Blå knapp Skrevet 12. juli 2022 #4041 Skrevet 12. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (51 minutter siden): Ååå. Jeg har ikke vært i Bergen 😢 Men kanskje jeg har en fetisj likevel 😆 Det virker kanskje enda mer spennende, når du ikke har vært der før! 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. juli 2022 #4042 Skrevet 13. juli 2022 Blå knapp skrev (8 timer siden): Det virker kanskje enda mer spennende, når du ikke har vært der før! Det er sant 😄 Jeg må til Bergen snarest!!
Gjest Villfisker Skrevet 13. juli 2022 #4043 Skrevet 13. juli 2022 Athena Catalina skrev (12 timer siden): Nå var det tid for kveldsmat. @Entern spiste ostesmørbrød. @Kvakkekyllingen spiste knekkebrød med skinke og ost. @Frøkenfryden spiste omelett. @Blå knapp spiste havregrøt med sukker, kanel og smørøyet. @lurven spiste brødskive med jordbærsyltetøy. @AliceNextDoor spiste pølse i brød. @Cid spiste taco. @TheHairyToothfairy spiste pannekaker med bacon @DundreMilfin spiste youghurt med granola. @Villfisker spiste brødskive med makrell i tomat. Og det var bare fordi jeg kom sent. Viste seg at makrell i tomat var det eneste som var igjen. Jeg liker det faktisk ikke, men mat må man ha.
Gjest Athena Catalina Skrevet 13. juli 2022 #4044 Skrevet 13. juli 2022 Noen har lekket ut informasjon. Om favoritt TV-serie og film. @SVK 24 og SVK. @Entern Prison Break og Men in Black. @lurven Game of Thrones og Ringenes Herre. @Kvakkekyllingen Heart of Dixie og Pretty Woman. @Frøkenfryden Gilmore Girls og The Godfather. @Blå knappThe Tudors og Citizen Kane. @Villfisker Vikings og Kingdom of Heaven. @Cid Lost og Thor Ragnarok. @AliceNextDoor Peaky blinders og Taxi driver. @DundreMilfin Friends og Rain Man. @TheHairyToothfairy The Blacklist og Fast and the Furious
Gjest Cid Skrevet 13. juli 2022 #4045 Skrevet 13. juli 2022 Athena Catalina skrev (35 minutter siden): Noen har lekket ut informasjon. Om favoritt TV-serie og film. @SVK 24 og SVK. @Entern Prison Break og Men in Black. @lurven Game of Thrones og Ringenes Herre. @Kvakkekyllingen Heart of Dixie og Pretty Woman. @Frøkenfryden Gilmore Girls og The Godfather. @Blå knappThe Tudors og Citizen Kane. @Villfisker Vikings og Kingdom of Heaven. @Cid Lost og Thor Ragnarok. @AliceNextDoor Peaky blinders og Taxi driver. @DundreMilfin Friends og Rain Man. @TheHairyToothfairy The Blacklist og Fast and the Furious Rett på serie men med film så sliter jeg med å finne en favoritt siden det er så mange filmer jeg liker 😅 Av superheltfilmer så er Spider Man 2 fra 2004 favoritten min i hvert fall Har du sett den nyeste Spider Man filmen?
Entern Skrevet 13. juli 2022 #4046 Skrevet 13. juli 2022 Athena Catalina skrev (51 minutter siden): Noen har lekket ut informasjon. Om favoritt TV-serie og film. @SVK 24 og SVK. @Entern Prison Break og Men in Black. @lurven Game of Thrones og Ringenes Herre. @Kvakkekyllingen Heart of Dixie og Pretty Woman. @Frøkenfryden Gilmore Girls og The Godfather. @Blå knappThe Tudors og Citizen Kane. @Villfisker Vikings og Kingdom of Heaven. @Cid Lost og Thor Ragnarok. @AliceNextDoor Peaky blinders og Taxi driver. @DundreMilfin Friends og Rain Man. @TheHairyToothfairy The Blacklist og Fast and the Furious Aldri sett Prison Break 🤣 MiB er en bra film en ikke favoritt 🤣 Men ekstrapoeng for å hevde at @TheHairyToothfairys favorittfilm er Fast & the Furious, nå blir det action 🤣🤣🤣
Gjest Athena Catalina Skrevet 13. juli 2022 #4047 Skrevet 13. juli 2022 Cid skrev (43 minutter siden): Rett på serie men med film så sliter jeg med å finne en favoritt siden det er så mange filmer jeg liker 😅 Av superheltfilmer så er Spider Man 2 fra 2004 favoritten min i hvert fall Har du sett den nyeste Spider Man filmen? Nei, har ikke fått sett den, enda.
Gjest Cid Skrevet 13. juli 2022 #4048 Skrevet 13. juli 2022 Athena Catalina skrev (16 minutter siden): Nei, har ikke fått sett den, enda. Du har mye å se fram til, jeg likte den godt
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. juli 2022 #4049 Skrevet 13. juli 2022 Athena Catalina skrev (1 time siden): Noen har lekket ut informasjon. Om favoritt TV-serie og film. @SVK 24 og SVK. @Entern Prison Break og Men in Black. @lurven Game of Thrones og Ringenes Herre. @Kvakkekyllingen Heart of Dixie og Pretty Woman. @Frøkenfryden Gilmore Girls og The Godfather. @Blå knappThe Tudors og Citizen Kane. @Villfisker Vikings og Kingdom of Heaven. @Cid Lost og Thor Ragnarok. @AliceNextDoor Peaky blinders og Taxi driver. @DundreMilfin Friends og Rain Man. @TheHairyToothfairy The Blacklist og Fast and the Furious Ikke verst 😆 Noen nye favoritter der altså. Heart of Dixie må jeg jo nesten prøve nå 😄
Gjest lurven Skrevet 13. juli 2022 #4050 Skrevet 13. juli 2022 Athena Catalina skrev (1 time siden): Noen har lekket ut informasjon. Om favoritt TV-serie og film. @SVK 24 og SVK. @Entern Prison Break og Men in Black. @lurven Game of Thrones og Ringenes Herre. @Kvakkekyllingen Heart of Dixie og Pretty Woman. @Frøkenfryden Gilmore Girls og The Godfather. @Blå knappThe Tudors og Citizen Kane. @Villfisker Vikings og Kingdom of Heaven. @Cid Lost og Thor Ragnarok. @AliceNextDoor Peaky blinders og Taxi driver. @DundreMilfin Friends og Rain Man. @TheHairyToothfairy The Blacklist og Fast and the Furious Har faktisk ikke sett GOT, føler at jeg er den eneste i hele Norge 😆
Gjest Athena Catalina Skrevet 13. juli 2022 #4051 Skrevet 13. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Har faktisk ikke sett GOT, føler at jeg er den eneste i hele Norge 😆 Skal innrømme at jeg heller ikke har sett GOT 😆
Entern Skrevet 13. juli 2022 #4052 Skrevet 13. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Har faktisk ikke sett GOT, føler at jeg er den eneste i hele Norge 😆 De første sesongene er kjempebra 😀
Entern Skrevet 13. juli 2022 #4053 Skrevet 13. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Skal innrømme at jeg heller ikke har sett GOT 😆 🤯
Gjest Athena Catalina Skrevet 13. juli 2022 #4054 Skrevet 13. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): 🤯 Vet,,,
Gjest lurven Skrevet 13. juli 2022 #4055 Skrevet 13. juli 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Skal innrømme at jeg heller ikke har sett GOT 😆 😲 da er det du jeg og fattern
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. juli 2022 #4056 Skrevet 13. juli 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Har faktisk ikke sett GOT, føler at jeg er den eneste i hele Norge 😆 Ikke jeg heller.
Gjest lurven Skrevet 13. juli 2022 #4057 Skrevet 13. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): 🤯 Har ikke hatt tid til å se den, er så mye å se
Gjest lurven Skrevet 13. juli 2022 #4058 Skrevet 13. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller. 😲
Gjest Cid Skrevet 13. juli 2022 #4059 Skrevet 13. juli 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Har faktisk ikke sett GOT, føler at jeg er den eneste i hele Norge 😆 Athena Catalina skrev (7 minutter siden): Skal innrømme at jeg heller ikke har sett GOT 😆 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller. Ikke jeg heller, nå er vi nok til å danne en klubb
Gjest Cid Skrevet 13. juli 2022 #4060 Skrevet 13. juli 2022 Entern skrev (8 minutter siden): 🤯 Samme reaksjonen som når du sa du ikke hadde sett Bambi 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå