Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #4021 Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Hva er det😀 Noe brukt😳
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #4022 Skrevet 12. juli 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): I morgen kommer jeg til å avsløre favoritt filmene og tv-seriene til noen av brukerne her. 😊 Vi har felles favoritt tv serie 😄 eller så samt du ikke har fått en ny favoritt
Entern Skrevet 12. juli 2022 #4023 Skrevet 12. juli 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): I morgen kommer jeg til å avsløre favoritt filmene og tv-seriene til noen av brukerne her. 😊 Jippi 😀😀😀
Entern Skrevet 12. juli 2022 #4024 Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Øøøy, jeg fikk 88 på iQ testen Ifølge fattern er der faktiske gjennomsnittet 90 ikke 100, så 88 er helt ok 😀
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #4025 Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (59 minutter siden): Nei, bare i klor Det betyr forresten lavabbortjern, og er et ekte tjern, men klor er nok bedre.
Blå knapp Skrevet 12. juli 2022 #4026 Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Og masse 🎅🏼-brun-🧀!! 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. juli 2022 #4027 Skrevet 12. juli 2022 (endret) Cid skrev (6 minutter siden): Vi har felles favoritt tv serie 😄 eller så samt du ikke har fått en ny favoritt Er noen år siden den var favoritten min, men den er fortsatt en av favorittene mine Altså top 10 Endret 12. juli 2022 av Athena Catalina
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #4028 Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ifølge fattern er der faktiske gjennomsnittet 90 ikke 100, så 88 er helt ok 😀 Fri Fryden.. du har fri.. shhhh!!! 1
Entern Skrevet 12. juli 2022 #4029 Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Fri Fryden.. du har fri.. shhhh!!! Jau hysj på deg Fryden, du skal søve no 1
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2022 #4030 Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jau hysj på deg Fryden, du skal søve no Sove nå, jobbe med sånt om 9 timer👍🤓 2
Entern Skrevet 12. juli 2022 #4031 Skrevet 12. juli 2022 Blå knapp skrev (5 minutter siden): Og masse 🎅🏼-brun-🧀!! Jaaaaaaaa👍👍👍👍 1
Gjest Cid Skrevet 12. juli 2022 #4032 Skrevet 12. juli 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Er noen år siden den var favoritten min, men den er fortsatt en av favorittene mine Lillesøstra mi har endelig begynt å se på serien, misunner henne det å se på uten å vite hva som skjer. Husker hvor spennende det var på den tiden når vi ikke hadde noe annet valg enn å vente 1 uke per episode og innimellom så kom folk med spekulasjoner, det var tider 😄 synd serien tapte seg sånn mot slutten
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. juli 2022 #4033 Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Lillesøstra mi har endelig begynt å se på serien, misunner henne det å se på uten å vite hva som skjer. Husker hvor spennende det var på den tiden når vi ikke hadde noe annet valg enn å vente 1 uke per episode og innimellom så kom folk med spekulasjoner, det var tider 😄 synd serien tapte seg sånn mot slutten Ja, og forstod ikke slutten, men så kjøpte jeg serien på DVD og så den igjen og da forstod jeg litt mer. Syns det var en teit slutt,
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #4034 Skrevet 12. juli 2022 DundreMilfin skrev (48 minutter siden): Er veldig fornøyd med kveldsmaten! 🤩 Det er fetisjkveld på Club KG. @Athena Catalina er inspirert av Eyes Wide Shut og kjører den skumle musikken på full guffe mens det samles folk til skumle ritualer @Entern føler seg sykt tent og lurer på om det finnes noen som likner mest mulig på Nigella Lawson - som muligens kan smekke ham litt og tvinge han til å smake seg gjennom alle Tines ulike brunoster gjennom tidene som er dandert utover i skiver Nigellas nakne kropp @Cid drømmer om å spanke litt på Lurven - dersom han kan kle seg ut som Rødhette @Kvakkekyllingen har en hemmelig fetisj for Bergen og det våte været, så hun roper ut: «er det noen med lodder i støvler her?» @lurven har funnet ut at han kan alt for lite om klitoris, og bestemmer seg derfor for å lete gjennom hele lokalet. Tilslutt gir han opp, og kler seg ut som en @Frøkenfryden har et eget pinupshow. Hun ligger i et gigantisk stettglass fylt med vaniljekvarg iført lange hvite silkehansker og matchende silkeundertøy i pinupstil @Blå knapp utforsker sin hang til dendrofili i botanisk hage. Hun blir litt forelsket faktisk i en granbar. Hadde faktisk ikke hørt om det før det ble nevnt her, fremdeles usikker på hva det egentlig er
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #4035 Skrevet 12. juli 2022 Athena Catalina skrev (1 time siden): Nå var det tid for kveldsmat. @Entern spiste ostesmørbrød. @Kvakkekyllingen spiste knekkebrød med skinke og ost. @Frøkenfryden spiste omelett. @Blå knapp spiste havregrøt med sukker, kanel og smørøyet. @lurven spiste brødskive med jordbærsyltetøy. @AliceNextDoor spiste pølse i brød. @Cid spiste taco. @TheHairyToothfairy spiste pannekaker med bacon @DundreMilfin spiste youghurt med granola. @Villfisker spiste brødskive med makrell i tomat. Namnam
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #4036 Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Noe brukt😳 🙈
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #4037 Skrevet 12. juli 2022 Entern skrev (24 minutter siden): Ifølge fattern er der faktiske gjennomsnittet 90 ikke 100, så 88 er helt ok 😀 Gjennomsnittet må vel være 100 vel?
TheHairyToothfairy Skrevet 12. juli 2022 #4038 Skrevet 12. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Du ass! Jeg hadde cd’en til eyes wide shut. Bra!! Den filmen er utrolig bra
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. juli 2022 #4039 Skrevet 12. juli 2022 Athena Catalina skrev (1 time siden): Nå var det tid for kveldsmat. @Entern spiste ostesmørbrød. @Kvakkekyllingen spiste knekkebrød med skinke og ost. @Frøkenfryden spiste omelett. @Blå knapp spiste havregrøt med sukker, kanel og smørøyet. @lurven spiste brødskive med jordbærsyltetøy. @AliceNextDoor spiste pølse i brød. @Cid spiste taco. @TheHairyToothfairy spiste pannekaker med bacon @DundreMilfin spiste youghurt med granola. @Villfisker spiste brødskive med makrell i tomat. 😀👍 Ble faktisk skive med ost til nattmat 🤣
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. juli 2022 #4040 Skrevet 12. juli 2022 DundreMilfin skrev (1 time siden): Er veldig fornøyd med kveldsmaten! 🤩 Det er fetisjkveld på Club KG. @Athena Catalina er inspirert av Eyes Wide Shut og kjører den skumle musikken på full guffe mens det samles folk til skumle ritualer @Entern føler seg sykt tent og lurer på om det finnes noen som likner mest mulig på Nigella Lawson - som muligens kan smekke ham litt og tvinge han til å smake seg gjennom alle Tines ulike brunoster gjennom tidene som er dandert utover i skiver Nigellas nakne kropp @Cid drømmer om å spanke litt på Lurven - dersom han kan kle seg ut som Rødhette @Kvakkekyllingen har en hemmelig fetisj for Bergen og det våte været, så hun roper ut: «er det noen med lodder i støvler her?» @lurven har funnet ut at han kan alt for lite om klitoris, og bestemmer seg derfor for å lete gjennom hele lokalet. Tilslutt gir han opp, og kler seg ut som en @Frøkenfryden har et eget pinupshow. Hun ligger i et gigantisk stettglass fylt med vaniljekvarg iført lange hvite silkehansker og matchende silkeundertøy i pinupstil @Blå knapp utforsker sin hang til dendrofili i botanisk hage. Hun blir litt forelsket faktisk i en granbar. Ååå. Jeg har ikke vært i Bergen 😢 Men kanskje jeg har en fetisj likevel 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå