Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3781 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (36 minutter siden): @lurven såklart Viktig bok, forplantningsevnen er faktisk på vei ned pga miljøgifter og sånn. Håper det ikke blir som i filmen children of men
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3782 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (29 minutter siden): Lurven som har gitt terningskast og bokanmeldelsen, i toppen der, i hvert fall!😂 😲
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3783 Skrevet 11. juli 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (18 minutter siden): Inneholder den noen biljakter? Om ikke, hvorfor gjør den ikke det? Jakten på koenigsegget Endret 11. juli 2022 av lurven
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3784 Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Jakten på koenigsegget okai, du har meg der. jeg er all in
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3785 Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Inneholder eggjakt Biljakt og elgjakt? Ikke noe man forventer når man ser bokomslaget, kanskje. Men gøy med sånne overraskelser!🏎🐰
Titania Skrevet 11. juli 2022 #3786 Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nå er jeg på bokhandel.. hvem i gjengen her står bak denne?!! Jeg fant noe lignende på outland for en tid tilbake 🙈
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3787 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Biljakt og elgjakt? Ikke noe man forventer når man ser bokomslaget, kanskje. Men gøy med sånne overraskelser!🏎🐰 Elgjakt😆😁
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #3788 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Biljakt og elgjakt? Ikke noe man forventer når man ser bokomslaget, kanskje. Men gøy med sånne overraskelser!🏎🐰 Børning Bambi
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3789 Skrevet 11. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Jeg fant noe lignende på outland for en tid tilbake 🙈 Den har jeg skrevet, er min selvhjelpsbok, men turte ikke ta den med i såpeopera episoden
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3790 Skrevet 11. juli 2022 Titania skrev (4 minutter siden): Jeg fant noe lignende på outland for en tid tilbake 🙈 Og «Little penis» vedsiden av da🙈 Den «Girls Guide to the Universe» på hylla over der, er jo inspirert av kvinneguiden!😄
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3791 Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Elgjakt😆😁 Eggjakt*😂 Elgjakt høres ut som en sånn bygde-greie, det også 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. juli 2022 #3792 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (4 timer siden): Episode 104 MATSPESIAL Hva spiser heltene i dag (og ellers) mon tro? @TheHairyToothfairyspiser English Breakfast, han kaller det ikke det da, han kaller det bare "mat" siden han spiser det hele dagen, hele uka @Cidliker å late som han spiser mest kylling og pasta, men kofferten hans er full av lammelår med fløtesaus, det er faktisk livretten hans @Athena Catalinaforetrekker en enkel gresk salat, det gjør @Titania også men i titanisk store porsjoner hun deler med alle oss andre @Entern spiser øllebrød med pultost og blåmuggost men stort sett bare drekker han, "beer is food" sa inspektør Morse en gang og det tror han på @Kvakkekyllingenspiser sunne frittgående kyllinger, når hun har fint besøk og fint vær lager hun barbeque med Southern Fried Chicken på menyen, da blir alltid @Adobyen glad selv om han egentlig foretrekker si barbeque Texas style @SVKspiser hva som helst så lenge det kommer i store kvanta, ditto @CAPS LOCK @Villfisker spiser bare fisk, helst sashimi @Hoppetaujentalever godt på iskrem! @lurven elsker pultost, særlig hjemmelagd pult ost eller kukost som det også kalles @Frøkenfryden sine matvaner er jo sitt eget kapittel. Derfor eget avsnitt. Dagens middag: 1. Due- og spurvesuppe med estragon og hvitløk 2. Innbakt ansjos med østerssaus og pepperrotkrem 3. Hel fritert kongekrabbe og til slutt, kveldens høydepunkt: 4. Pultostiskrem og sylteagurksorbèt Det stemmer på en prikk! Kykling til folket 🤑
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. juli 2022 #3793 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (2 timer siden): hey hey hey Hun er mer sånn jeg ser for meg @Kvakkekyllingen, blanding av Bøksle og kanskje Marit Bjørgen Haha 🤣🤣
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #3794 Skrevet 11. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det stemmer på en prikk! Kykling til folket 🤑 Utenom deg?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. juli 2022 #3795 Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Utenom deg? Jeg er for god til å spises 😁 Ingen tukler med kvakkekyllingen 😠
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #3796 Skrevet 11. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg er for god til å spises 😁 Ingen tukler med kvakkekyllingen 😠 En førsteklasses kylling reservert for mann?
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3797 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (7 minutter siden): Eggjakt*😂 Elgjakt høres ut som en sånn bygde-greie, det også Jeg har aldri jaktet elg, bare egg
Titania Skrevet 11. juli 2022 #3798 Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (27 minutter siden): Den har jeg skrevet, er min selvhjelpsbok, men turte ikke ta den med i såpeopera episoden Ahaaa 😅 Jammen da fikk du litt kred allikevel da 😁 Blå knapp skrev (21 minutter siden): Og «Little penis» vedsiden av da🙈 Den «Girls Guide to the Universe» på hylla over der, er jo inspirert av kvinneguiden!😄 Det må den jo være 😁
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3799 Skrevet 11. juli 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Ahaaa 😅 Jammen da fikk du litt kred allikevel da 😁 Det må den jo være 😁 🥳🥳
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3800 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (44 minutter siden): Hvis Lurven har skrevet den så gjør den sikkert det Tror du ikke? Gjetter også på en obskøn sånn aktivitetsside der man skal tegne opp motivet ved å følge sånn prikker med nummer fra strek til strek og se hvilken figur det blir..🤪 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå