Entern Skrevet 8. juli 2022 #3381 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (22 minutter siden): Episode 100 Gjengen var nå helt i 100 og denne gangen skulle det skrives erotisk novelle @Frøkenfryden biff i lefsa Handler om en dame som får biff i lefsa i overført betydning @Entern kvællen je entra ei dame Handler om Lars fra Lillehammer som hadde sitt første erotiske eventyr en sommerdag i Oslo i 1996 @Anonymburker anonym blotter Om mannen som blottet seg anonymt for å ikke støte noen @Cid en koffert full av begjær Handler om en gutt som inviterer jenter med seg hjem for å vise dem hva han har i kofferten @TheHairyToothfairy dyret i senga Handler om en mann som er et dyr i senga, han tilpasser seg situasjonen, noen ganger er han en tiger, men kan også være både vaskebjørn og spissmus @Kvakkekyllingen kyllingen og hanefar Handler om den gangen kyllingen var med hanefar i fjøset @Blå knapp trykk på knappen min Handler om dama som bare trenger et lite trykk for å bli skrudd på @jukkapalme kokosnüsse får seg palme Handler om den gangen nüsse jukka på en palme, i overført betydning @AliceNextDoor Nabojenta Handler om jenta som forfører nabogutten til tonene av smokie @Athena Catalina elskov i månelys Handler om den gangen hun og kjæresten "ulte" mot månen @DundreMilfin opplæring Handler om en voksen dame som lærer opp unge gutter i kjønnslivets gleder @Villfisker fast i fisken Handler om en man som fisker etter damer, men kaster mange uten igjen før han endelig finner en som er fast nok i fisken til at kan ta den med hjem @Sola de varm og god Handler varme gode solveigs erotiske eventyr @CAPS LOCK store bokstaver, stort utstyr Handler om mannen med store verktøy i serken. 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3382 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Du kunne nok det. Liker tanken på å ha kjæledyr i senga, men blir usikker her😂 Nå nekter jeg å definere hva jeg kunne jukket på. La meg endelig være litt anstendig! Litt, iaffal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3383 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Nå nekter jeg å definere hva jeg kunne jukket på. La meg endelig være litt anstendig! Litt, iaffal Pleier ikke du å gå etter lyktestolper og sånn?🚏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3384 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Nå nekter jeg å definere hva jeg kunne jukket på. La meg endelig være litt anstendig! Litt, iaffal Du ville fått kurv på gulvet!! 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3385 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Hahaha🤣🤣🤣 Siden du ikke tok deg selv.. @lurven Lurven møter vesle spurven. Om korleis ein moden ung mann hjalp ungpiker med å finne seg «til rettes» i hovudstaden Er dette erotikk eller sosialrealisme🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3386 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Pleier ikke du å gå etter lyktestolper og sånn?🚏 Lyktestolpe, sengestolpe, poteto, potato. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3387 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Er dette erotikk eller sosialrealisme🤔 Det får @DundreMilfin oppklare i en kronikk😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3388 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Pleier ikke du å gå etter lyktestolper og sånn?🚏 Nei, det er en misforståelse. De kaller meg for lyktestolpen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3389 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Hahaha🤣🤣🤣 Siden du ikke tok deg selv.. @lurven Lurven møter vesle spurven. Om korleis ein moden ung mann hjalp ungpiker med å finne seg «til rettes» i hovudstaden Tar aldri med meg selv, da må aldersgrensen heves betraktelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3390 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Du ville fått kurv på gulvet!! 😳 Aw, denied. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. juli 2022 #3391 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Hahaha🤣🤣🤣 Siden du ikke tok deg selv.. @lurven Lurven møter vesle spurven. Om korleis ein moden ung mann hjalp ungpiker med å finne seg «til rettes» i hovudstaden 😁😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3392 Del Skrevet 8. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Tar aldri med meg selv, da må aldersgrensen heves betraktelig Det går bra. Jeg legger til etter behov😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3393 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Nei, det er en misforståelse. De kaller meg for lyktestolpen. Takk for info 🤭 Husk å spørre om lov før du jukker på trær da, hilsen bekymret ent🌳🌲🌴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3394 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Det får @DundreMilfin oppklare i en kronikk😂 Det gjør hun nok 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3395 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Lyktestolpe, sengestolpe, poteto, potato. Så lenge han er høflig mot trær så 🌳🌲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3396 Del Skrevet 8. juli 2022 (endret) Entern skrev (11 minutter siden): Takk for info 🤭 Husk å spørre om lov før du jukker på trær da, hilsen bekymret ent🌳🌲🌴 Trær og stolper etc er veldig upraktisk å jukke på. Jeg jukker kun på Cadillacer, redheads og andre uskyldige piker med skitne sinn. Hvis jeg ikke er for lat, da Endret 8. juli 2022 av TheHairyToothfairy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3397 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (17 minutter siden): Aw, denied. Være grei, så får du leke med pinne og får godbit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. juli 2022 #3398 Del Skrevet 8. juli 2022 Entern skrev (11 minutter siden): Så lenge han er høflig mot trær så 🌳🌲 Ånei, ble veldig bekymret for @jukkapalme og kokosnüssene nå😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juli 2022 #3399 Del Skrevet 8. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Være grei, så får du leke med pinne og får godbit. Der var det rare ordet igjen.. "grei"? Nei, fangenskap er nok ikke for meg. Jeg rømmer og løper fritt i skogen hvor jeg kan jage på tiur og elg, ule mot månen og gå på nattklubb med fengende dansegulv, og jage Cadillacer langs riksveien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2022 #3400 Del Skrevet 8. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Trær og stolper etc er veldig upraktisk å jukke på. Jeg jukker kun på Cadillacer, redheads og andre uskyldige piker med skitne sinn. Hvis jeg ikke er for lat, da Mercedes da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå