Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Blå knapp skrev (Akkurat nå):

😂😂😂

Jada, da har hun det veldig artig og spennende!:fnise: 😊

:alice:

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Det er superkraften vi fra Mjøsområdet har, alt vi sier høres koselig ut 😊

Nej hu kjerringa mi masa å styra sånn a ma, åsså lagde a sånn spetakkel atte je blei huggærn je, å skarn gjøra med sånt no spetakkel da? Kæinn itte leve slik a ma. Nej nå er e nok sa je, må bli kvitt detta spetakkelet før je blir helt sånn tullerusk i huggu. Så da tok je med mej spetakkelet bak fjøset sånn som vi gjorde med bikkja hass Per, ja husser du den gærne bikkja ja? Å nå hviler a i fred å dæ gjør dæven dette mej je å. Nå tenke je atte je skar skaffe mej ei sånn jinte fra neri der, treng kjerring tel å or’ne i huse å sånn a ma. Åsså har jo slike sånne navn som er lett å husse, Ling og Lang og Tingeling å sånn, dæ blir bra a ma.

Ååå❤️😂😂 ALT er koselig jo!!

• Hjerte 1
Skrevet
Blå knapp skrev (9 minutter siden):

JEG DØØR:skratte:

Det høres faktisk ut som noe han kunne sagt også!

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Jeg lo selv også😂😂😂😂

Blå knapp skrev (1 minutt siden):

😂😂😂

Jada, da har hun det veldig artig og spennende!:fnise: 😊

Je dro litt på smilebåndet je å :fnise:

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (19 minutter siden):

Jeg har ikke sett sport på flere måneder!!😳

Hysj, jeg prøver bytte tema!

Frøkenfryden skrev (18 minutter siden):

Tror personlig du er mykere enn du liker at vi tror..😌

Er stort sett bare meg. Hadde sikkert vært hyggeligere om jeg var myk, men det ekke meg. 

Men jeg er faktisk ganske blyg.

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

:alice:

Ler fortsatt litt av at du trodde det var en person som tok noen bakfra, med den smileyen der. Jeg ser det bare ikke!😂 Ser kun en person.

Entern skrev (2 minutter siden):

Je dro litt på smilebåndet je å :fnise:

:fnise:

• Liker 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (18 minutter siden):

Trodde først dette var ditt svar på @TheHairyToothfairy sin truse-i-kjeften-greie. Og tenkte at.. jøss @Entern får virkelig ALT til å høres koselig ut😂😂😂

Men det ER koselig!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (5 minutter siden):

Det er superkraften vi fra Mjøsområdet har, alt vi sier høres koselig ut 😊

Nej hu kjerringa mi masa å styra sånn a ma, åsså lagde a sånn spetakkel atte je blei huggærn je, å skarn gjøra med sånt no spetakkel da? Kæinn itte leve slik a ma. Nej nå er e nok sa je, må bli kvitt detta spetakkelet før je blir helt sånn tullerusk i huggu. Så da tok je med mej spetakkelet bak fjøset sånn som vi gjorde med bikkja hass Per, ja husser du den gærne bikkja ja? Å nå hviler a i fred å dæ gjør dæven dette mej je å. Nå tenke je atte je skar skaffe mej ei sånn jinte fra neri der, treng kjerring tel å or’ne i huse å sånn a ma. Åsså har jo slike sånne navn som er lett å husse, Ling og Lang og Tingeling å sånn, dæ blir bra a ma.

Så koselig dialekt😄❤️ Gliste litt, mens jeg leste

• Hjerte 1
Skrevet

:takke:

Skrevet

Ler fortsatt litt av at du trodde det var en person som tok noen bakfra, med den smileyen der. Jeg ser det bare ikke!😂 Ser kun en person.

Men de er jo to?! En bak den andre😂😂😂😂 nå har jeg.. gud bedre.. tatt sikkert 6 skjermbilder for å vise deg. Se! 2! 

image.png

• Nyttig 1
Skrevet
Blå knapp skrev (4 minutter siden):

Enig, har en veninne som snakker sånn, megatrivelig 💙

• Hjerte 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Om man ser ganske vanlig ut men er utrolig fin å være med så er det gull. Og nok. Folk jeg liker blir penere. Og motsatt. Jeg syns f eks emily ratkowski-eller-whatever er megapen men hun er så høy på seg sjæl og sin digge kropp at jeg får lyst å klapse til a!

Så de jeg har vært veldig forelsket i har jo vært pene i mine øyne. Jeg kan flåse om hoftebein og liker nok umiddelbart mager rockestjernekropp bedre enn muskelkropp men kan aldri se for meg at det hadde utelukket noen om de var muskuløse. Men å bry seg om helsa si er litt viktig da🙂

Har også full forståelse for at andre vektlegger utseende mer og vil ha det og det. Lov det. Men jeg er lite slik. Derfor er også de mennene jeg har vært borti en meget mangslungen varierende bukett😜

Kloke ord fra en klok dame :klappe:

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Men de er jo to?! En bak den andre😂😂😂😂 nå har jeg.. gud bedre.. tatt sikkert 6 skjermbilder for å vise deg. Se! 2! 

image.png

Er 3 stykker ser jeg. Trekant da

Skrevet
Blå knapp skrev (9 minutter siden):

Nå skal jeg tenke litt på kaffe. Og så sovne. Kommet bare til å drømme om:alice:

😂😂😂😂

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Kloke ord fra en klok dame :klappe:

Takk:rolleyes:

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Takk:rolleyes:

Var det gale å si?:p

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Var det gale å si?:p

Niks. Meget hyggelig Cid. Natta🙂

Skrevet (endret)
Frøkenfryden skrev (17 minutter siden):

image.png

Meen, det er jo den samme som rister!:huh:

Cid skrev (15 minutter siden):

Er 3 stykker ser jeg. Trekant da

Nå ser du jo bare det du vil se, her!

Endret av Blå knapp
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Nå skal jeg tenke litt på kaffe. Og så sovne. Kommet bare til å drømme om:alice:

😂😂😂😂

Natta:vinke: Drøm søtt, og om kaffe(ikke den emojien der😳)💛 

Gjest lurven
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (55 minutter siden):

Ingen skal ha på meg at jeg ikke er romantisk 

Ja du er hakket mer romantisk enn meg, jeg bruker min egen truse, det er ikke like hyggelig.

Skrevet
lurven skrev (5 minutter siden):

Ja du er hakket mer romantisk enn meg, jeg bruker min egen truse, det er ikke like hyggelig.

Det blir litt avansert, ingen kyssing etterpå lissom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...