestuing 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juli 2022 #4143 Del Skrevet 14. juli 2022 Athena Catalina skrev (56 minutter siden): Det var tid for sommer-karneval. Og @Blå knapp skulle kle seg ut som blå papegøye. @lurven Skulle kle seg ut som en sparegris. @Kvakkekyllingen Skulle kle seg ut som @Hoppetaujenta @Cid Skulle kle seg ut som Buzz Lightyear. @Entern Skulle kle seg ut som Snoopy. @Frøkenfryden Skulle kle seg ut som Gullars. @AliceNextDoor Skulle kle seg ut som Labbetus. @Villfisker Skulle kle seg ut som en sverdfisk. @TheHairyToothfairy Skulle kle seg ut som Den gode fe, fra Askepott. @Peanut Skulle kle seg ut som en Cup cake. @Adobyen Skulle kle seg ut som Elvis Presley. @Sola de Skulle kle seg ut som månen. @Rumle skulle kle seg ut som Tingeling. @Daryl Dixon Skulle kle seg ut som Iron Man. @Hoppetaujenta Skulle kle seg ut som Pippi Langstrømpe. @Sjokoladepenge Skulle kle seg ut som en Smash. @SVK Skulle kle seg ut som Hulken. @DundreMilfin Skulle kle seg ut som Marilyn Monroe. Åsså kan folk putte penger i sprekken min og sånn🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #4144 Del Skrevet 14. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Åsså kan folk putte penger i sprekken min og sånn🥳 Eller dra kortet si😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juli 2022 #4145 Del Skrevet 14. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Eller dra kortet si😂😂😂 Enda bedre😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juli 2022 #4146 Del Skrevet 14. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Eller dra kortet si😂😂😂 Minner meg om en gang jeg skulle gi penger til en tigger, men jeg hadde ikke kontanter og han hadde ikke med kortautomat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. juli 2022 #4147 Del Skrevet 14. juli 2022 lurven skrev (25 minutter siden): Men da blir det vel knapt for deg da Hoho. Ja men det går bra. Kan bruke glidelås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. juli 2022 #4148 Del Skrevet 14. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Hoho. Ja men det går bra. Kan bruke glidelås. Hørtes avansert ut, enklere med borrelås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 14. juli 2022 #4149 Del Skrevet 14. juli 2022 Cid skrev (6 timer siden): @FrankDrebin skal se på Pinocchio Det burde jeg få gjort en gang. Til dags dato har jeg kun sett det klippet som vises hver jul. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4150 Del Skrevet 14. juli 2022 FrankDrebin skrev (4 minutter siden): Det burde jeg få gjort en gang. Til dags dato har jeg kun sett det klippet som vises hver jul. Samme her! Pinocchio regnes som en av de skumlere filmene forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4151 Del Skrevet 14. juli 2022 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Eller dra kortet si😂😂😂 Jeg har alltid hatt lyst til å tegne en sånn bimbodame med lave jeans og topp og INSERT CARD ⬇️ tatovert i korsryggen🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4152 Del Skrevet 14. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (39 minutter siden): Jeg har jo allerede mann 😆 Trenger ikke fler 😛 Ja det er nok det beste! Har du nummeret? Spør Hoppe 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #4153 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg har alltid hatt lyst til å tegne en sånn bimbodame med lave jeans og topp og INSERT CARD ⬇️ tatovert i korsryggen🤣 Jaaaa. Pliiis! 🥳🥳🥳 minner meg om da jeg og Mann var på ferie på Aya Napa. Og en dame i stringbikini(!) på moped ble stoppet av politiet. Vi kniste mye fordi hun ikke hadde førerkort på seg, antok vi, hadde hun hatt det hadde vi sett det for å si det sånn😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juli 2022 #4154 Del Skrevet 14. juli 2022 Athena Catalina skrev (1 time siden): Det var tid for sommer-karneval. Og @Blå knapp skulle kle seg ut som blå papegøye. @lurven Skulle kle seg ut som en sparegris. @Kvakkekyllingen Skulle kle seg ut som @Hoppetaujenta @Cid Skulle kle seg ut som Buzz Lightyear. @Entern Skulle kle seg ut som Snoopy. @Frøkenfryden Skulle kle seg ut som Gullars. @AliceNextDoor Skulle kle seg ut som Labbetus. @Villfisker Skulle kle seg ut som en sverdfisk. @TheHairyToothfairy Skulle kle seg ut som Den gode fe, fra Askepott. @Peanut Skulle kle seg ut som en Cup cake. @Adobyen Skulle kle seg ut som Elvis Presley. @Sola de Skulle kle seg ut som månen. @Rumle skulle kle seg ut som Tingeling. @Daryl Dixon Skulle kle seg ut som Iron Man. @Hoppetaujenta Skulle kle seg ut som Pippi Langstrømpe. @Sjokoladepenge Skulle kle seg ut som en Smash. @SVK Skulle kle seg ut som Hulken. @DundreMilfin Skulle kle seg ut som Marilyn Monroe. Adobyen skrev (1 time siden): He he 😂 meg som Elvis, jeg dør 🤪 https://www.youtube.com/watch?v=A1sasglxDPs Kjell Elvis blir din sensei Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Med Chili og sushi og gudene vet hva 🤣 Best å sende Anton allerede 😠 Nei! 🏃♂️ FrankDrebin skrev (6 minutter siden): Det burde jeg få gjort en gang. Til dags dato har jeg kun sett det klippet som vises hver jul. Det kommer en live action film snart hvor Tom Hanks spiller Geppetto Entern skrev (1 minutt siden): Samme her! Pinocchio regnes som en av de skumlere filmene forresten. Jeg synes det er en rørende film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4155 Del Skrevet 14. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jaaaa. Pliiis! 🥳🥳🥳 minner meg om da jeg og Mann var på ferie på Aya Napa. Og en dame i stringbikini(!) på moped ble stoppet av politiet. Vi kniste mye fordi hun ikke hadde førerkort på seg, antok vi, hadde hun hatt det hadde vi sett det for å si det sånn😂😂😂 Sikker på at det ikke var innspilling av en Fast & Furious film? 🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2022 #4156 Del Skrevet 14. juli 2022 Athena Catalina skrev (1 time siden): Det var tid for sommer-karneval. Og @Blå knapp skulle kle seg ut som blå papegøye. @lurven Skulle kle seg ut som en sparegris. @Kvakkekyllingen Skulle kle seg ut som @Hoppetaujenta @Cid Skulle kle seg ut som Buzz Lightyear. @Entern Skulle kle seg ut som Snoopy. @Frøkenfryden Skulle kle seg ut som Gullars. @AliceNextDoor Skulle kle seg ut som Labbetus. @Villfisker Skulle kle seg ut som en sverdfisk. @TheHairyToothfairy Skulle kle seg ut som Den gode fe, fra Askepott. @Peanut Skulle kle seg ut som en Cup cake. @Adobyen Skulle kle seg ut som Elvis Presley. @Sola de Skulle kle seg ut som månen. @Rumle skulle kle seg ut som Tingeling. @Daryl Dixon Skulle kle seg ut som Iron Man. @Hoppetaujenta Skulle kle seg ut som Pippi Langstrømpe. @Sjokoladepenge Skulle kle seg ut som en Smash. @SVK Skulle kle seg ut som Hulken. @DundreMilfin Skulle kle seg ut som Marilyn Monroe. Så lenge jeg ikke er et godt fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4157 Del Skrevet 14. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Så lenge jeg ikke er et godt fe Du hadde sett kul ut kledd ut som et fe da 🐂🐄😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 14. juli 2022 #4158 Del Skrevet 14. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (22 minutter siden): Så lenge jeg ikke er et godt fe Møøøø er godt 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2022 #4159 Del Skrevet 14. juli 2022 Adobyen skrev (3 minutter siden): Møøøø er godt 😋 Eyh! Ikke bit meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2022 #4160 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (20 minutter siden): Du hadde sett kul ut kledd ut som et fe da 🐂🐄😂 Betviles sterkt og inderlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå