TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3461 Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Sash😍 Må ha Sash! for at kvelden skal være fullendt 1
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3462 Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Næmmen syns du detta vart så koselig du a? Da sit vi her littegræinn åsså syng'n Æinntern litt for dej hæinn a ma Lurer på om alle med den dialekta lett får med seg noen hjem fordi alt høres uskyldig og koselig ut😂😂😂
Blå knapp Skrevet 8. juli 2022 #3463 Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (3 timer siden): Episode 100 Gjengen var nå helt i 100 og denne gangen skulle det skrives erotisk novelle @Frøkenfryden biff i lefsa Handler om en dame som får biff i lefsa i overført betydning @Entern kvællen je entra ei dame Handler om Lars fra Lillehammer som hadde sitt første erotiske eventyr en sommerdag i Oslo i 1996 @Anonymburker anonym blotter Om mannen som blottet seg anonymt for å ikke støte noen @Cid en koffert full av begjær Handler om en gutt som inviterer jenter med seg hjem for å vise dem hva han har i kofferten @TheHairyToothfairy dyret i senga Handler om en mann som er et dyr i senga, han tilpasser seg situasjonen, noen ganger er han en tiger, men kan også være både vaskebjørn og spissmus @Kvakkekyllingen kyllingen og hanefar Handler om den gangen kyllingen var med hanefar i fjøset @Blå knapp trykk på knappen min Handler om dama som bare trenger et lite trykk for å bli skrudd på @jukkapalme kokosnüsse får seg palme Handler om den gangen nüsse jukka på en palme, i overført betydning @AliceNextDoor Nabojenta Handler om jenta som forfører nabogutten til tonene av smokie @Athena Catalina elskov i månelys Handler om den gangen hun og kjæresten "ulte" mot månen @DundreMilfin opplæring Handler om en voksen dame som lærer opp unge gutter i kjønnslivets gleder @Villfisker fast i fisken Handler om en man som fisker etter damer, men kaster mange uten igjen før han endelig finner en som er fast nok i fisken til at kan ta den med hjem @Sola de varm og god Handler varme gode solveigs erotiske eventyr @CAPS LOCK store bokstaver, stort utstyr Handler om mannen med store verktøy i serken. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2022 #3464 Skrevet 8. juli 2022 Jeg likte det med meg og laseren. Prinsesse Hoppeleia: "Help mi Obi Wan Kenobi!" Entern skrev (4 minutter siden): Næmmen syns du detta vart så koselig du a? Da sit vi her littegræinn åsså syng'n Æinntern litt for dej hæinn a ma 👧 Kan spille gitar å du vel? 1
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3465 Skrevet 8. juli 2022 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg likte det med meg og laseren. Prinsesse Hoppeleia: "Help mi Obi Wan Kenobi!" 👧 Kan spille gitar å du vel? Hehe, jamfør min kommentar over sier jeg bare😂😂😂 1
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3466 Skrevet 8. juli 2022 Nå må jeg og ananasbadedrakta svømme mellom fjellene. Sees. Te dere tålig pent da🙃 1
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3467 Skrevet 8. juli 2022 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg likte det med meg og laseren. Prinsesse Hoppeleia: "Help mi Obi Wan Kenobi!" 👧 Kan spille gitar å du vel? Kæinn je det a? Je får fell ta et par slike derre strofer på denna gittar'n da ma, åsså ser vi åssen det går... 1
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3468 Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Lurer på om alle med den dialekta lett får med seg noen hjem fordi alt høres uskyldig og koselig ut😂😂😂 Æillt jeg sier er da bære uskuld å kos å fammiljevennli' da ma 1
Sola de Skrevet 8. juli 2022 #3469 Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (4 timer siden): Episode 100 Gjengen var nå helt i 100 og denne gangen skulle det skrives erotisk novelle @Frøkenfryden biff i lefsa Handler om en dame som får biff i lefsa i overført betydning @Entern kvællen je entra ei dame Handler om Lars fra Lillehammer som hadde sitt første erotiske eventyr en sommerdag i Oslo i 1996 @Anonymburker anonym blotter Om mannen som blottet seg anonymt for å ikke støte noen @Cid en koffert full av begjær Handler om en gutt som inviterer jenter med seg hjem for å vise dem hva han har i kofferten @TheHairyToothfairy dyret i senga Handler om en mann som er et dyr i senga, han tilpasser seg situasjonen, noen ganger er han en tiger, men kan også være både vaskebjørn og spissmus @Kvakkekyllingen kyllingen og hanefar Handler om den gangen kyllingen var med hanefar i fjøset @Blå knapp trykk på knappen min Handler om dama som bare trenger et lite trykk for å bli skrudd på @jukkapalme kokosnüsse får seg palme Handler om den gangen nüsse jukka på en palme, i overført betydning @AliceNextDoor Nabojenta Handler om jenta som forfører nabogutten til tonene av smokie @Athena Catalina elskov i månelys Handler om den gangen hun og kjæresten "ulte" mot månen @DundreMilfin opplæring Handler om en voksen dame som lærer opp unge gutter i kjønnslivets gleder @Villfisker fast i fisken Handler om en man som fisker etter damer, men kaster mange uten igjen før han endelig finner en som er fast nok i fisken til at kan ta den med hjem @Sola de varm og god Handler varme gode solveigs erotiske eventyr @CAPS LOCK store bokstaver, stort utstyr Handler om mannen med store verktøy i serken. Solveig på nye eventyr
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3470 Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Episode hundreoghelvete @Entern satt bak rattet i en begalac-malt rød Lada 1600 stasjonsvogn og skulle ta alle KGerne på bygdafest i Indre Slogvær. @Frøkenfryden satt klar i passasjersetet med full kontroll over stereoen/autokjeften som jallet ut gode toner fra Sash! om Equador og Dr. Alban som poengterte at dette var hans liv. I baksetet satt @Titania og blandet gin n tonic uten å søle på toppen sin, spesielt innkjøpt for kvelden. Leopard mønster. Ved siden satt @Athena Catalina og ropte SPILL NOE ROCK DA! helt til høyre fant vi @Villfisker ,vill i blikket med en Smienoff Is, to dager gammelt brygg fra en låve i Torskefjotten. på fanget hans, for å være plasseffektive, satt @AliceNextDoor og var ikke fornøyd med det relativt labre utvalget som ble spilt av Rammstein og Wolkenfrei. i koffertrommet, hvem fant vi der? Jo, @Cid, tett inntil @lurven som med en liten tåre i øyet hvisket for seg selv at det snart var over og tenkte seg til et happy sted. turen gikk i sikk og sakk mens eksosen veltet ut fra noen sted midt under bilen, grusen fløy og det samme gjorde diverse turgåere og to svenske turister med fiskestenger som søkte hurtig dekning i en grøft da Laden kom flyvende. @Villfisker ropte DERE GJØR DET FEIL og kastet en snusboks på en av dem. lengre fremme ventet to sortkledde personer med hvit Volvo som hadde saftblandere på taket. @Hoppetaujenta stod klar med laseren og ropte at @TheHairyToothfairy måtte stoppe neste bil. 130 kunne hun rapportere om. Tannmannen labbet ut i veien og så Ladaen ramle imot ham så flasker og stein sprutet. Bilen bråbremset foran ham og han ropte til sjåføren; KORSN I HÆLVETE I INTERESSEN FØRR Å BEHOLD FØRERKORTET? VOGNKORT OG SERTIFIKAT NUH, TAKK! Dagen etter satt alle sammen på Løten og spikret paller mens @Hoppetaujenta og @TheHairyToothfairy nøt hver sin kalde eplemost. 😄fin episode
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3471 Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Bra det ikke var hennes leppe da. Mener du øvre eller nedre leppe?
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3472 Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Sash😍 Encore une fois!
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3473 Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Mener du øvre eller nedre leppe? æææææh fint vær i dag!
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3474 Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (54 minutter siden): Må ha Sash! for at kvelden skal være fullendt Sash og sasha Gabor
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3475 Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (51 minutter siden): Lurer på om alle med den dialekta lett får med seg noen hjem fordi alt høres uskyldig og koselig ut😂😂😂 Lett å la seg lure av dialekta. Men han er egentlig en temmelig lurvete fyr
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3476 Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): æææææh fint vær i dag! Da setter vi over til sporten
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3477 Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Da setter vi over til sporten NM i lommetennis
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3478 Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): NM i lommetennis Singel eller dobbel?
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3479 Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (13 minutter siden): Encore une fois! Fytti så bra den var!
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3480 Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Fytti så bra den var! Føler den oppsummerte 90 tallet på en bra måte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå