Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #21 Del Skrevet 29. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): CID 😳 Snu deg vekk fra min nakne kropp 😆🤣 Ok (har øyner i nakken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fr. Akk Skrevet 29. april 2022 #22 Del Skrevet 29. april 2022 Dette var sært, her velger jeg å være statist eller pub-likum 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. april 2022 #23 Del Skrevet 29. april 2022 Cid skrev (36 minutter siden): Ok (har øyner i nakken) 😳🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. april 2022 #24 Del Skrevet 29. april 2022 Jeg har gått under jorda, ingen finner meg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #25 Del Skrevet 29. april 2022 Athena79 skrev (1 minutt siden): Jeg har gått under jorda, ingen finner meg 😁 Jeg har kjøpt spader til alle sammen, til og med James Spader så vi sees snart 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. april 2022 #26 Del Skrevet 29. april 2022 Cid skrev (18 minutter siden): Jeg har kjøpt spader til alle sammen, til og med James Spader så vi sees snart 😁 James er min trofaste partner in crime, så han bare villeder deg og de andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #27 Del Skrevet 29. april 2022 Athena79 skrev (6 minutter siden): James er min trofaste partner in crime, så han bare villeder deg og de andre Sett han i Boston Legal? Var der jeg så han første gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. april 2022 #28 Del Skrevet 29. april 2022 Cid skrev (1 time siden): Sett han i Boston Legal? Var der jeg så han første gangen Jepp, så han første gang i Pretty in Pink, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #29 Del Skrevet 29. april 2022 Athena79 skrev (7 minutter siden): Jepp, så han første gang i Pretty in Pink, jeg. Favoritt skuespilleren din? (Hemmelig crush med? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. april 2022 #30 Del Skrevet 29. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Favoritt skuespilleren din? (Hemmelig crush med? ) Han er en av mine favoritter, ja. ()(egentlig mer da han var ung) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #31 Del Skrevet 29. april 2022 (endret) Athena79 skrev (På 29.4.2022 den 19.07): Han er en av mine favoritter, ja. ()(egentlig mer da han var ung) Når han fortsatt hadde hår så trodde jeg at han bare var i 30 årene, husker hvor overrasket jeg ble når jeg leste at han var nesten snart 50. Men han mistet håret sitt ganske så fort 🧐 Endret 4. desember 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #32 Del Skrevet 29. april 2022 Athena79 skrev (4 timer siden): Han er en av mine favoritter, ja. ()(egentlig mer da han var ung) Er det han som spilte i wolf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. april 2022 #33 Del Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Er det han som spilte i wolf? Stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #34 Del Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Er det han som spilte i wolf? 80 talls film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #35 Del Skrevet 29. april 2022 Cid skrev (1 minutt siden): 80 talls film? Nei. Er fra 94-95. Jack nicholson er varulv og spader er litt varulv på slutten av filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. april 2022 #36 Del Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Nei. Er fra 94-95. Jack nicholson er varulv og spader er litt varulv på slutten av filmen Høres bedre ut enn twilight 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #37 Del Skrevet 29. april 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Høres bedre ut enn twilight 😄 Ja er bedre synes jeg, selv uten vampyrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. april 2022 #38 Del Skrevet 30. april 2022 Episode 3. @Raven.Writingdesk som egentlig var en black widow fikk i oppdrag og snikmyrde @Athena79 . Men det hun ikke visste var at Athena hadde @TheHairyToothfairy som livvakt, han var den siste gjenlevende av 47 Ronin. I mellomtiden gikk @Cid i terapi hos @Frøkenfryden. Der snakket han ut om tvangsforingen han hadde blitt utsatt for. Og fryden prøvde ut en ny terapi som i hovedsak gikk ut på Rorsach serviettbretting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. april 2022 #39 Del Skrevet 30. april 2022 lurven skrev (35 minutter siden): Episode 3. @Raven.Writingdesk som egentlig var en black widow fikk i oppdrag og snikmyrde @Athena79 . Men det hun ikke visste var at Athena hadde @TheHairyToothfairy som livvakt, han var den siste gjenlevende av 47 Ronin. I mellomtiden gikk @Cid i terapi hos @Frøkenfryden. Der snakket han ut om tvangsforingen han hadde blitt utsatt for. Og fryden prøvde ut en ny terapi som i hovedsak gikk ut på Rorsach serviettbretting John Wick er på banen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 30. april 2022 #40 Del Skrevet 30. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): John Wick er på banen nå @Entern er john wick, men det skulle egentlig ikke avsløres før i episode 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå