Blå knapp Skrevet 7. juli 2022 #3261 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg bare; «jeg er kvinne og trenger jern!» Yeah, you tell him!😤😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3262 Del Skrevet 7. juli 2022 Blå knapp skrev (3 minutter siden): Yeah, you tell him!😤😁 Haha! Noen bruker mensen som grunn til å være sur. Jeg.. for å få kjøtt😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2022 #3263 Del Skrevet 7. juli 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Haha! Noen bruker mensen som grunn til å være sur. Jeg.. for å få kjøtt😂 🙈🙈🙈🙊 "De æinndre kvinnfolka bruke mensen som uinnskyldning tel å bli sur, men itte je a ma! Je bruke mensen for å få meg kjøtt je!" Endret 7. juli 2022 av Entern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 7. juli 2022 #3264 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Haha! Noen bruker mensen som grunn til å være sur. Jeg.. for å få kjøtt😂 Vi må bare bruke det som unnskyldning, så ofte vi kan egentlig Siden vi må leve med det i rundt 40 år, av livet vårt.. Da må det faktisk være lov Og jeg.. bruker det for å få sjokolade! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 7. juli 2022 #3265 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (5 minutter siden): 🙈🙈🙈🙊 "De æinndre kvinnfolka bruke mensen som uinnskyldning te å bli sur, men itte je a ma! Je bruke mensen for å få meg kjøtt je!" ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #3266 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (4 timer siden): Episode 99. Denne gangen skulle folka skrive kokebok @Anonymburker anonym burger Oppskrift på en burger uten alt for mye dill og dall på @Entern ølbrød på 1-2-3 Enkle oppskrifter på ulike typer ølbrød @Frøkenfryden kvarg kan brukes til alt Forskjellige matretter som inneholder kvarg Blant annet rimmet kamskjell og lakserose @TheHairyToothfairy Rått kjøtt er også mat Enkle oppskrifter på rått kjøtt,her er det ikke snakk om sushi men ting som oksefilet med chilikrydder og rå griserumpe med teryaki saus @AliceNextDoor 50 shades of pågen gifflar. 50 unike måter å bake pågen gifflar på. @Titania min mix Bland alt du finner på kjøkkenet i en stor bolle og mix alt sammen, rull ut deigen og stek på 200 grader i 4 dager. @jukkapalme klin kokos Oppskrifter på forskjellige kokosretter Noen få utvalgte fra boken: Kokosnüsse Kokkosballer Coco jambo @Cid mammas favoritter Oppskrifter på mat cid har lært å lage fra mamma. Blant annet kjøttkaker med hvitløk og bringebærgrøt @Athena Catalina alle planter kan spises Plantebasert kokebok Inneholder deilige retter med bjørkeblader, ugress og furuknopper. @Blå knapp blåbær til begjær Digge blåbærretter Oppskrifter på blant annet blåbærsuppe, blåbærmousse og fløtegratinerte blåbær. @Villfisker fast i fisken Deilige fiskeretter for en hver smak. Gjeddekaker, mortpølse og sikfilet er bare noe av det deilige man finner der. @CAPS LOCK bokstavkjeks Hvordan bake store bokstavkjeks @Sola de Varme retter Forskjellige retter som tåler å stekes på 5000 grader. @DundreMilfin sex mex Deilige mexikanske retter med det lille ekstra. @SVK mat for kjemper. Mat for store menn, inneholder fra 60000 kcal og oppover. @Kvakkekyllingen kylling og sånn Forskjellige kyllingretter. Alt fra kyllingbløtkake til kverna kyllinglår Noen som har bursdag snart?? Jeg slår til med kyllingbløtkake i såfall 🎂🐥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. juli 2022 #3267 Del Skrevet 7. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg bare; «jeg er kvinne og trenger jern!» Dra til jernia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3268 Del Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Noen som har bursdag snart?? Jeg slår til med kyllingbløtkake i såfall 🎂🐥 🥳 synd det er lenge til min bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #3269 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 🥳 synd det er lenge til min bursdag Jeg kan sikkert ordne det til du kommer på besøk på sykehjemmet 😁🎂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3270 Del Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg kan sikkert ordne det til du kommer på besøk på sykehjemmet 😁🎂 Ja da kommer jeg opp på 126 årsdagen min da, regner med at du ordner kake med 126 lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #3271 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja da kommer jeg opp på 126 årsdagen min da, regner med at du ordner kake med 126 lys Definitivt! Jeg er jo fortsatt ung og sprek da 😆😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. juli 2022 #3272 Del Skrevet 7. juli 2022 Villfisker skrev (1 time siden): Den er vakker. Bare dumt den er for farlig til å ha som kjæledyr. Hadde vært fin til å skremme bort uønskede gjester på fisketur også Er også livsfarlig å ha meg som kjæledyr, men flere kvinner har prøvd. Nesten alle lever ennå! Klart, jeg har selvfølgelig ikke striper. Frøkenfryden skrev (1 time siden): 🐷 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Danse med grisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3273 Del Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Definitivt! Jeg er jo fortsatt ung og sprek da 😆😁 Ja du er bare 120 da så😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3274 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (50 minutter siden): 🙈🙈🙈🙊 "De æinndre kvinnfolka bruke mensen som uinnskyldning tel å bli sur, men itte je a ma! Je bruke mensen for å få meg kjøtt je!" 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. juli 2022 #3275 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Ja du er bare 120 da så😁 Jepp. Ingen alder det 🐥😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 7. juli 2022 #3276 Del Skrevet 7. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jepp. Ingen alder det 🐥😁 Nei rart at du tror du er på sykehjem allerde da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3277 Del Skrevet 7. juli 2022 Entern skrev (57 minutter siden): 🙈🙈🙈🙊 "De æinndre kvinnfolka bruke mensen som uinnskyldning tel å bli sur, men itte je a ma! Je bruke mensen for å få meg kjøtt je!" Haha, lo høyt nå. Følte jeg akutt ble 50 år og heter Gunda😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3278 Del Skrevet 7. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (9 minutter siden): Er også livsfarlig å ha meg som kjæledyr, men flere kvinner har prøvd. Nesten alle lever ennå! Klart, jeg har selvfølgelig ikke striper. Danse med grisen! Skulle illustrere glede over kjøtt. Men ble kanskje mer @lurven with hoes😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3279 Del Skrevet 7. juli 2022 Cid skrev (20 minutter siden): Dra til jernia Nei da kjøper jeg bare for mange mummikopper😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2022 #3280 Del Skrevet 7. juli 2022 lurven skrev (14 minutter siden): Ja da kommer jeg opp på 126 årsdagen min da, regner med at du ordner kake med 126 lys @TheHairyToothfairy må slukke brannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå