TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3741 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Je trur nok det je, atte på bussen telbakatt te leiren etter detta gallaballet så var det'n hairytoothfairy som slafsa høyest der'n satt bakerst i bussen og åt kebab så sausen rant nerover unniformen hass å sidemæinn sin å! 😝 "buss"? DERE BRUKER SÅ MYE RARE ORD!
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3742 Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): finner alltid frem! Jeg har en vakthund på 4 kg, så bare pass deg!! 1
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3743 Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): "buss"? DERE BRUKER SÅ MYE RARE ORD! Prøvde å se for meg deg med kebab i bil, men det var å gå for langt 😆
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3744 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Jeg har en vakthund på 4 kg, så bare pass deg!! jeg vil også ha hund savner sikle-ekspressen min 1
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3745 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Prøvde å se for meg deg med kebab i bil, men det var å gå for langt 😆 spesielt siden jeg ikke spiser kebab heller ja, jeg vet, jeg er vanskelig!
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3746 Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): jeg vil også ha hund savner sikle-ekspressen min Tnåå, hvilken rase var sikle-ekspressen?🙈💛
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3747 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Tnåå, hvilken rase var sikle-ekspressen?🙈💛 gordon setter. stort sett bare hatt det. men mistet ham i fjor, dessverre kommer ny igjen neste år elns, må bare komme ut av den jobbrytmen jeg og fruen er i nå
Titania Skrevet 11. juli 2022 #3748 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (9 minutter siden): Ja, synes vi trenger det også!🚲🛴 Sant, @Titania? 😄 Jeg måtte bare lese meg opp 20 sider før jeg i det hele tatt hadde sjans til å forstå hva det ble pratet om Jo, det trenger vi 😄 Den nye sykkelen min, som jeg kunne ha hentet idag men ikke får gjort, har ikke støtte 😱 2
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3749 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (12 minutter siden): *skrur av meldinger, for sikkerhets skyld* Næææi, jeg var akkurat for seint ute
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3750 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (9 minutter siden): 😳😳 Jeg forventa IKKE at den sexdukka, skulle se sånn ut!! (ja, ble nysgjerrig og måtte se🙈)😨 Wuæh, bare skikkelig creepy jo Orka ikke se sjøl, selv jeg har grenser
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3751 Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): gordon setter. stort sett bare hatt det. men mistet ham i fjor, dessverre kommer ny igjen neste år elns, må bare komme ut av den jobbrytmen jeg og fruen er i nå Leit å høre💛💛 Åh, de er utrolig fine hunder!😍 Helt greit med sikling, når de er så søte🙈
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3752 Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): spesielt siden jeg ikke spiser kebab heller ja, jeg vet, jeg er vanskelig! Det er greit Feilen er min Jeg glemte at folk fra Flesland ikke spiser kebab
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3753 Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Orka ikke se sjøl, selv jeg har grenser Nå følte jeg meg faktisk ekkel her!😂 Var det faktisk ingen andre som så på den, her?🙈 Blir så nysgjerrig jeg. Når de sa at den var realistisk, og sånn For jeg så for meg ei sånn oppblåsbar, liksom!😅😂😂 Hadde ikke klikket, hvis det hadde vært bilde av den han hadde brukt selv da🤢🤢 1
Titania Skrevet 11. juli 2022 #3754 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (4 minutter siden): Nå følte jeg meg faktisk ekkel her!😂 Var det faktisk ingen andre som så på den, her?🙈 Blir så nysgjerrig jeg. Når de sa at den var realistisk, og sånn For jeg så for meg ei sånn oppblåsbar, liksom!😅😂😂 Hadde ikke klikket, hvis det hadde vært bilde av den han hadde brukt selv da🤢🤢 Jeg så den også 🙈
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3755 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (4 minutter siden): Nå følte jeg meg faktisk ekkel her!😂 Var det faktisk ingen andre som så på den, her?🙈 Blir så nysgjerrig jeg. Når de sa at den var realistisk, og sånn For jeg så for meg ei sånn oppblåsbar, liksom!😅😂😂 Hadde ikke klikket, hvis det hadde vært bilde av den han hadde brukt selv da🤢🤢 Jeg SÅ!! 😂😂😂 like sjokka som du!
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #3756 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (5 minutter siden): Nå følte jeg meg faktisk ekkel her!😂 Var det faktisk ingen andre som så på den, her?🙈 Blir så nysgjerrig jeg. Når de sa at den var realistisk, og sånn For jeg så for meg ei sånn oppblåsbar, liksom!😅😂😂 Hadde ikke klikket, hvis det hadde vært bilde av den han hadde brukt selv da🤢🤢 Jeg vil ikke se den etter beskrivelsen deres
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3757 Skrevet 11. juli 2022 Nå er jeg på bokhandel.. hvem i gjengen her står bak denne?!!
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3758 Skrevet 11. juli 2022 Titania skrev (10 minutter siden): Jeg måtte bare lese meg opp 20 sider før jeg i det hele tatt hadde sjans til å forstå hva det ble pratet om Jo, det trenger vi 😄 Den nye sykkelen min, som jeg kunne ha hentet idag men ikke får gjort, har ikke støtte 😱 Ops! Skjønner veldig godt at du ble forvirra, uten konteksten 😱 Den må jo ha støtte!😧 Dette er et godt eksempel, på hvorfor vi trenger en sykkel-støttegruppe
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3759 Skrevet 11. juli 2022 Titania skrev (17 minutter siden): Jeg så den også 🙈 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Jeg SÅ!! 😂😂😂 like sjokka som du! Phew!😅🙈 Vi gjorde, men ikke @lurven 😳
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3760 Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Nå er jeg på bokhandel.. hvem i gjengen her står bak denne?!! @lurven såklart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå