Blå knapp Skrevet 7. juli 2022 #3261 Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg bare; «jeg er kvinne og trenger jern!» Yeah, you tell him!😤😁 1
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3262 Skrevet 7. juli 2022 Blå knapp skrev (3 minutter siden): Yeah, you tell him!😤😁 Haha! Noen bruker mensen som grunn til å være sur. Jeg.. for å få kjøtt😂 1
Entern Skrevet 7. juli 2022 #3263 Skrevet 7. juli 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Haha! Noen bruker mensen som grunn til å være sur. Jeg.. for å få kjøtt😂 🙈🙈🙈🙊 "De æinndre kvinnfolka bruke mensen som uinnskyldning tel å bli sur, men itte je a ma! Je bruke mensen for å få meg kjøtt je!" Endret 7. juli 2022 av Entern 2
Blå knapp Skrevet 7. juli 2022 #3264 Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Haha! Noen bruker mensen som grunn til å være sur. Jeg.. for å få kjøtt😂 Vi må bare bruke det som unnskyldning, så ofte vi kan egentlig Siden vi må leve med det i rundt 40 år, av livet vårt.. Da må det faktisk være lov Og jeg.. bruker det for å få sjokolade! 2
Blå knapp Skrevet 7. juli 2022 #3265 Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (5 minutter siden): 🙈🙈🙈🙊 "De æinndre kvinnfolka bruke mensen som uinnskyldning te å bli sur, men itte je a ma! Je bruke mensen for å få meg kjøtt je!" ❤️ 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #3266 Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (4 timer siden): Episode 99. Denne gangen skulle folka skrive kokebok @Anonymburker anonym burger Oppskrift på en burger uten alt for mye dill og dall på @Entern ølbrød på 1-2-3 Enkle oppskrifter på ulike typer ølbrød @Frøkenfryden kvarg kan brukes til alt Forskjellige matretter som inneholder kvarg Blant annet rimmet kamskjell og lakserose @TheHairyToothfairy Rått kjøtt er også mat Enkle oppskrifter på rått kjøtt,her er det ikke snakk om sushi men ting som oksefilet med chilikrydder og rå griserumpe med teryaki saus @AliceNextDoor 50 shades of pågen gifflar. 50 unike måter å bake pågen gifflar på. @Titania min mix Bland alt du finner på kjøkkenet i en stor bolle og mix alt sammen, rull ut deigen og stek på 200 grader i 4 dager. @jukkapalme klin kokos Oppskrifter på forskjellige kokosretter Noen få utvalgte fra boken: Kokosnüsse Kokkosballer Coco jambo @Cid mammas favoritter Oppskrifter på mat cid har lært å lage fra mamma. Blant annet kjøttkaker med hvitløk og bringebærgrøt @Athena Catalina alle planter kan spises Plantebasert kokebok Inneholder deilige retter med bjørkeblader, ugress og furuknopper. @Blå knapp blåbær til begjær Digge blåbærretter Oppskrifter på blant annet blåbærsuppe, blåbærmousse og fløtegratinerte blåbær. @Villfisker fast i fisken Deilige fiskeretter for en hver smak. Gjeddekaker, mortpølse og sikfilet er bare noe av det deilige man finner der. @CAPS LOCK bokstavkjeks Hvordan bake store bokstavkjeks @Sola de Varme retter Forskjellige retter som tåler å stekes på 5000 grader. @DundreMilfin sex mex Deilige mexikanske retter med det lille ekstra. @SVK mat for kjemper. Mat for store menn, inneholder fra 60000 kcal og oppover. @Kvakkekyllingen kylling og sånn Forskjellige kyllingretter. Alt fra kyllingbløtkake til kverna kyllinglår Noen som har bursdag snart?? Jeg slår til med kyllingbløtkake i såfall 🎂🐥
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #3267 Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg bare; «jeg er kvinne og trenger jern!» Dra til jernia
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3268 Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Noen som har bursdag snart?? Jeg slår til med kyllingbløtkake i såfall 🎂🐥 🥳 synd det er lenge til min bursdag
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #3269 Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 🥳 synd det er lenge til min bursdag Jeg kan sikkert ordne det til du kommer på besøk på sykehjemmet 😁🎂
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3270 Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg kan sikkert ordne det til du kommer på besøk på sykehjemmet 😁🎂 Ja da kommer jeg opp på 126 årsdagen min da, regner med at du ordner kake med 126 lys
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #3271 Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja da kommer jeg opp på 126 årsdagen min da, regner med at du ordner kake med 126 lys Definitivt! Jeg er jo fortsatt ung og sprek da 😆😁
TheHairyToothfairy Skrevet 7. juli 2022 #3272 Skrevet 7. juli 2022 Villfisker skrev (1 time siden): Den er vakker. Bare dumt den er for farlig til å ha som kjæledyr. Hadde vært fin til å skremme bort uønskede gjester på fisketur også Er også livsfarlig å ha meg som kjæledyr, men flere kvinner har prøvd. Nesten alle lever ennå! Klart, jeg har selvfølgelig ikke striper. Frøkenfryden skrev (1 time siden): 🐷 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Danse med grisen!
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3273 Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Definitivt! Jeg er jo fortsatt ung og sprek da 😆😁 Ja du er bare 120 da så😁
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3274 Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (50 minutter siden): 🙈🙈🙈🙊 "De æinndre kvinnfolka bruke mensen som uinnskyldning tel å bli sur, men itte je a ma! Je bruke mensen for å få meg kjøtt je!" 😆
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #3275 Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Ja du er bare 120 da så😁 Jepp. Ingen alder det 🐥😁
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3276 Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jepp. Ingen alder det 🐥😁 Nei rart at du tror du er på sykehjem allerde da
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3277 Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (57 minutter siden): 🙈🙈🙈🙊 "De æinndre kvinnfolka bruke mensen som uinnskyldning tel å bli sur, men itte je a ma! Je bruke mensen for å få meg kjøtt je!" Haha, lo høyt nå. Følte jeg akutt ble 50 år og heter Gunda😂😂😂 1
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3278 Skrevet 7. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (9 minutter siden): Er også livsfarlig å ha meg som kjæledyr, men flere kvinner har prøvd. Nesten alle lever ennå! Klart, jeg har selvfølgelig ikke striper. Danse med grisen! Skulle illustrere glede over kjøtt. Men ble kanskje mer @lurven with hoes😂😂
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3279 Skrevet 7. juli 2022 Cid skrev (20 minutter siden): Dra til jernia Nei da kjøper jeg bare for mange mummikopper😂😂😂 1
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3280 Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Ja da kommer jeg opp på 126 årsdagen min da, regner med at du ordner kake med 126 lys @TheHairyToothfairy må slukke brannen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå