Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3401 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Mercedes da? Han liker ikke! Jeg har det. Han bare; blæææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3402 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ånei, ble veldig bekymret for @jukkapalme og kokosnüssene nå😳 Han er visst ikke så glad i trær på den måten 💚🌴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3403 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Mercedes da? Jeg er da vel ikke en stjernegris, æsj og fy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3404 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Han liker ikke! Jeg har det. Han bare; blæææ @TheHairyToothfairy blir bare helt sånn BLÆÆÆÆ VIL IKKE HA👶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3405 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg er da vel ikke en stjernegris, æsj og fy Nei @lurven er stjernegrisen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3406 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Jeg er da vel ikke en stjernegris, æsj og fy De er velllllldig gode å sitte i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3407 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): De er velllllldig gode å sitte i Ja, det er ganske greit når man venter på bergingsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3408 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei @lurven er stjernegrisen Men han kjører ikke Mercedes, @lurven kjører såklart Honda: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3409 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Ja, det er ganske greit når man venter på bergingsbil. De uten firehjulstrekk er noe dritt. Det er jeg enig i. Hva skal jeg si. Fattern kjørte citroen hele livet omtrent (gikk over til Mercedes når han ble pensjonist), jeg er preget. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3410 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Men han kjører ikke Mercedes, @lurven kjører såklart Honda: Så klart! Så gøy at de skulle kalle den der det😂😂😂 Ler av det ennå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3411 Del Skrevet 8. juli 2022 Bilen min mobbes. 🥺 Jeg må gå en morgentur og bearbeide🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3412 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Men han kjører ikke Mercedes, @lurven kjører såklart Honda: Urban legend. Den heter Honda Fit, som riktignok uttales Fitto på japansk. Knallbil å kjøre og enkel å trimme, men ser sørgelig ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3413 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (3 minutter siden): De uten firehjulstrekk er noe dritt. Det er jeg enig i. Hva skal jeg si. Fattern kjørte citroen hele livet omtrent (gikk over til Mercedes når han ble pensjonist), jeg er preget. 😄 Hatt tre Sjarmedeser, alltid krangling med luftfjæring, bremser og styring, lunefull elektronikk og den obligatoriske rusten. Lommeboken har traumer ennå. (og ønsker meg en ca 1994 SL allikevel...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3414 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Så klart! Så gøy at de skulle kalle den der det😂😂😂 Ler av det ennå. Ja jeg og 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3415 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Bilen min mobbes. 🥺 Jeg må gå en morgentur og bearbeide🥲 God tur ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3416 Del Skrevet 8. juli 2022 Dette er KG Såpeoperas egen bil det: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #3417 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Nå nekter jeg å definere hva jeg kunne jukket på. La meg endelig være litt anstendig! Litt, iaffal På valentinerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3418 Del Skrevet 8. juli 2022 Cid skrev (20 minutter siden): På valentinerne? Et veldig godt forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. juli 2022 #3419 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Et veldig godt forslag! Liker du Jokke og valentinerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3420 Del Skrevet 8. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Liker du Jokke og valentinerne? Yep! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå