Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. juli 2022 #3861 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (18 minutter siden): Ok dag men har fortsatt litt lite energi og blir fort sliten 😢 men er jo ikke syk da ☺️ God bedring Kvakke Det hadde jeg også en ukes tid etter Covid 😕 Kom seg plutselig 😁 Takk for det
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3862 Skrevet 11. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Viruset 😂 Tror ikke de skjønner at du er sinte på de😄
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. juli 2022 #3863 Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Tror ikke de skjønner at du er sinte på de😄 Antakelig ikke 😠 Får heller være blid 🤣
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3864 Skrevet 11. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Antakelig ikke 😠 Får heller være blid 🤣 Ja bedre det, og la immunkrigerne dine banke opp virusene
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. juli 2022 #3865 Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja bedre det, og la immunkrigerne dine banke opp virusene Jepp! Bank bank bank 😁
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3866 Skrevet 11. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jepp! Bank bank bank 😁 🥳
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3867 Skrevet 11. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (18 minutter siden): Det hadde jeg også en ukes tid etter Covid 😕 Kom seg plutselig 😁 Takk for det Værsågo’😊😊😊
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3868 Skrevet 11. juli 2022 Episode 105. @TheHairyToothfairy aka dj scatman tok på seg oppgaven å skrive en poplåt om brukerne @Entern uptown fuck Handler om en mann som har seg et sted litt ovenfor sentrum av hovedstaden @Frøkenfryden frøkenfryd ligger og sover Handler om en dame som legger seg tidlig hver kveld @Titania electric revenue Om en dame som tjener penger på å videreselge el sykler @AliceNextDoor living next Door to malice En sang om å ha en ondskapsfull nabo @Blå knapp blue buttons Handler om en pusekatt og en dokke som leker med en spiller fra nabolaget. @Sola de let the sun go down on me Sensurert, da vi har unge lesere under 40 år @Cid billige jeans Handler om en gutt som får kjøper billige bukser til en gutt som ikke er hans sønn. @Athena Catalina enjoy the violence Om en dame som var glad i vold, men bare på film @Hoppetaujenta the snow must go on Om en dame som var glad i å ha det kaldt året rundt @lurven Lame Tittellåten fra den litt mindre kjente musikalen @DundreMilfin u can touch this Om en dame som likte å bli tatt på @Kvakkekyllingen her blir det underliv Trønderpop på sitt deiligste @Villfisker fish you were here Sangen om mannen som savner en fisk
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3869 Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Episode 105. @TheHairyToothfairy aka dj scatman tok på seg oppgaven å skrive en poplåt om brukerne @Entern uptown fuck Handler om en mann som har seg et sted litt ovenfor sentrum av hovedstaden @Frøkenfryden frøkenfryd ligger og sover Handler om en dame som legger seg tidlig hver kveld @Titania electric revenue Om en dame som tjener penger på å videreselge el sykler @AliceNextDoor living next Door to malice En sang om å ha en ondskapsfull nabo @Blå knapp blue buttons Handler om en pusekatt og en dokke som leker med en spiller fra nabolaget. @Sola de let the sun go down on me Sensurert, da vi har unge lesere under 40 år @Cid billige jeans Handler om en gutt som får kjøper billige bukser til en gutt som ikke er hans sønn. @Athena Catalina enjoy the violence Om en dame som var glad i vold, men bare på film @Hoppetaujenta the snow must go on Om en dame som var glad i å ha det kaldt året rundt @lurven Lame Tittellåten fra den litt mindre kjente musikalen @DundreMilfin u can touch this Om en dame som likte å bli tatt på @Kvakkekyllingen her blir det underliv Trønderpop på sitt deiligste @Villfisker fish you were here Sangen om mannen som savner en fisk Veldig bra🤣🤣🤣
AliceNextDoor Skrevet 11. juli 2022 #3871 Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Episode 105. @TheHairyToothfairy aka dj scatman tok på seg oppgaven å skrive en poplåt om brukerne @AliceNextDoor living next Door to malice En sang om å ha en ondskapsfull nabo Malice?! I alle dager, jeg som bare er snill og grei? Morsom historie! 2
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #3872 Skrevet 11. juli 2022 Titania skrev (12 minutter siden): Dere er så flinke å lage episoder! 😄 Mer spennende enn Hotel Cæsar?
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #3873 Skrevet 11. juli 2022 AliceNextDoor skrev (9 minutter siden): Malice?! I alle dager, jeg som bare er snill og grei? Morsom historie! Jeg synes du er en herlig bruker 😄
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3874 Skrevet 11. juli 2022 AliceNextDoor skrev (13 minutter siden): Malice?! I alle dager, jeg som bare er snill og grei? Morsom historie! Jeg er fortsatt bitter for at du dro den gangen
AliceNextDoor Skrevet 12. juli 2022 #3875 Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg synes du er en herlig bruker 😄 Ikke så herlig som deg, min gode nattkråke. 1
AliceNextDoor Skrevet 12. juli 2022 #3876 Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Jeg er fortsatt bitter for at du dro den gangen Er det mulig at du kan se det handler litt om deg når også Sally dro? Når du bruker over 20 år på å si noe, mener jeg? Du burde hørt på "Babe it's up to you" også! 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. juli 2022 #3877 Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (7 timer siden): Episode 105. @TheHairyToothfairy aka dj scatman tok på seg oppgaven å skrive en poplåt om brukerne @Entern uptown fuck Handler om en mann som har seg et sted litt ovenfor sentrum av hovedstaden @Frøkenfryden frøkenfryd ligger og sover Handler om en dame som legger seg tidlig hver kveld @Titania electric revenue Om en dame som tjener penger på å videreselge el sykler @AliceNextDoor living next Door to malice En sang om å ha en ondskapsfull nabo @Blå knapp blue buttons Handler om en pusekatt og en dokke som leker med en spiller fra nabolaget. @Sola de let the sun go down on me Sensurert, da vi har unge lesere under 40 år @Cid billige jeans Handler om en gutt som får kjøper billige bukser til en gutt som ikke er hans sønn. @Athena Catalina enjoy the violence Om en dame som var glad i vold, men bare på film @Hoppetaujenta the snow must go on Om en dame som var glad i å ha det kaldt året rundt @lurven Lame Tittellåten fra den litt mindre kjente musikalen @DundreMilfin u can touch this Om en dame som likte å bli tatt på @Kvakkekyllingen her blir det underliv Trønderpop på sitt deiligste @Villfisker fish you were here Sangen om mannen som savner en fisk 😂 Herlig. Her bli det underliv e faktisk den beste låta ever 😄
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #3878 Skrevet 12. juli 2022 AliceNextDoor skrev (4 timer siden): Er det mulig at du kan se det handler litt om deg når også Sally dro? Når du bruker over 20 år på å si noe, mener jeg? Du burde hørt på "Babe it's up to you" også! Mjoo, men både du og sally vet at at jeg er sjenert og har vanskelig for å dette ord på følelsene mine, fikk jo til og med FR david til å skrive en sang om deg.
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #3879 Skrevet 12. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): 😂 Herlig. Her bli det underliv e faktisk den beste låta ever 😄 Ja. Et lite utdrag fra teksten: Her blir det underliv rai rai Nå æ kjæm inn i varmen Rai rai For et underliv rai rai Te langt utpå natta
Titania Skrevet 12. juli 2022 #3880 Skrevet 12. juli 2022 Cid skrev (6 timer siden): Mer spennende enn Hotel Cæsar? Cæsar har aldri vært spennende 🙈😅 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå