Entern Skrevet 11. juli 2022 #3621 Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ny for meg🙈 Serr du er lite veldig schåååå uschkyldig ass 😜
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3622 Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Er vi utkantfolka mer snuskete!? Alle her inne bare 😳😳😳 hakke hørt om JA det er vi bare se på @lurven 1
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3623 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Serr du er lite veldig schåååå uschkyldig ass 😜 1
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3624 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): JA det er vi bare se på @lurven 😂 1
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3625 Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Og så ble dere gift Ja, det er sånn som kan skje på bygda🤷♀️ 1
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3626 Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Lite veldig sånn sosialforumets Sissel Kyrkjebø du da lissom 😜
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3627 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Lite veldig sånn sosialforumets Sissel Kyrkjebø du da lissom 😜 Tenkte selv Helene Bøksle😂
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3628 Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): Jeg ser at måten ehm … melkene kommer ut på kan ligne.. likevel skeptisk Mjaaa men de bruker vel maskin på kuer, den andre må fortsatt håndmelkes
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3629 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): Episode 104 MATSPESIAL Hva spiser heltene i dag (og ellers) mon tro? @TheHairyToothfairyspiser English Breakfast, han kaller det ikke det da, han kaller det bare "mat" siden han spiser det hele dagen, hele uka @Cidliker å late som han spiser mest kylling og pasta, men kofferten hans er full av lammelår med fløtesaus, det er faktisk livretten hans @Athena Catalinaforetrekker en enkel gresk salat, det gjør @Titania også men i titanisk store porsjoner hun deler med alle oss andre @Entern spiser øllebrød med pultost og blåmuggost men stort sett bare drekker han, "beer is food" sa inspektør Morse en gang og det tror han på @Kvakkekyllingenspiser sunne frittgående kyllinger, når hun har fint besøk og fint vær lager hun barbeque med Southern Fried Chicken på menyen, da blir alltid @Adobyen glad selv om han egentlig foretrekker si barbeque Texas style @SVKspiser hva som helst så lenge det kommer i store kvanta, ditto @CAPS LOCK @Villfisker spiser bare fisk, helst sashimi @Hoppetaujentalever godt på iskrem! @lurven elsker pultost, særlig hjemmelagd pult ost eller kukost som det også kalles @Frøkenfryden sine matvaner er jo sitt eget kapittel. Derfor eget avsnitt. Dagens middag: 1. Due- og spurvesuppe med estragon og hvitløk 2. Innbakt ansjos med østerssaus og pepperrotkrem 3. Hel fritert kongekrabbe og til slutt, kveldens høydepunkt: 4. Pultostiskrem og sylteagurksorbèt herlig! får vel skjerpe meg og begynne spise, er jo nemlig ikke særlig god på det 1
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3630 Skrevet 11. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Mjaaa men de bruker vel maskin på kuer, den andre må fortsatt håndmelkes Ev egnede brukte dukker?
Gjest Cid Skrevet 11. juli 2022 #3631 Skrevet 11. juli 2022 Blå knapp skrev (3 minutter siden): Ja, det er sånn som kan skje på bygda🤷♀️ Mens de koste deg med litt vestlandslefse
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3632 Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tenkte selv Helene Bøksle😂 min yngste datter er helknekt på sangene til bøksle, det er det som er nattamusikken hennes 1
Entern Skrevet 11. juli 2022 #3633 Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): herlig! får vel skjerpe meg og begynne spise, er jo nemlig ikke særlig god på det Det må du! Uten mat og drikke, osv. ☺️
Frøkenfryden Skrevet 11. juli 2022 #3634 Skrevet 11. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): min yngste datter er helknekt på sangene til bøksle, det er det som er nattamusikken hennes Bedre enn at jeg synger candy shop for henne. 2
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3635 Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ev egnede brukte dukker?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3636 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det må du! Uten mat og drikke, osv. ☺️ har jo aldri tiiiid
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juli 2022 #3637 Skrevet 11. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Bedre enn at jeg synger candy shop for henne. den kan du synge til meg og lørven
Gjest lurven Skrevet 11. juli 2022 #3638 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (7 minutter siden): JA det er vi bare se på @lurven Jeg er fra utkanten av utkanten, ikke rart jeg går over kanten i blant
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. juli 2022 #3639 Skrevet 11. juli 2022 Entern skrev (2 timer siden): Episode 104 MATSPESIAL Hva spiser heltene i dag (og ellers) mon tro? @TheHairyToothfairyspiser English Breakfast, han kaller det ikke det da, han kaller det bare "mat" siden han spiser det hele dagen, hele uka @Cidliker å late som han spiser mest kylling og pasta, men kofferten hans er full av lammelår med fløtesaus, det er faktisk livretten hans @Athena Catalinaforetrekker en enkel gresk salat, det gjør @Titania også men i titanisk store porsjoner hun deler med alle oss andre @Entern spiser øllebrød med pultost og blåmuggost men stort sett bare drekker han, "beer is food" sa inspektør Morse en gang og det tror han på @Kvakkekyllingenspiser sunne frittgående kyllinger, når hun har fint besøk og fint vær lager hun barbeque med Southern Fried Chicken på menyen, da blir alltid @Adobyen glad selv om han egentlig foretrekker si barbeque Texas style @SVKspiser hva som helst så lenge det kommer i store kvanta, ditto @CAPS LOCK @Villfisker spiser bare fisk, helst sashimi @Hoppetaujentalever godt på iskrem! @lurven elsker pultost, særlig hjemmelagd pult ost eller kukost som det også kalles @Frøkenfryden sine matvaner er jo sitt eget kapittel. Derfor eget avsnitt. Dagens middag: 1. Due- og spurvesuppe med estragon og hvitløk 2. Innbakt ansjos med østerssaus og pepperrotkrem 3. Hel fritert kongekrabbe og til slutt, kveldens høydepunkt: 4. Pultostiskrem og sylteagurksorbèt
Blå knapp Skrevet 11. juli 2022 #3640 Skrevet 11. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Mens de koste deg med litt vestlandslefse Hjem og spise vestlandslefse, etter bryllupet🥳 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå