Ford3000 Skrevet i går, 05:29 #31681 Skrevet i går, 05:29 Folk blir spiddet av en glassbit og folk snakker om å bolle... Spise bolle😢 Jeg er redd.
Cid Skrevet i går, 07:03 #31682 Skrevet i går, 07:03 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Oi! Litt av en natt, håper jeg var ganske beskyttet fra det hele i hanskerommet🥹 Det lå en liten eske med mokkabønner og en solrik der inne
Cid Skrevet i går, 07:04 #31683 Skrevet i går, 07:04 Ford3000 skrev (1 time siden): Folk blir spiddet av en glassbit og folk snakker om å bolle... Spise bolle😢 Jeg er redd. 1
Cid Skrevet 11 timer siden #31685 Skrevet 11 timer siden CAPS LOCK skrev (11 minutter siden): JEG FØLER MEG MISTENKT Burde kanskje hjemme kassen med fargede glassbiter som du har liggende hjemme?
CAPS LOCK Skrevet 10 timer siden #31686 Skrevet 10 timer siden Cid skrev (59 minutter siden): Burde kanskje hjemme kassen med fargede glassbiter som du har liggende hjemme? GLASSBITENE ER I SAFEN SEFF
Cid Skrevet 10 timer siden #31687 Skrevet 10 timer siden CAPS LOCK skrev (Akkurat nå): GLASSBITENE ER I SAFEN SEFF Er koden @Minimeg1234?
CAPS LOCK Skrevet 10 timer siden #31688 Skrevet 10 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Er koden @Minimeg1234? JEG KAN DA IKKE OPPGI DEN HER! JEG HAR SKREVET DEN I TESTAMENTET MITT
Cid Skrevet 10 timer siden #31689 Skrevet 10 timer siden CAPS LOCK skrev (4 minutter siden): JEG KAN DA IKKE OPPGI DEN HER! JEG HAR SKREVET DEN I TESTAMENTET MITT Kan jeg få den som forskudd på arv? 🙇♂️
CAPS LOCK Skrevet 10 timer siden #31690 Skrevet 10 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Kan jeg få den som forskudd på arv? 🙇♂️ NEI, FOR FORSKUDD PÅ ARV GJELDER IKKE TESTAMENTSARVINGER, BARE LIVSARVINGER, JF. LOV OM ARV OG DØDSBOSKIFTE § 75: "Har en livsarving mottatt en ytelse av økonomisk verdi fra arvelateren, skal ytelsen avkortes i livsarvingens arv hvis dette var satt som en betingelse for ytelsen" Lov om arv og dødsboskifte (arveloven) - Lovdata
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå