Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3341 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja, men jeg vendte det blyge kinnet til I overført betydning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3342 Del Skrevet 7. juli 2022 StellaNova skrev (1 minutt siden): Da skal jeg holde meg unna carlzone om jeg noen gang kommer meg til Roma! 😬 Ja har hørt at de har bedre pizza og calzone andre steder i Italia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3343 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Ler ennå av at han skulle flå flyndra. Bokstavelig. Gjorde han det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3344 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): I overført betydning? Nå er det så mange nivå at hjernen min bare Men fikk god biff i Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3345 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Gjorde han det da? Han kjøper ofte hele flyndrer og flår. Det høres bare så kinky ut😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3346 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nå er det så mange nivå at hjernen min bare Men fikk god biff i Danmark Biff i ananasen, er det noen godt a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3347 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Han kjøper ofte hele flyndrer og flår. Det høres bare så kinky ut😂😂😂😂 Ja jeg mente i overført betydning her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3348 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja jeg mente i overført betydning her også Vi kan nok anta at du alltid mener det om ikke annet er oppgitt. 😂😂😂 men jeg er snill pike og ser sinnasnekkern med foreldre. Pappa er oppgitt over snekkerfeila til Otto. Pappa kan alt, bygd huset vårt vettu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #3349 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (50 minutter siden): Ja med å passe på 80 åringer og sånn😄 Ja. Tror de trenger meg 😁😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3350 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (49 minutter siden): Vi kan nok anta at du alltid mener det om ikke annet er oppgitt. 😂😂😂 men jeg er snill pike og ser sinnasnekkern med foreldre. Pappa er oppgitt over snekkerfeila til Otto. Pappa kan alt, bygd huset vårt vettu. Otto er vel egentlig ikke snekker, men sånn altmuligmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3351 Del Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (30 minutter siden): Ja. Tror de trenger meg 😁😆 Ja er det ikke litt rart å tenke på at du skal passe på folk som ikke er født ennå i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 7. juli 2022 #3352 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Otto er vel egentlig ikke snekker, men sånn altmuligmann Ikke er han sinna heller Og det skuffer meg hver gang 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3353 Del Skrevet 7. juli 2022 StellaNova skrev (1 minutt siden): Ikke er han sinna heller Og det skuffer meg hver gang 😄 Ja han svenske sinnasnekkærn er mye sintere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #3354 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Ja er det ikke litt rart å tenke på at du skal passe på folk som ikke er født ennå i fremtiden Jo litt. Men tror det skal gå bra 😆 Jeg er en tålmodig sjel 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 7. juli 2022 #3355 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja han svenske sinnasnekkærn er mye sintere Det har jeg ikke sett! Det heter sinnasnekkeren det svenske programmet også? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3356 Del Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Jo litt. Men tror det skal gå bra 😆 Jeg er en tålmodig sjel 😄 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3357 Del Skrevet 7. juli 2022 StellaNova skrev (2 minutter siden): Det har jeg ikke sett! Det heter sinnasnekkeren det svenske programmet også? 😃 Ja tror det eller kanskje den arge snickaren😄 Men han fikk sparken etter å ha angrepet enn kvinnelig kollega på en firmafest, sikkert sinna da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 7. juli 2022 #3358 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Ja tror det eller kanskje den arge snickaren😄 Men han fikk sparken etter å ha angrepet enn kvinnelig kollega på en firmafest, sikkert sinna da også haha 😄 Nei æsj, liker ikke folk som angriper, men det er gøy om de er litt hissige på programmet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3359 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) lurven skrev (16 minutter siden): Ja han svenske sinnasnekkærn er mye sintere Ja noen ble trua med å kanskje måtte selge hunden😲 Endret 7. juli 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 7. juli 2022 #3360 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja noen ble trua med å kanskje måtte selge hunden😲 Hææ Hvorfor det?😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå